[A6 C5] 2.8 V6 - Trzęsie na wolnych obrotach.
ja miałem padnietą przepływke i tez jezdził jak głupi.A sprawdziłem to odłaczajac wtyczke od przepływki na stojącym samochodzie i zero reakcji jak chodził na wolnych tak chodził to samo podczas jazdy i po oporach dostał i niby ok.Jak załozyłem przepływke hitachi nowa to jezdził tak samo ale palił mniej i reagował na odłączenie przewodu
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
Kolego, przepływkę odłączyłem, i oczywiście reakcja była. Silnikiem zaczęło rzucać.Fikus pisze:ja miałem padnietą przepływke i tez jezdził jak głupi.A sprawdziłem to odłaczajac wtyczke od przepływki na stojącym samochodzie i zero reakcji jak chodził na wolnych tak chodził to samo podczas jazdy i po oporach dostał i niby ok.Jak załozyłem przepływke hitachi nowa to jezdził tak samo ale palił mniej i reagował na odłączenie przewodu
- rafik1974
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 03 mar 2010, 22:46
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Witam wszystkich. I już mam problemy z głowy. Wymiana cewki, świec i przewodów pomogło na drgania i przerywanie. Niestety przewody NGK okazały się do bani. Zrobione na zamówienie u takich jednych magików pomogły. I na benzynie już git.
Teraz gaz. Wymiana wtryskiwaczy odmieniła auto. Wszystko lata jak szalone i spalanie spadło z 20l. Na razie pojechaliśmy w traskę w 5 osób i pełny bagażnik - 11,5l / 100 gazu mi wyszło z tankowania
Pozdrawiam.
Teraz gaz. Wymiana wtryskiwaczy odmieniła auto. Wszystko lata jak szalone i spalanie spadło z 20l. Na razie pojechaliśmy w traskę w 5 osób i pełny bagażnik - 11,5l / 100 gazu mi wyszło z tankowania
Pozdrawiam.
rafik
SUper Teraz kolego jeśli mozęsz, to opisz Twoje dokładne drgania na jałowym, jak sięobjawiało, i czym trzęsło.rafik1974 pisze:Witam wszystkich. I już mam problemy z głowy. Wymiana cewki, świec i przewodów pomogło na drgania i przerywanie. Niestety przewody NGK okazały się do bani. Zrobione na zamówienie u takich jednych magików pomogły. I na benzynie już git.
Teraz gaz. Wymiana wtryskiwaczy odmieniła auto. Wszystko lata jak szalone i spalanie spadło z 20l. Na razie pojechaliśmy w traskę w 5 osób i pełny bagażnik - 11,5l / 100 gazu mi wyszło z tankowania
Pozdrawiam.
Opisz jeszcze, jakie graty wsadziłeś, że już się nie trzęsie. Chodzi mi o cewkę i przewody, jakich firm pozakładałeś. Byłbym bardzo wdzięczny.
Edit. Kurde, to jużdrugi nasz forumowicz, któremu pomogła wymiana cewki w zwiazku z drganiami. Moze to u mnie też tworzy problem??
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Kurde, kolego, zębym ja mógl wogółle do kogoś podjechać, żeby miał ten oscyloskop, i umiał go używać, to już dawno stałbym na warsztacie. Uwierz mi. W tej mojej mieścinie nie ma żadnego dobrego fachmana. Ale jutro jeszce pojeżdzę po tych "Specjalistach" i popytam czy mają te ustrojstwo i czy mogą zrobić pomiar. Wiesz moze jak to się robi? Tzn jak wygląda pomiar oscyloskopem.fishmanr11 pisze:tak tak . kombinujcie dalej a ja nadal bede wysyłał wszystkich na badanie oscyloskopem. i mowił ze to cewka . ewentualnie LPG . Ale no ile mogę powtarzać
Podrzuć gdzie robiłes,i jakie koszty tych przewodówrafik1974 pisze:NGK okazały się do bani. Zrobione na zamówienie u takich jednych magików pomogły. I na benzynie już git
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Pomiar oscyloskopem polega na podłączeniu tego urządzenia na kable WN lub pod czujniki i lub pod cewke i obserwowaniu przebiegu prądu i wyładowań na monitorze. BArdzo prosty pomiar a niedomagania widac gołym okiem a jak ktos wie jakie powinny być amplitudy dla danych wyładowań to powie jak duża iskra jest w naszych cylindrach. I czy na wszytkich rowna. niestety rozumiem Cie --RaDeK--, wiem żę cięzko o specjalistow diagnostow sa tylko słychacze wymieniacze
Hmm, z tego co piszesz, to gdzieś, u kogoś widziałem taki przedmiot(czyt. monitorek)fishmanr11 pisze:Pomiar oscyloskopem polega na podłączeniu tego urządzenia na kable WN lub pod czujniki i lub pod cewke i obserwowaniu przebiegu prądu i wyładowań na monitorze. BArdzo prosty pomiar a niedomagania widac gołym okiem a jak ktos wie jakie powinny być amplitudy dla danych wyładowań to powie jak duża iskra jest w naszych cylindrach. I czy na wszytkich rowna. niestety rozumiem Cie --RaDeK--, wiem żę cięzko o specjalistow diagnostow sa tylko słychacze wymieniacze
Damy rade:) O wynikach poinformuję.
- rafik1974
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 03 mar 2010, 22:46
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
fishmanr,
tu masz stronę:
http://www.medbryt.com.pl/poddzial,9,35,0,AUDI.html
Jak jedziesz grójecką w stronę wylotu z warszawy i przejedziesz nad torami kolejowymi w kierunku na Radom to od razu w prawo za wiaduktem i jakie 300 metrów po lewej. Ulica nazywa się instlatorów 5,
A to, że cewka w końcu wydedukowałem, bo jak nie pracował równo, tylko na 4 cylindry to zawsze nie pracowały cylindry zasilane z pierwszego modułu od strony wejścia kabla zasilającego. Potem zdejmowanie przewodów po kolei, troche mnie przy okazji kopnęło a cewka (na razie na wszelki wypadek by zdiagnozować usterkę) używana z allegro. Ale teraz jak już wiem to muszę naskladać kaskę na nową
Wychodzi na to, że przewody i świece to jedynie przy okazji ale też już się domagały wymiany.
No i wszystkie wtryskiwacze gazu, obie listwy, nowe.
Trochę kasy ale wrażenia z jazdy bezcenne
[ Dodano: 2011-03-18, 00:22 ]
RaDeK
Te drgania były bardzo nieregularne. Czasem auto chodziło bez problemu a za chwilę tylko na 4 cylindry. Przerywało i szarpało więc zacząłem wreszcie zdejmować przewody z cewki w czasie pracy na 4 cylindry i dwa przewody z 1-go modułu jak zdejmowałem to nic się nie działo (auto nie zmniejszało obrotów i nie było iskry z cewki na auto). Jak zdjąłem trzeci przewód to jak mnie... myślałem, że mi urwało palca, iskra jak szalona po aucie i prawie zgasł. Pozostałe to już tak: zdjęty przewód, koleś do samochodu i zapala na sekundę a ja patrzę z daleka czy iskra skacze z cewki. Iskrzyło z wszystkich poza pierwszymi dwoma. Używana działa więc muszę sprawić nową i będzie git
[ Dodano: 2011-03-18, 00:27 ]
fishmanr,
tu masz stronę:
http://www.medbryt.com.pl...,35,0,AUDI.html
Jak jedziesz grójecką w stronę wylotu z warszawy i przejedziesz nad torami kolejowymi w kierunku na Radom to od razu w prawo za wiaduktem i jakie 300 metrów po lewej. Ulica nazywa się instlatorów 5,
SORKI. Tam mnie wysłali mechanicy na początku a goście zmienili adres na Wawer. Adres masz na stronie.
[ Dodano: 2011-03-18, 00:29 ]
Chory jestem i ledwo widzę.
Nie fismanr tylko Fikus.
Sorki za zmyłkę. Idę lepiej powalczyć z grypą.
tu masz stronę:
http://www.medbryt.com.pl/poddzial,9,35,0,AUDI.html
Jak jedziesz grójecką w stronę wylotu z warszawy i przejedziesz nad torami kolejowymi w kierunku na Radom to od razu w prawo za wiaduktem i jakie 300 metrów po lewej. Ulica nazywa się instlatorów 5,
A to, że cewka w końcu wydedukowałem, bo jak nie pracował równo, tylko na 4 cylindry to zawsze nie pracowały cylindry zasilane z pierwszego modułu od strony wejścia kabla zasilającego. Potem zdejmowanie przewodów po kolei, troche mnie przy okazji kopnęło a cewka (na razie na wszelki wypadek by zdiagnozować usterkę) używana z allegro. Ale teraz jak już wiem to muszę naskladać kaskę na nową
Wychodzi na to, że przewody i świece to jedynie przy okazji ale też już się domagały wymiany.
No i wszystkie wtryskiwacze gazu, obie listwy, nowe.
Trochę kasy ale wrażenia z jazdy bezcenne
[ Dodano: 2011-03-18, 00:22 ]
RaDeK
Te drgania były bardzo nieregularne. Czasem auto chodziło bez problemu a za chwilę tylko na 4 cylindry. Przerywało i szarpało więc zacząłem wreszcie zdejmować przewody z cewki w czasie pracy na 4 cylindry i dwa przewody z 1-go modułu jak zdejmowałem to nic się nie działo (auto nie zmniejszało obrotów i nie było iskry z cewki na auto). Jak zdjąłem trzeci przewód to jak mnie... myślałem, że mi urwało palca, iskra jak szalona po aucie i prawie zgasł. Pozostałe to już tak: zdjęty przewód, koleś do samochodu i zapala na sekundę a ja patrzę z daleka czy iskra skacze z cewki. Iskrzyło z wszystkich poza pierwszymi dwoma. Używana działa więc muszę sprawić nową i będzie git
[ Dodano: 2011-03-18, 00:27 ]
fishmanr,
tu masz stronę:
http://www.medbryt.com.pl...,35,0,AUDI.html
Jak jedziesz grójecką w stronę wylotu z warszawy i przejedziesz nad torami kolejowymi w kierunku na Radom to od razu w prawo za wiaduktem i jakie 300 metrów po lewej. Ulica nazywa się instlatorów 5,
SORKI. Tam mnie wysłali mechanicy na początku a goście zmienili adres na Wawer. Adres masz na stronie.
[ Dodano: 2011-03-18, 00:29 ]
Chory jestem i ledwo widzę.
Nie fismanr tylko Fikus.
Sorki za zmyłkę. Idę lepiej powalczyć z grypą.
rafik
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nawet jeśli przepływka jest dobra i się ją odłączy to może delikatnie zafalować i wróci do normalnej pracy bo ECU skoryguje to czasem wtrysku.Fikus pisze:ja miałem padnietą przepływke i tez jezdził jak głupi.A sprawdziłem to odłaczajac wtyczke od przepływki na stojącym samochodzie i zero reakcji jak chodził na wolnych tak chodził to samo podczas jazdy i po oporach dostał i niby ok.Jak załozyłem przepływke hitachi nowa to jezdził tak samo ale palił mniej i reagował na odłączenie przewodu
[ Dodano: 2011-03-18, 07:23 ]
Coś to spalanie trochę za małe jak na 2.8Q chyba że nie przekroczyłeś 80km/h.rafik1974 pisze:
Teraz gaz. Wymiana wtryskiwaczy odmieniła auto. Wszystko lata jak szalone i spalanie spadło z 20l. Na razie pojechaliśmy w traskę w 5 osób i pełny bagażnik - 11,5l / 100 gazu mi wyszło z tankowania
Pozdrawiam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga