A6 C5 1.8T (150 KM - 192 KM!!!)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
kompletnie nic. czysta seria. pierwszy mod byz nawet na 205/330 ale od 5500 obrotow zawor popuszczal, pozniej na 196/315. ty bylo wszystko ok ale po 3 pomiarach coler nie wydalal. wiec zostalo tak jak jest. teraz planuje cos zrobic wlasnie z colerem ale u mnie nie jest to taki proste bo zadniego modu nie moze byc widac dlatego fimc nie wchodzi w gre...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- pudzians47
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 23 sty 2012, 17:45
- Lokalizacja: WŁOCŁAWEK
- pudzians47
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 23 sty 2012, 17:45
- Lokalizacja: WŁOCŁAWEK
raggaman pisze:DO programu nie musisz robić nic z wydechem prócz DP ( rura 2,5 cala zamiast kata ).
Wydech cały to się rusza jak idzie mocniejsze turbo.
dzięki bardzo mnie to cieszy.

[ Dodano: 2013-02-14, 20:44 ]
Witam ponownie
Słuchajcie mam do kupienia DV ale... co zauważyłem sa różne tzn:cena i tak się zastanawiam jaka jest różnica.Czy kupić i dać drożej FORGE ( cena jest co prawda 3-4razy droższa!) czy coś takiego co znalazłem na allegro
http://allegro.pl/zawor-dv-vw1-8t-audi- ... 16805.html
http://allegro.pl/zawor-dv-vw1-8t-audi- ... 23960.html
Bardzo proszę o sensowne odpowiedzi ponieważ nie wiem czy to to samo co FORGE I warto kupić czy nie bawić się i zastosować FORGE,
Aha i jeszcze jedno chodzi mi o przewody podciśnienia ile metrów musze kupić? I gdzie one mniej więcej są bo znalazłem tylko 1

POZDRAWIAM

Kolega chyba o nas zapomnialmart73301 pisze: Zamówione i już jadąW poniedziałek maja być. Więc w przyszłym tygodniu będzie i TIP i przewody. Po montażu zrobię fotki i wrzucę
I TIP już zamontowanyniedługo wrzucę zdjęcia, ale żadna rewelacja tylko się czerwono pod filtrem powietrza zrobiło. A więc podstawa czyli TIP, DV i DP wstawione. Ogarne tylko brak mocy (nie wiem co się stało) i walę na chip
Oczywiście wyniki wkleję jak najszybciej na forum

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
- Lokalizacja: Katowice
Tak da sie... tak samo jak da sie obnizyc spalanie magnetyzerami, zwiekszyc moc turbinkami z allegro czy filtrem stozkowym za 15zł...eneron pisze:koper86 pisze:ja mam 2,4 w tip tronicku po chipie i w miescie przy spokojnej jezdzie pali okolo 18 l jak dusze 20-21 trasa 10-11l tragedia straszna ale frajda z jazdy jest
A da sie w ogóle "zachipować" zwyklego ssaka 2,4 ? :shock: Jaki tego jest koszt i w jaki sposób go wzmocniłeś?
Tak jak ktoś już napisał, jeśłi 2,4 pali w mieście 18 - 21 litrów to już lepiej kupić V8, które spali podobne ilości paliwa i daje jeszcze większa frajdę z jazdy niż 2,4No ale każdy jeÂździ czym chce
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Muszę Cię lekko załamaćrafal149135 pisze:Tak da sie... tak samo jak da sie obnizyc spalanie magnetyzerami, zwiekszyc moc turbinkami z allegro czy filtrem stozkowym za 15zł...eneron pisze:koper86 pisze:ja mam 2,4 w tip tronicku po chipie i w miescie przy spokojnej jezdzie pali okolo 18 l jak dusze 20-21 trasa 10-11l tragedia straszna ale frajda z jazdy jest
A da sie w ogóle "zachipować" zwyklego ssaka 2,4 ? :shock: Jaki tego jest koszt i w jaki sposób go wzmocniłeś?
Tak jak ktoś już napisał, jeśłi 2,4 pali w mieście 18 - 21 litrów to już lepiej kupić V8, które spali podobne ilości paliwa i daje jeszcze większa frajdę z jazdy niż 2,4No ale każdy jeÂździ czym chce

Racja, przyrost kilku KM a cena faktycznie sprowadzają do tego, że to głupota - sporo się już na tym forum rozpisałem:)
Ale wyobraÂź sobie że silnik w Volvo, które posiadam występuje w wersji 170KM (jak mój) i 140KM - obie są identyczne, wszelkie graty te same, jedynie soft... Są firmy (również w Polsce), które modyfikują soft w tych ograniczonych ze 140KM do (!) 184KM


Jest to jedyna możliwość by wyraÂźnie odczuć różnicę w silniku wolnossącym po samej modyfikacji softu - taka mała ciekawostka

ludzie przestancie czytac potencjalne przyrosty na stronach internetowych firm zajmujacych sie chiptuningiem bo to sa tylko REKLAMY, nie da sie na wolnossaku zrobic takiego wyniku no bo niby z czego te konie maja tam byc? z samego paliwa? tomekkk1, podaj mi chociaz jeden potwierdzony przyklad hamownia przed i po takim chipie w tym silniku bez zmiany osprzetu itp i przyrost 40 koni po samej zmianie mapy w wolnossaku. bzdura
1.8T MrcZk'a hybryda itd
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
MrcZk, nie podam Ci przykładu, chłopaki na Forach Volvo robią to już od 400 zł - po prostu zrozum, że w takich wypadkach gdzie silnik został fabrycznie "stłumiony" programowo z 170KM do 140KM - po przywróceniu tego można dołożyć te 14KM.
Napisałem to jako Ciekawostka ponieważ wiem, że są wersje V6 2.4 136KM w A6C5 i w tym przypadku ludzie poszukują czy oprócz softu, są różnice w budowie względem 165KM.
Powtarzam - dzieje się tak ponieważ silnik fabrycznie miał zmniejszoną moc (i delikatnie moment obrotowy). Oraz powtarzam że poza tym wyjątkiem przyrost mocy jest znikomy i nie opłacalny.
Napisałem to jako Ciekawostka ponieważ wiem, że są wersje V6 2.4 136KM w A6C5 i w tym przypadku ludzie poszukują czy oprócz softu, są różnice w budowie względem 165KM.
Powtarzam - dzieje się tak ponieważ silnik fabrycznie miał zmniejszoną moc (i delikatnie moment obrotowy). Oraz powtarzam że poza tym wyjątkiem przyrost mocy jest znikomy i nie opłacalny.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
http://www.audi-tech-team.pl/content/view/28/1/
też myślałem że przy wolnossaku nic nie da się zrobić. niewiele ale jednak. i jak pisał tomek jest to mało opłacalne
też myślałem że przy wolnossaku nic nie da się zrobić. niewiele ale jednak. i jak pisał tomek jest to mało opłacalne
fakt sa sytuacje kiedy silniki sa duszone aby zalapywaly sie na nizsze oplaty za ubezpieczenie itp w niektorych krajach, ale odbywa sie to najczesciej zwezkami w dolotach albo osprzetem silnika nigdy natomiast samym softem, bo takie akcje robia tylko w uturbionych jednostkach. Nie mniej jednak jest tak jak juz napisales nieoplacalne dlubanie w wolnossaku, kupa kasy a przyrosty znikome, Dlatego kupujac auto trzeba wylac sobie na glowe wiadro zimnej wody i na spokojnie pomyslec czy moc(ktorej zawsze malo
) wystarczy nam w danym aucie, to juz taka meska choroba
pozdrawiam 



1.8T MrcZk'a hybryda itd