[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 132
- Rejestracja: 20 lis 2014, 16:20
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Może mi ktoś delikatnie pomoc chodzi o to że ja chciałbym moc u siebie podnieść na te załóżmy 280 koni i 550-560 nm ale i egr od razu wyłączyć jak to będzie z dpfem on częściej będzie się zatykał że tak powiem czy jak to wygląda moje rozumowanie jest takie skoro moc się zwiększa to paliwo i powietrze czyli spalin będzie więcej
Jade ulicom opony asfalt drom pingwiny jak zobacza audi na zawał umra hej Julian Julian on twardy jest jak głaz jedziemy Panie ciut za wolno trzeba wcisnąć gaz 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Moc potrzebna jest do prędkości a moment to przyspieszenie. ... wolałbym to drugie, czasami trzeba przycisnąć, zwłaszcza jak parę ciężarówek ustawi się w sznurku i nie zachowują odległości między sobą to trzeba łykać wszystkie na raz
.
Jutro jadę do jednego z tych majstrow żeby ocenić wtryski ( komp i jeżeli będzie taka potrzeba to stół ), tu niestety na forum za wiele informacji nie otrzymałem na temat moich logów... może źle je robiłem i nikomu nie chciało się wczytywać w te moje wypociny
, w każdym bądź razie nie ma co zwlekać bo sobie jakiegoś bałaganu na robię. Przy okazji popytam się o te sprawy związane z programem

Jutro jadę do jednego z tych majstrow żeby ocenić wtryski ( komp i jeżeli będzie taka potrzeba to stół ), tu niestety na forum za wiele informacji nie otrzymałem na temat moich logów... może źle je robiłem i nikomu nie chciało się wczytywać w te moje wypociny

Jeżeli twierdzą, że robią custom soft skrzyni asb, to robią Cię w ch...krzysiek-lex pisze:...jeden proponował 300 KM a drugi około 280, obydwoje robią to jakimś programem który też programuje odrazu skrzynię biegów.
Nic prostszego sprostać Twoim wymaganiom jeśli masz sprawne auto. Jeśli chodzi o dpf, to owszem zmieni się dawka paliwa, ale na szczęście powietrza też, więc afr nie zmieni się tak mocno. Jednak przy częstym butowaniu i korzystaniu z górnego zakresu obrotów gdzie zajdą największe zmiany jeśli chodzi o stechiometrię paliwa i powietrza dpf częściej będzie się regenerował.Songoaudis pisze:Może mi ktoś delikatnie pomoc chodzi o to że ja chciałbym moc u siebie podnieść na te załóżmy 280 koni i 550-560 nm ale i egr od razu wyłączyć jak to będzie z dpfem on częściej będzie się zatykał że tak powiem czy jak to wygląda moje rozumowanie jest takie skoro moc się zwiększa to paliwo i powietrze czyli spalin będzie więcej
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 132
- Rejestracja: 20 lis 2014, 16:20
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
tzn ja mam takie odczucie że auto od 2 tys do 3 tys obrotów ma muła bo powyżej 3 tys to wciska w siedzenie tylko jeden od chipowania powiedział że coś tam przy dpfie zmienia drugi nie i bądź tu mądry nigdy wcześniej nie miałem diesla to jest mój pierwszy silnik diesla 

Jade ulicom opony asfalt drom pingwiny jak zobacza audi na zawał umra hej Julian Julian on twardy jest jak głaz jedziemy Panie ciut za wolno trzeba wcisnąć gaz 

Nikt w Polsce nie modyfikuje softu ZF 6hp19. Skrzynia też nie posiada w swoim sofcie ograniczników, które należałoby ewentualnie usunąć.krzysiek-lex pisze:Jeżeli twierdzą, że robią custom soft skrzyni asb, to robią Cię w chu...
Wytłumacz proszę. ....
[ Dodano: 2016-03-23, 20:45 ]
Zmiany przy dpfie, a raczej mapach z nim związanych oględnie mówiąc są konieczne, bo ograniczają one możliwość podniesienia momentu obrotowego. Zawsze można dpf usunąć i programowo wyłączyć. W tym sterowniku nie jest to skomplikowane.Songoaudis pisze:... jeden od chipowania powiedział że coś tam przy dpfie zmienia drugi nie i bądź tu mądry nigdy wcześniej nie miałem diesla to jest mój pierwszy silnik diesla
skrzynia ma sterownik ktory oblicza czy redukcja czy nie - jesli masz 650Nm to jadąc na 6 biegu 60km/h wciskajac pedal do konca nie zredukuje Ci na piątkę czy też czworkę co dzieje sie przy orginalnej mocy silnika ASB PS.tylko 650NM/315KM to bardzo duzo jak na skrzynie 6hp19 ZMIEJSZYLEM moment na 600NM/300KM. OBECNIE SILNIK I SKRZYNIA NOWKI (skutki szukania granicy wytrzymałościZbichu pisze:Nikt w Polsce nie modyfikuje softu ZF 6hp19. Skrzynia też nie posiada w swoim sofcie ograniczników, które należałoby ewentualnie usunąć.krzysiek-lex pisze:Jeżeli twierdzą, że robią custom soft skrzyni asb, to robią Cię w chu...
Wytłumacz proszę. ....
[ Dodano: 2016-03-23, 20:45 ]Zmiany przy dpfie, a raczej mapach z nim związanych oględnie mówiąc są konieczne, bo ograniczają one możliwość podniesienia momentu obrotowego. Zawsze można dpf usunąć i programowo wyłączyć. W tym sterowniku nie jest to skomplikowane.Songoaudis pisze:... jeden od chipowania powiedział że coś tam przy dpfie zmienia drugi nie i bądź tu mądry nigdy wcześniej nie miałem diesla to jest mój pierwszy silnik diesla

[ Dodano: 2016-10-10, 08:25 ]
super by bylo ! szukaj tu : www.racingforum.pl ps. możne już ktoś włożył mocniejsząCichy12 pisze:A może by dało radę po prostu wymienić tą skrzynię na jakąś mocniejszą ?
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
Tak. Nie zredukuje do 5 czy 4. Przy pedale w dechę zredukuje do 2 i obojętnie czy ori soft czy mod. No chyba, że marny mod, a co za tym idzie moderdankan pisze: jesli masz 650Nm to jadąc na 6 biegu 60km/h wciskajac pedal do konca nie zredukuje Ci na piątkę czy też czworkę co dzieje sie przy orginalnej mocy silnika ASB

jak masz 650Nm przy 1800obr/min to nie redukuje przetestowane !Zbichu pisze:Tak. Nie zredukuje do 5 czy 4. Przy pedale w dechę zredukuje do 2 i obojętnie czy ori soft czy mod. No chyba, że marny mod, a co za tym idzie moderdankan pisze: jesli masz 650Nm to jadąc na 6 biegu 60km/h wciskajac pedal do konca nie zredukuje Ci na piątkę czy też czworkę co dzieje sie przy orginalnej mocy silnika ASB
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
TURBO GTB 2562
315PS 655NM