Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 C5 1.8T (150 KM - 192 KM!!!)

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 14 paź 2013, 21:36

ÂŁukasz13 możesz chociaż trochę wytłumaczyć jak czytać te dane, bo ja widzę że przy 5440rpm jest 20,74ms a później spada i nie wiem o co tu chodzi, do 25ms jeszcze trochę jest a schiller piszę że w górnym zakresie są na granicy...

Znasz może jakieś źródło gdzie można by trochę się z tego podszkolić??

Z góry dzięki za pomoc

Pozdrowienia

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 15 paź 2013, 19:13

Wszystko można policzyć w necie sa nawet kalkulatory wyliczajace maksymalny czas wtrysku dla danych obrotów, w skrócie przy 6 tyś czas wtrysku powinien wynosic nie więcej niz 20 ms, tu masz kalkulator: http://www.stealth316.com/2-calc-idc.htm wpisujesz obr. i czas wtrysku i wyliczasz % otwarcia wtrysku powyżej 100% to zapętlenie.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

pavliq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 19 kwie 2011, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pavliq » 16 paź 2013, 10:58

ÂŁukasz13 pisze:Kolega pavliq, nie rozumie pojęcia zapętlenia wtrysków, w Aeb są mniejsze wtryski niż w późniejszych wersjach 1.8t np. AWT. Kolego schiler wrzuć loga jeszcze z 031 ciekawe czy Twój tuner poprawił fabryczna mapkę z paliwem i sprawdz szczelność dolotu bo turbo puźno wstaje i nie trzyma doładowania górą.
skoro tak uważasz :)
odnosiłem się do AEB, ale niezależnie - czy wklejone logi to czasy przed czy po korekcie komputera (bo występują 2 wartości, a w logach jest jedna).
druga sprawa - w lpg masz coś takiego jak mnożnik i to co jest na granicy w benzynie w lpg będzie już z dużym prawdopodobieństwem pętlą
disco to dla mnie wszystko :)

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 20 gru 2013, 07:20

Witam

Moje autko ogarnięte na LPG. Instalka to BRC, reduktor Genius MAX, wtryski pomarańczowe. Miałem problem z szarpaniem od 5200rpm ale moi gazole stanęli na wysokości zadania, z pomocą osób z Tarnowa którzy wdrażają i badają LPG na hamowni.

Jeżeli ktoś ma taki problem to mogę dać namiary na nich.

190KM AEB (seria) i śmiga na LPG bez problemu <--- można :D

Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja