Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 C5 1.8T (150 KM - 192 KM!!!)

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 30 kwie 2012, 21:16

kompletnie nic. czysta seria. pierwszy mod byz nawet na 205/330 ale od 5500 obrotow zawor popuszczal, pozniej na 196/315. ty bylo wszystko ok ale po 3 pomiarach coler nie wydalal. wiec zostalo tak jak jest. teraz planuje cos zrobic wlasnie z colerem ale u mnie nie jest to taki proste bo zadniego modu nie moze byc widac dlatego fimc nie wchodzi w gre...

Maver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 07 mar 2011, 17:11
Lokalizacja: Knurów

Post autor: Maver » 30 kwie 2012, 21:45

Jedź na hamownię jak będzie na dworze normalna temperatura.....


Na wykresie masz wbite niecałe 8 stopni ;)

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 01 maja 2012, 21:25

no tak akurat sie trafilo. poczatak kwietnie o 7 rano taka wlasnie temp jest. dlatego jak juz pisalem kombinuje z colerem

Maver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 07 mar 2011, 17:11
Lokalizacja: Knurów

Post autor: Maver » 02 maja 2012, 14:19

O 7 rano robiłeś chipa? ;)

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 02 maja 2012, 16:46

tak bo bylem na kilka dni w pl i to byl jedyny wolny termin ktory chlopaki i ja moglismy zgrac...

Awatar użytkownika
pudzians47
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 23 sty 2012, 17:45
Lokalizacja: WŁOCŁAWEK

Post autor: pudzians47 » 15 maja 2012, 22:11

słuchajcie jak wstawię chipa to czy coś musze zrobic z wydechem? Nie bardzo chcę wstawiac sportowy przelotowy wydech.

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 15 maja 2012, 23:20

DO programu nie musisz robić nic z wydechem prócz DP ( rura 2,5 cala zamiast kata ).
Wydech cały to się rusza jak idzie mocniejsze turbo.

Awatar użytkownika
pudzians47
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 23 sty 2012, 17:45
Lokalizacja: WŁOCŁAWEK

Post autor: pudzians47 » 17 maja 2012, 11:20

raggaman pisze:DO programu nie musisz robić nic z wydechem prócz DP ( rura 2,5 cala zamiast kata ).
Wydech cały to się rusza jak idzie mocniejsze turbo.

dzięki bardzo mnie to cieszy. <lol>

[ Dodano: 2013-02-14, 20:44 ]
Witam ponownie
Słuchajcie mam do kupienia DV ale... co zauważyłem sa różne tzn:cena i tak się zastanawiam jaka jest różnica.Czy kupić i dać drożej FORGE ( cena jest co prawda 3-4razy droższa!) czy coś takiego co znalazłem na allegro

http://allegro.pl/zawor-dv-vw1-8t-audi- ... 16805.html
http://allegro.pl/zawor-dv-vw1-8t-audi- ... 23960.html
Bardzo proszę o sensowne odpowiedzi ponieważ nie wiem czy to to samo co FORGE I warto kupić czy nie bawić się i zastosować FORGE,

Aha i jeszcze jedno chodzi mi o przewody podciśnienia ile metrów musze kupić? I gdzie one mniej więcej są bo znalazłem tylko 1 <radocha> i nie wiem czy jeszce gdzieś są

POZDRAWIAM <okok>

jericho24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 224
Rejestracja: 02 sie 2011, 10:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jericho24 » 11 lip 2013, 22:27

mart73301 pisze: Zamówione i już jadą :) W poniedziałek maja być. Więc w przyszłym tygodniu będzie i TIP i przewody. Po montażu zrobię fotki i wrzucę :)

I TIP już zamontowany <radocha> niedługo wrzucę zdjęcia, ale żadna rewelacja tylko się czerwono pod filtrem powietrza zrobiło. A więc podstawa czyli TIP, DV i DP wstawione. Ogarne tylko brak mocy (nie wiem co się stało) i walę na chip :) Oczywiście wyniki wkleję jak najszybciej na forum :)
Kolega chyba o nas zapomnial ;)

rafal149135
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rafal149135 » 11 lip 2013, 23:53

eneron pisze:
koper86 pisze:ja mam 2,4 w tip tronicku po chipie i w miescie przy spokojnej jezdzie pali okolo 18 l jak dusze 20-21 trasa 10-11l tragedia straszna ale frajda z jazdy jest

A da sie w ogóle "zachipować" zwyklego ssaka 2,4 ? :shock: Jaki tego jest koszt i w jaki sposób go wzmocniłeś?

Tak jak ktoś już napisał, jeśłi 2,4 pali w mieście 18 - 21 litrów to już lepiej kupić V8, które spali podobne ilości paliwa i daje jeszcze większa frajdę z jazdy niż 2,4 <ok> No ale każdy jeÂździ czym chce <piwo>
Tak da sie... tak samo jak da sie obnizyc spalanie magnetyzerami, zwiekszyc moc turbinkami z allegro czy filtrem stozkowym za 15zł...

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 12 lip 2013, 00:06

rafal149135 pisze:
eneron pisze:
koper86 pisze:ja mam 2,4 w tip tronicku po chipie i w miescie przy spokojnej jezdzie pali okolo 18 l jak dusze 20-21 trasa 10-11l tragedia straszna ale frajda z jazdy jest

A da sie w ogóle "zachipować" zwyklego ssaka 2,4 ? :shock: Jaki tego jest koszt i w jaki sposób go wzmocniłeś?

Tak jak ktoś już napisał, jeśłi 2,4 pali w mieście 18 - 21 litrów to już lepiej kupić V8, które spali podobne ilości paliwa i daje jeszcze większa frajdę z jazdy niż 2,4 <ok> No ale każdy jeÂździ czym chce <piwo>
Tak da sie... tak samo jak da sie obnizyc spalanie magnetyzerami, zwiekszyc moc turbinkami z allegro czy filtrem stozkowym za 15zł...
Muszę Cię lekko załamać <lol>
Racja, przyrost kilku KM a cena faktycznie sprowadzają do tego, że to głupota - sporo się już na tym forum rozpisałem:)

Ale wyobraÂź sobie że silnik w Volvo, które posiadam występuje w wersji 170KM (jak mój) i 140KM - obie są identyczne, wszelkie graty te same, jedynie soft... Są firmy (również w Polsce), które modyfikują soft w tych ograniczonych ze 140KM do (!) 184KM <wow> czyli przyrost na "wolnossaku" to aż 44KM :)
Jest to jedyna możliwość by wyraÂźnie odczuć różnicę w silniku wolnossącym po samej modyfikacji softu - taka mała ciekawostka :)

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 12 lip 2013, 12:07

ludzie przestancie czytac potencjalne przyrosty na stronach internetowych firm zajmujacych sie chiptuningiem bo to sa tylko REKLAMY, nie da sie na wolnossaku zrobic takiego wyniku no bo niby z czego te konie maja tam byc? z samego paliwa? tomekkk1, podaj mi chociaz jeden potwierdzony przyklad hamownia przed i po takim chipie w tym silniku bez zmiany osprzetu itp i przyrost 40 koni po samej zmianie mapy w wolnossaku. bzdura
1.8T MrcZk'a hybryda itd

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 12 lip 2013, 14:38

MrcZk, nie podam Ci przykładu, chłopaki na Forach Volvo robią to już od 400 zł - po prostu zrozum, że w takich wypadkach gdzie silnik został fabrycznie "stłumiony" programowo z 170KM do 140KM - po przywróceniu tego można dołożyć te 14KM.
Napisałem to jako Ciekawostka ponieważ wiem, że są wersje V6 2.4 136KM w A6C5 i w tym przypadku ludzie poszukują czy oprócz softu, są różnice w budowie względem 165KM.

Powtarzam - dzieje się tak ponieważ silnik fabrycznie miał zmniejszoną moc (i delikatnie moment obrotowy). Oraz powtarzam że poza tym wyjątkiem przyrost mocy jest znikomy i nie opłacalny.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 12 lip 2013, 14:51

http://www.audi-tech-team.pl/content/view/28/1/
też myślałem że przy wolnossaku nic nie da się zrobić. niewiele ale jednak. i jak pisał tomek jest to mało opłacalne

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 12 lip 2013, 17:08

fakt sa sytuacje kiedy silniki sa duszone aby zalapywaly sie na nizsze oplaty za ubezpieczenie itp w niektorych krajach, ale odbywa sie to najczesciej zwezkami w dolotach albo osprzetem silnika nigdy natomiast samym softem, bo takie akcje robia tylko w uturbionych jednostkach. Nie mniej jednak jest tak jak juz napisales nieoplacalne dlubanie w wolnossaku, kupa kasy a przyrosty znikome, Dlatego kupujac auto trzeba wylac sobie na glowe wiadro zimnej wody i na spokojnie pomyslec czy moc(ktorej zawsze malo :) ) wystarczy nam w danym aucie, to juz taka meska choroba ;p pozdrawiam :)
1.8T MrcZk'a hybryda itd

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja