
[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?
Ja w swoim a6 c6 3.0 tdi mialem zamiast 225 232km (2005r) po programie u rogala wyplulo 282km i 570nm, sprzynia manualna jezdze tak juz blisko 3 rok i jedyne co to czeka mnie wymiana sprzegła na nowe (wymienialem zaraz po rpgramie) pozatym wszystko smiga elegancko i bezproblemowo polecam zdecydowanie kazdemu bo jazda jest bez zadnego porownanie fajniejsza 

- grzesiek1990
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 19 cze 2013, 10:42
- Lokalizacja: Solec n Wisłą/Radom/Wiesbaden
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 01 maja 2015, 00:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 mar 2015, 15:22
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 mar 2015, 15:22
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 270
- Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
- Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
- Kontakt:
Najbardziej wiarygodna hamownia jest ta, przy której uzytkownik/operator nie moze sobie dowolnie zmieniać parametrów majacy wpływ na wynik pomiaru, czyli mase auta, mase rolek itp. Niestety w przypadku hamowni drogowej i większości hamowni stacjonarnych funkcje te sa jak najbardziej dostępne. Jedyne hamownie w PL, które pod warunkiem prawidłowej obsługi pokazują prawdę to Maha i hamownie nowe Vtechowskie....
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
Witam
Śledzę na bieżąco wątek od dłuższego czasu, aż w końcu i mnie dopadło.....
Panowie ponieważ nie ma świeżych postów dot. sprawdzonych warsztatów z okolicy Warszawy to poproszę jakieś aktualne namiary. Ciągle mam pełno wątpliwości dot. zachowania się automatu po tuningu (nie wymieniałem oleju) czy powinienem wymienić przy okazji tuningu czy odpuścić sobie ...
Poproszę o ewentualne sugestie na co zwrócić uwagę przy wyborze warsztatu i zakresu usługi.
Byłbym wdzięczny również za info dot. aktualnych cen zarówno w Wa-wie jak i w PL.
Pozdr.
Śledzę na bieżąco wątek od dłuższego czasu, aż w końcu i mnie dopadło.....
Panowie ponieważ nie ma świeżych postów dot. sprawdzonych warsztatów z okolicy Warszawy to poproszę jakieś aktualne namiary. Ciągle mam pełno wątpliwości dot. zachowania się automatu po tuningu (nie wymieniałem oleju) czy powinienem wymienić przy okazji tuningu czy odpuścić sobie ...
Poproszę o ewentualne sugestie na co zwrócić uwagę przy wyborze warsztatu i zakresu usługi.
Byłbym wdzięczny również za info dot. aktualnych cen zarówno w Wa-wie jak i w PL.
Pozdr.
- Abster
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
- Imię: Abster
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
Kolego,
Posiadam ten sam motor co ty też się długo czaiłem z podniesieniem mocy i przeczytałem wiele wątków. Oleju w skrzyni nie wymieniałem bo się naczytałem, że Ci u których nie był wymieniany dłuższy czas ( czytaj nigdy ) po wymianie mieli problemy z skrzynią.
Na razie jeżdżę już pół roku i wszystko git, teraz praktycznie jeżdżę tak samo jak przed dłubnięciem tylko z tą świadomością, że jak potrzebuje szybciej przyspieszyć to po prostu mogę, pierwsze dwa miesiąca był cały czas but żeby się nacieszyć teraz jeżdżę normalnie więc skrzynia nie dostaje w kość. Co do satysfakcji z operacji tak jak pisał każdy jestem mega zadowolony - inny samochód. Ja robiłem w Wawie na Mineralnej koszt trochę ponad 1k czas niecałe 4 godzinki po wszystkim dostałem wykres z hamowni i paragonik za robotę. Co do zachowania automatu po tuningu to ja jestem zadowolony - nie wiem czy zostało zmienione oprogramowanie skrzyni ale na 100% skrzynia szybciej niż wcześniej zmienia biegi (czas przełączania jest krótszy takie mam wrażenie i nie tylko ja ) poz tym po przyzwyczajeniu do TIPa nie wyobrażam sobie tego auta w manualu z prawie 300 koniami. Co do silnika ASB ma skłonności do mocnej serii mi wyrzygał 247 KM. Jak już się rozpisałem to jeszcze wspomnę o spalaniu - tak jak pisałem wyżej jeżdżę już "normalnie" i stwierdzam że pali mniej niż przed, nieznacznie ale mniej.
Posiadam ten sam motor co ty też się długo czaiłem z podniesieniem mocy i przeczytałem wiele wątków. Oleju w skrzyni nie wymieniałem bo się naczytałem, że Ci u których nie był wymieniany dłuższy czas ( czytaj nigdy ) po wymianie mieli problemy z skrzynią.
Na razie jeżdżę już pół roku i wszystko git, teraz praktycznie jeżdżę tak samo jak przed dłubnięciem tylko z tą świadomością, że jak potrzebuje szybciej przyspieszyć to po prostu mogę, pierwsze dwa miesiąca był cały czas but żeby się nacieszyć teraz jeżdżę normalnie więc skrzynia nie dostaje w kość. Co do satysfakcji z operacji tak jak pisał każdy jestem mega zadowolony - inny samochód. Ja robiłem w Wawie na Mineralnej koszt trochę ponad 1k czas niecałe 4 godzinki po wszystkim dostałem wykres z hamowni i paragonik za robotę. Co do zachowania automatu po tuningu to ja jestem zadowolony - nie wiem czy zostało zmienione oprogramowanie skrzyni ale na 100% skrzynia szybciej niż wcześniej zmienia biegi (czas przełączania jest krótszy takie mam wrażenie i nie tylko ja ) poz tym po przyzwyczajeniu do TIPa nie wyobrażam sobie tego auta w manualu z prawie 300 koniami. Co do silnika ASB ma skłonności do mocnej serii mi wyrzygał 247 KM. Jak już się rozpisałem to jeszcze wspomnę o spalaniu - tak jak pisałem wyżej jeżdżę już "normalnie" i stwierdzam że pali mniej niż przed, nieznacznie ale mniej.
Oryginalna pełna opcja S-Line
Kolego sks, koledzy.
Ja szykuje się powoli do Remapu w firmie Dynosoft - Katowice, mimo że jestem z Warszawy. Słyszałem wiele pochlebnych opinii na temat tej firmy i programach w TDI.
Czy ma ktoś może jakieś doświadczenia?
Wiem też, że jakaś grupówka się tam powoli zbiera, ale ważniejsze są dla mnie opinie ludzi, którzy robili tam program.
Pozdrawiam.
Michał
Ja szykuje się powoli do Remapu w firmie Dynosoft - Katowice, mimo że jestem z Warszawy. Słyszałem wiele pochlebnych opinii na temat tej firmy i programach w TDI.
Czy ma ktoś może jakieś doświadczenia?
Wiem też, że jakaś grupówka się tam powoli zbiera, ale ważniejsze są dla mnie opinie ludzi, którzy robili tam program.
Pozdrawiam.
Michał
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Planuję dołożyć parę kucy, ale jest tyle różnych opinii czy warto czy nie i czy to dobrze dla silnika i skrzyni biegów.... wiadomo że najpierw sprawdzić kondycję silnika (wtrysków) a co potem? Byłem u dwóch magików i jeden proponował 300 KM a drugi około 280, obydwoje robią to jakimś programem który też programuje odrazu skrzynię biegów. Zaznaczę że fabrycznie nie mam dpf. Co możecie powiedzieć w tym temacie?