Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
bobie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 24 wrz 2011, 10:32
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bobie » 19 maja 2017, 08:58

TuneFORCE pisze:Katalizator w dieslu może się zatkać z czasem ale auto musiało by mieć przelot większy jak 500k km
Spotkałem się z takim czym tylko raz w życiu, w 1.9TDI....
Dziura w kacie i brak DPF nie maja znaczenia przy modyfikacji tych aut, a to ile się bezpiecznie da zrobić to wyjdzie, gdy auto będzie na rolkach ... przyrosty oscylują w okolicy 30-40KM/70-100Nm
OK, dzięki za info ;-). Miałem zdarzenie z zatartym turbo (już zostało zregenerowane). Może to miało znaczenie. Przelot myślę będzie ok 350-400 tys. Nie wiem dokładnie, bo poprzednicy z pewnością cofali liczniki ;-))

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 20 maja 2017, 06:41

My zostawiamy katalizator, a zamias DPF w środek wspawana zostaje rurka :]
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

bobie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 24 wrz 2011, 10:32
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bobie » 06 lip 2017, 23:27

Macie jakieś zniżki dla kolegów z forum ? ;-)

sqfaru
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 16 lut 2014, 22:16
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Post autor: sqfaru » 19 lip 2017, 21:43

Całego wątku nie czytałem ale na pytanie tytułowe odpowiadam - warto! ;) w cartronic robiłem koło Białegostoku, wprawdzine konkurencja dla chłopaków z TF ale mogę polecić bo to całkiem inny rejon ;p Z c6 2.7 wycisnęli +42 KM.

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 04 sie 2017, 20:46

bobie pisze:Macie jakieś zniżki dla kolegów z forum ? ;-)
Jasne, pisz na PW
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

macyy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 05 cze 2015, 13:47
Lokalizacja: Łódź

Post autor: macyy » 20 wrz 2017, 11:24

Pytanie do osób które zrobiły już kilkadziesiąt tyś km po programie - jak na takie podniesienie momentu reaguje tiptronic? Fabrycznie jest przewidziany na 450 nm, a tyle to w serii jest. Mowa oczywiście o skrzyni 6hp19

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 06 lut 2018, 01:13

Panowie mam takie pytanie

bo cały czas mowa o samym chipie zero mechanicznych zmian i przyrosty 270-290KM plus moment w granicach wytrzymałości skrzyni.

a co jeśli dołożyć centralny intercooler, ewentualnie wydajniejszą pompe paliwa inne turbo ?

czy silnik jest w stanie to wytrzymać ? chodzi mi głownie o uzyskanie minimum 300KM bez przekraczania 550NM momentu ze względu na skrzynie przy silnikach 231KM w serii ?

Pozdrawiam <rotfl>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 13 kwie 2018, 06:56

Wszystko można zrobić, są takie projekty przecież...pytanie czy jest sens ryć w samochodzie na co dzień. Ja się wyleczyłem z dłubania samochodu, które ma służyć do przemieszania się z punktu A do B. W pewnym momencie dochodzisz do etapu, że samochód więcej wisi na podnośniku niż jeździ, bo ciągle coś trzeba albo chce się zrobić. W samochodzie na co dzień(S4) mam teraz tylko program i parametry w okolicy 420KM/530Nm, a do dłubania i upalania kupiłem inna furę, która może wisieć na podnośniku dwa tygodnie w oczekiwaniu na części itd. Oczywiście są samochody, w których łatwo można wymienić IC, zrobić DP, do tego program i już mamy fajne moce i bezawaryjny setup i na co dzień się to spisze...ale tuning to choroba i w 99% po jakimś czasie człowiek będzie myślał o czymś więcej <lol> <lol>
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

xszymek90x
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 26 kwie 2018, 21:00
Lokalizacja: Kąpino

Post autor: xszymek90x » 26 kwie 2018, 21:08

Witam. Jakiś czas temu kupiłem a6c6 BMK w manualu. Nigdy szybciej nie jeździłem takim autem ale coś mi się wydawało, że jest jakoś zbyt mocne jak na fabrykę. Dzisiaj udałem się na hamownie i jednak miałem rację. Audi jest po programie i wypluło 278km i 607nm. Tu nasuwa się moje pytanie. Czy moment obrotowy nie jest zbyt duży mimo że mam skrzynie manualną? Pozdrawiam
Obrazek

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 26 kwie 2018, 21:42

Nie wygląda to źle :)
Duży niuton, ale pewnie ktoś poszalał, ze względu na to, że manual.

Pierwsze co to może Ci się zacząć sprzęgło ślizgać niż skrzynia paść. Wszystko zależy od stylu jazdy, jak z głową to bym nic tu nie zmieniał.

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 03 maja 2018, 20:00

Raczej nie powinno mu nic od takich parametrów się stać, zresztą nawet nie wiedziałeś że jakim mod w nim jest zrobiony i wszystko było ok
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

adams1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 30 paź 2017, 13:34
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: adams1987 » 16 maja 2018, 11:28

Witam od dawna zastanawiałem się nad chipem do mojego audi ale jakoś nie byłem przekonany w końcu się zdecydowałem ostatnio odwiedziłem magika od chip tuningu zostawiłem autko no i jazda próbna a tu miłe zaskoczenie nie to auto dynamika jazdy super wyszło 275KM i 550NM jestem mega zadowolony polecam

Pczester
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 17 wrz 2016, 22:47
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 30 lip 2018, 00:57

Witam koledzy, chciałbym wskrzesić ten temat, ponieważ interesuje mnie modyfikacja silnika na wzór kolego dankan czyli zmienić turbo, dłubnąć wydech, IC zostawić seryjny póki co i osiągnąć coś w okolicy 300KM 600Nm. Jeśli ma ktoś kontakt do kolegi dankan to byłbym bardzo wdzięczny, ponieważ dawno był tu na forum (napisałem do niego oczywiście). Ewentualnie może ktoś wie jak ogarnąć takie większe turbo o którym on pisał kilka postów wcześniej. Wydech to już temat mnie skomplikowany bo mam firmy w okolicy, i program zostanie zrobić pod nowe turbo i wydech ale to oczywiście też w profesjonalnym warsztacie. Najbardziej to szukam turbo.

shaqal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1127
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
Imię: hmm?
Rocznik: 2021
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
Kontakt:

Post autor: shaqal » 06 sie 2018, 20:03

Pczester pisze:Witam koledzy, chciałbym wskrzesić ten temat, ponieważ interesuje mnie modyfikacja silnika na wzór kolego dankan czyli zmienić turbo, dłubnąć wydech, IC zostawić seryjny póki co i osiągnąć coś w okolicy 300KM 600Nm. Jeśli ma ktoś kontakt do kolegi dankan to byłbym bardzo wdzięczny, ponieważ dawno był tu na forum (napisałem do niego oczywiście). Ewentualnie może ktoś wie jak ogarnąć takie większe turbo o którym on pisał kilka postów wcześniej. Wydech to już temat mnie skomplikowany bo mam firmy w okolicy, i program zostanie zrobić pod nowe turbo i wydech ale to oczywiście też w profesjonalnym warsztacie. Najbardziej to szukam turbo.
Warto sprawdzić czy auto trzyma serię, bo czasem przywrócenie serii może być już kosztowne.

Pczester
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 17 wrz 2016, 22:47
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 06 sie 2018, 23:04

shaqal pisze:
Pczester pisze:Witam koledzy, chciałbym wskrzesić ten temat, ponieważ interesuje mnie modyfikacja silnika na wzór kolego dankan czyli zmienić turbo, dłubnąć wydech, IC zostawić seryjny póki co i osiągnąć coś w okolicy 300KM 600Nm. Jeśli ma ktoś kontakt do kolegi dankan to byłbym bardzo wdzięczny, ponieważ dawno był tu na forum (napisałem do niego oczywiście). Ewentualnie może ktoś wie jak ogarnąć takie większe turbo o którym on pisał kilka postów wcześniej. Wydech to już temat mnie skomplikowany bo mam firmy w okolicy, i program zostanie zrobić pod nowe turbo i wydech ale to oczywiście też w profesjonalnym warsztacie. Najbardziej to szukam turbo.
Warto sprawdzić czy auto trzyma serię, bo czasem przywrócenie serii może być już kosztowne.
Serię trzymał, poszedł lekko wydech do modyfikacji oraz mapa, ale mało. Mam namiary na firmę która robi turbo hybrydy rozwiercane, będę dzwonił pytał o koszty i wtedy pod te turbo nowy program.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja