ÂŁukasz13 możesz chociaż trochę wytłumaczyć jak czytać te dane, bo ja widzę że przy 5440rpm jest 20,74ms a później spada i nie wiem o co tu chodzi, do 25ms jeszcze trochę jest a schiller piszę że w górnym zakresie są na granicy...
Znasz może jakieś źródło gdzie można by trochę się z tego podszkolić??
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrowienia
A6 C5 1.8T (150 KM - 192 KM!!!)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Wszystko można policzyć w necie sa nawet kalkulatory wyliczajace maksymalny czas wtrysku dla danych obrotów, w skrócie przy 6 tyś czas wtrysku powinien wynosic nie więcej niz 20 ms, tu masz kalkulator: http://www.stealth316.com/2-calc-idc.htm wpisujesz obr. i czas wtrysku i wyliczasz % otwarcia wtrysku powyżej 100% to zapętlenie.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
skoro tak uważaszÂŁukasz13 pisze:Kolega pavliq, nie rozumie pojęcia zapętlenia wtrysków, w Aeb są mniejsze wtryski niż w późniejszych wersjach 1.8t np. AWT. Kolego schiler wrzuć loga jeszcze z 031 ciekawe czy Twój tuner poprawił fabryczna mapkę z paliwem i sprawdz szczelność dolotu bo turbo puźno wstaje i nie trzyma doładowania górą.

odnosiłem się do AEB, ale niezależnie - czy wklejone logi to czasy przed czy po korekcie komputera (bo występują 2 wartości, a w logach jest jedna).
druga sprawa - w lpg masz coś takiego jak mnożnik i to co jest na granicy w benzynie w lpg będzie już z dużym prawdopodobieństwem pętlą
disco to dla mnie wszystko 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Witam
Moje autko ogarnięte na LPG. Instalka to BRC, reduktor Genius MAX, wtryski pomarańczowe. Miałem problem z szarpaniem od 5200rpm ale moi gazole stanęli na wysokości zadania, z pomocą osób z Tarnowa którzy wdrażają i badają LPG na hamowni.
Jeżeli ktoś ma taki problem to mogę dać namiary na nich.
190KM AEB (seria) i śmiga na LPG bez problemu <--- można :D
Pozdro
Moje autko ogarnięte na LPG. Instalka to BRC, reduktor Genius MAX, wtryski pomarańczowe. Miałem problem z szarpaniem od 5200rpm ale moi gazole stanęli na wysokości zadania, z pomocą osób z Tarnowa którzy wdrażają i badają LPG na hamowni.
Jeżeli ktoś ma taki problem to mogę dać namiary na nich.
190KM AEB (seria) i śmiga na LPG bez problemu <--- można :D
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm