
A6 C5 1.8T (150 KM - 192 KM!!!)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
- Imię: Radek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lubartów
Najbezpieczniejsze wartości to .. seria..jericho24 pisze:No to moze chip na 175PS i 280Nm. Mniejsze wartosci = mniejsze wymagania?
Poza tym nie slyszalem o problemach z normalnie i z glowa chipowanymi 1.8T. Z tego co sie naczytalem to bezpieczna granica to 175-180PS i 280-290Nm.

Nie ma przymusu robienie DV, Tipa czy DP..ale podejrzewam, że jaja będą wychodzić po programie i będzie sterta pytaĂą bo się grzeje bo coś przepuszcza.
Jak się nie chce przygotować auta do programu to jeździć serią i nie szukać wigoru
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Co do bezpiecznej granicy.. AEB kolegi CoLo z A4 klub ..
- pudzians47
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 23 sty 2012, 17:45
- Lokalizacja: WŁOCŁAWEK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
- Imię: Radek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lubartów
163 KM i 190 KM to było w A4 B6.. 190 KM to BEX - dual smic, inne wtryski, inne turbo..jericho24 pisze:A taka seria 163, 180, czy 190PS to czym sie rozni od 150PS oprocz programu?
Nawet taki głupi AJL ma troszkę zmian w porównaniu do AEB.
Individualne strojenie u tunera.pudzians47 pisze:I pytanko może znacie jakieś firmy chip?
Jak masz garaż, kanał, zestaw kluczy, dwie chętne do pracy ręce to wystarczy Ci to w zupełności. Te graty założy Ci ktokolwiek kto potrafi odkręcać śrubkipudzians47 pisze: No i w razie czego czy taka firma włożyła by mi te wszystkie rzezcy (DV DIP ITP?)

Jak pisałem wcześniej "moim zdaniem". Nie chcę się wykłócać bo nie o to tu chodzi. Co do diesli to nie ma co porównywać ich do benzyniaków bo wiadomo, iż diesle mają relatywnie większy moment obrotowy niż benzyna i ten sam przyrost momentu w benzyniaku i dieslu daje zupełnie inne odczucia w obu autach. przyrost mocy o 30 kM i 90 Nm to nie monstrum na 1/4 mili tylko całkiem przyjemny dupowóz. Mniejsze wartości nie dają już takiego fajnego uczucia z jazdy w porównaniu do serii gdyż nasze auta ważą 1500 kg albo i więcej więc ma co się bujać. Ale jak wcześniej zaznaczyłem to tylko moje zdanie. Co do przeróbek przed chipowaniem to "moim zdaniem" warto je zrobić gdyż nie zaszkodzą a wręcz podniosą delikatnie wytrzymałość niektórych, wymienionych wcześniej, elementów narażonych na zwiększone wartości ciśnienia. Na koniec przytoczę jeszcze raz to co napisałem w swoim poprzednim poście. Najpierw trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie co się chce osiągnąć po podniesieniu mocy auta, a raczej do jakiej wartości a potem zrobić wszystko co niezbędne aby auto przy tych wartościach poprawnie funkcjonowało. Ale, jak już mówiłem to moje zdanie. Generalnie wszystkich modyfikatorom życzę zadowolenia z przeróbek i dodam, że apetyt rośnie w miarę jedzenia. Pokój z wamijericho24 pisze:mart, jesli dla ciebie przyrost 30KM i 90Nm jest bez sensu dla 1.8T, to ciekawe jaki tuning polecisz dla TDi PD, gdzie przyrosty tylko po chipie sa podobne i w pelni wystarczajace dla ich posiadaczy.
Moze pudzian chce tylko troche polepszyc dynamike auta, a nie od razu robic z niego monstrum na 1/4 mili.

Ostatnio zmieniony 23 lut 2012, 20:17 przez mart73301, łącznie zmieniany 1 raz.
Mysle, iz osoba ktora potrzebuje zapas mocy glownie na trase i nie jezdzac jak wariat, nie musi dodatkowo zmieniac elementow silnika.mart73301 pisze:Co do przeróbek przed chipowaniem to "moim zdaniem warto je zrobić gdyż nie zaszkodzą a wręcz podniosą delikatnie wytrzymałość niektórych, wymienionych wcześniej, elementów narażonych na zwiększone wartości ciśnienia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
- Imię: Radek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lubartów
Przeczytaj sobie tą stronę tematu raz jeszcze.jericho24 pisze:Mysle, iz osoba ktora potrzebuje zapas mocy glownie na trase i nie jezdzac jak wariat, nie musi dodatkowo zmieniac elementow silnika.
jak ktoś szuka ..
http://allegro.pl/tip-1-8t-1-8t-a6-c5-p ... 89080.html
A widzisz, mądrego to i warto posłuchaćraggaman pisze:To jak już będziesz wymieniał to wymieĂą sobie wszystkie cienkie przewody od podciśnienia na sylikon na allegro są na metry.. ja płaciłem coś 9 zł / metr za przewód sylikonowy w kolorze




http://allegro.pl/przewod-podcisnienia- ... 19164.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
- Imię: Radek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lubartów
Ja brałem od nich
http://allegro.pl/przewod-podcisnienia- ... 91005.html
ale jaka średnica to Ci pójdę do auta i zmierzę bo nie pamiętam.
http://allegro.pl/przewod-podcisnienia- ... 91005.html
ale jaka średnica to Ci pójdę do auta i zmierzę bo nie pamiętam.