Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] 2.8 V6 - Trzęsie na wolnych obrotach.

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Fontesen

Post autor: Fontesen » 14 mar 2011, 15:02

Dzisiaj sprawdzałem.
Jechałem na 2 biegu, gaz praktycznie do oporu (miasto było) to przepływka pokazywała około 120 g/s, ale mówię od razu, zę robiłem to w mieście i nie deptałem do oporu.

Awatar użytkownika
Fikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 26 sty 2011, 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus » 14 mar 2011, 15:30

ja miałem padnietą przepływke i tez jezdził jak głupi.A sprawdziłem to odłaczajac wtyczke od przepływki na stojącym samochodzie i zero reakcji jak chodził na wolnych tak chodził to samo podczas jazdy i po oporach dostał i niby ok.Jak załozyłem przepływke hitachi nowa to jezdził tak samo ale palił mniej i reagował na odłączenie przewodu
sprawiedliwie,nie znaczy po równo

było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG

Fontesen

Post autor: Fontesen » 14 mar 2011, 17:44

Fikus pisze:ja miałem padnietą przepływke i tez jezdził jak głupi.A sprawdziłem to odłaczajac wtyczke od przepływki na stojącym samochodzie i zero reakcji jak chodził na wolnych tak chodził to samo podczas jazdy i po oporach dostał i niby ok.Jak załozyłem przepływke hitachi nowa to jezdził tak samo ale palił mniej i reagował na odłączenie przewodu
Kolego, przepływkę odłączyłem, i oczywiście reakcja była. Silnikiem zaczęło rzucać.

Awatar użytkownika
Fikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 26 sty 2011, 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus » 14 mar 2011, 18:18

ok próbowałem pomóc
sprawiedliwie,nie znaczy po równo

było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG

Fontesen

Post autor: Fontesen » 14 mar 2011, 23:19

Fikus pisze:ok próbowałem pomóc
Jasne:) I oczywiscie bardzo dziękuję.
Za 2 tygodnie umówiłem się z mechanikiem na diagnostykę. Powiedzieli że jest to do ogarnięcia i siętym zajmą. O wynikach poinformuję.

Awatar użytkownika
rafik1974
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 03 mar 2010, 22:46
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: rafik1974 » 17 mar 2011, 19:08

Witam wszystkich. I już mam problemy z głowy. Wymiana cewki, świec i przewodów pomogło na drgania i przerywanie. Niestety przewody NGK okazały się do bani. Zrobione na zamówienie u takich jednych magików pomogły. I na benzynie już git.

Teraz gaz. Wymiana wtryskiwaczy odmieniła auto. Wszystko lata jak szalone i spalanie spadło z 20l. Na razie pojechaliśmy w traskę w 5 osób i pełny bagażnik - 11,5l / 100 gazu mi wyszło z tankowania <lol>

Pozdrawiam.
rafik

Fontesen

Post autor: Fontesen » 17 mar 2011, 19:31

rafik1974 pisze:Witam wszystkich. I już mam problemy z głowy. Wymiana cewki, świec i przewodów pomogło na drgania i przerywanie. Niestety przewody NGK okazały się do bani. Zrobione na zamówienie u takich jednych magików pomogły. I na benzynie już git.

Teraz gaz. Wymiana wtryskiwaczy odmieniła auto. Wszystko lata jak szalone i spalanie spadło z 20l. Na razie pojechaliśmy w traskę w 5 osób i pełny bagażnik - 11,5l / 100 gazu mi wyszło z tankowania <lol>

Pozdrawiam.
SUper <okok> Teraz kolego jeśli mozęsz, to opisz Twoje dokładne drgania na jałowym, jak sięobjawiało, i czym trzęsło.
Opisz jeszcze, jakie graty wsadziłeś, że już się nie trzęsie. Chodzi mi o cewkę i przewody, jakich firm pozakładałeś. Byłbym bardzo wdzięczny.
Edit. Kurde, to jużdrugi nasz forumowicz, któremu pomogła wymiana cewki w zwiazku z drganiami. Moze to u mnie też tworzy problem??

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 17 mar 2011, 19:48

tak tak . kombinujcie dalej a ja nadal bede wysyłał wszystkich na badanie oscyloskopem. i mowił ze to cewka . ewentualnie LPG . Ale no ile mogę powtarzać :)

Fontesen

Post autor: Fontesen » 17 mar 2011, 20:40

fishmanr11 pisze:tak tak . kombinujcie dalej a ja nadal bede wysyłał wszystkich na badanie oscyloskopem. i mowił ze to cewka . ewentualnie LPG . Ale no ile mogę powtarzać :)
Kurde, kolego, zębym ja mógl wogółle do kogoś podjechać, żeby miał ten oscyloskop, i umiał go używać, to już dawno stałbym na warsztacie. Uwierz mi. W tej mojej mieścinie nie ma żadnego dobrego fachmana. Ale jutro jeszce pojeżdzę po tych "Specjalistach" i popytam czy mają te ustrojstwo i czy mogą zrobić pomiar. Wiesz moze jak to się robi? Tzn jak wygląda pomiar oscyloskopem.

Awatar użytkownika
Fikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 26 sty 2011, 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus » 17 mar 2011, 20:50

rafik1974 pisze:NGK okazały się do bani. Zrobione na zamówienie u takich jednych magików pomogły. I na benzynie już git
Podrzuć gdzie robiłes,i jakie koszty tych przewodów
sprawiedliwie,nie znaczy po równo

było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 17 mar 2011, 21:09

Pomiar oscyloskopem polega na podłączeniu tego urządzenia na kable WN lub pod czujniki i lub pod cewke i obserwowaniu przebiegu prądu i wyładowań na monitorze. BArdzo prosty pomiar a niedomagania widac gołym okiem a jak ktos wie jakie powinny być amplitudy dla danych wyładowań to powie jak duża iskra jest w naszych cylindrach. I czy na wszytkich rowna. niestety rozumiem Cie --RaDeK--, wiem żę cięzko o specjalistow diagnostow sa tylko słychacze wymieniacze

Fontesen

Post autor: Fontesen » 17 mar 2011, 21:48

fishmanr11 pisze:Pomiar oscyloskopem polega na podłączeniu tego urządzenia na kable WN lub pod czujniki i lub pod cewke i obserwowaniu przebiegu prądu i wyładowań na monitorze. BArdzo prosty pomiar a niedomagania widac gołym okiem a jak ktos wie jakie powinny być amplitudy dla danych wyładowań to powie jak duża iskra jest w naszych cylindrach. I czy na wszytkich rowna. niestety rozumiem Cie --RaDeK--, wiem żę cięzko o specjalistow diagnostow sa tylko słychacze wymieniacze
Hmm, z tego co piszesz, to gdzieś, u kogoś widziałem taki przedmiot(czyt. monitorek) <mysli> <mysli> <mysli>
Damy rade:) O wynikach poinformuję. :)

Awatar użytkownika
rafik1974
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 03 mar 2010, 22:46
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: rafik1974 » 18 mar 2011, 00:15

fishmanr,
tu masz stronę:

http://www.medbryt.com.pl/poddzial,9,35,0,AUDI.html

Jak jedziesz grójecką w stronę wylotu z warszawy i przejedziesz nad torami kolejowymi w kierunku na Radom to od razu w prawo za wiaduktem i jakie 300 metrów po lewej. Ulica nazywa się instlatorów 5,

A to, że cewka w końcu wydedukowałem, bo jak nie pracował równo, tylko na 4 cylindry to zawsze nie pracowały cylindry zasilane z pierwszego modułu od strony wejścia kabla zasilającego. Potem zdejmowanie przewodów po kolei, troche mnie przy okazji kopnęło <radocha> a cewka (na razie na wszelki wypadek by zdiagnozować usterkę) używana z allegro. Ale teraz jak już wiem to muszę naskladać kaskę na nową :]
Wychodzi na to, że przewody i świece to jedynie przy okazji ale też już się domagały wymiany.
No i wszystkie wtryskiwacze gazu, obie listwy, nowe.

Trochę kasy ale wrażenia z jazdy bezcenne <radocha>

[ Dodano: 2011-03-18, 00:22 ]
RaDeK

Te drgania były bardzo nieregularne. Czasem auto chodziło bez problemu a za chwilę tylko na 4 cylindry. Przerywało i szarpało więc zacząłem wreszcie zdejmować przewody z cewki w czasie pracy na 4 cylindry i dwa przewody z 1-go modułu jak zdejmowałem to nic się nie działo (auto nie zmniejszało obrotów i nie było iskry z cewki na auto). Jak zdjąłem trzeci przewód to jak mnie... myślałem, że mi urwało palca, iskra jak szalona po aucie i prawie zgasł. Pozostałe to już tak: zdjęty przewód, koleś do samochodu i zapala na sekundę a ja patrzę z daleka czy iskra skacze z cewki. Iskrzyło z wszystkich poza pierwszymi dwoma. Używana działa więc muszę sprawić nową i będzie git <radocha>

[ Dodano: 2011-03-18, 00:27 ]
fishmanr,
tu masz stronę:

http://www.medbryt.com.pl...,35,0,AUDI.html

Jak jedziesz grójecką w stronę wylotu z warszawy i przejedziesz nad torami kolejowymi w kierunku na Radom to od razu w prawo za wiaduktem i jakie 300 metrów po lewej. Ulica nazywa się instlatorów 5,

SORKI. Tam mnie wysłali mechanicy na początku a goście zmienili adres na Wawer. Adres masz na stronie.

[ Dodano: 2011-03-18, 00:29 ]
Chory jestem i ledwo widzę.

Nie fismanr tylko Fikus.

Sorki za zmyłkę. Idę lepiej powalczyć z grypą. ;)
rafik

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 18 mar 2011, 07:20

Fikus pisze:ja miałem padnietą przepływke i tez jezdził jak głupi.A sprawdziłem to odłaczajac wtyczke od przepływki na stojącym samochodzie i zero reakcji jak chodził na wolnych tak chodził to samo podczas jazdy i po oporach dostał i niby ok.Jak załozyłem przepływke hitachi nowa to jezdził tak samo ale palił mniej i reagował na odłączenie przewodu
Nawet jeśli przepływka jest dobra i się ją odłączy to może delikatnie zafalować i wróci do normalnej pracy bo ECU skoryguje to czasem wtrysku.

[ Dodano: 2011-03-18, 07:23 ]
rafik1974 pisze:
Teraz gaz. Wymiana wtryskiwaczy odmieniła auto. Wszystko lata jak szalone i spalanie spadło z 20l. Na razie pojechaliśmy w traskę w 5 osób i pełny bagażnik - 11,5l / 100 gazu mi wyszło z tankowania <lol>

Pozdrawiam.
Coś to spalanie trochę za małe jak na 2.8Q chyba że nie przekroczyłeś 80km/h.

Awatar użytkownika
rafik1974
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 03 mar 2010, 22:46
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: rafik1974 » 18 mar 2011, 08:45

Coś to spalanie trochę za małe jak na 2.8Q chyba że nie przekroczyłeś 80km/h.


80 to nie ale spokojna jazda bez szarpania 120. Od pełnego do pełnego zbiornika przejechałem 308 km i wlałem ciut ponad 36 litrów gazu.
rafik

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga