OK, dzięki za infoTuneFORCE pisze:Katalizator w dieslu może się zatkać z czasem ale auto musiało by mieć przelot większy jak 500k km
Spotkałem się z takim czym tylko raz w życiu, w 1.9TDI....
Dziura w kacie i brak DPF nie maja znaczenia przy modyfikacji tych aut, a to ile się bezpiecznie da zrobić to wyjdzie, gdy auto będzie na rolkach ... przyrosty oscylują w okolicy 30-40KM/70-100Nm
[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
Panowie mam takie pytanie
bo cały czas mowa o samym chipie zero mechanicznych zmian i przyrosty 270-290KM plus moment w granicach wytrzymałości skrzyni.
a co jeśli dołożyć centralny intercooler, ewentualnie wydajniejszą pompe paliwa inne turbo ?
czy silnik jest w stanie to wytrzymać ? chodzi mi głownie o uzyskanie minimum 300KM bez przekraczania 550NM momentu ze względu na skrzynie przy silnikach 231KM w serii ?
Pozdrawiam
bo cały czas mowa o samym chipie zero mechanicznych zmian i przyrosty 270-290KM plus moment w granicach wytrzymałości skrzyni.
a co jeśli dołożyć centralny intercooler, ewentualnie wydajniejszą pompe paliwa inne turbo ?
czy silnik jest w stanie to wytrzymać ? chodzi mi głownie o uzyskanie minimum 300KM bez przekraczania 550NM momentu ze względu na skrzynie przy silnikach 231KM w serii ?
Pozdrawiam
_________________________________ Audi Quattro______________________________
-
TuneFORCE
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 270
- Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
- Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
- Kontakt:
Wszystko można zrobić, są takie projekty przecież...pytanie czy jest sens ryć w samochodzie na co dzień. Ja się wyleczyłem z dłubania samochodu, które ma służyć do przemieszania się z punktu A do B. W pewnym momencie dochodzisz do etapu, że samochód więcej wisi na podnośniku niż jeździ, bo ciągle coś trzeba albo chce się zrobić. W samochodzie na co dzień(S4) mam teraz tylko program i parametry w okolicy 420KM/530Nm, a do dłubania i upalania kupiłem inna furę, która może wisieć na podnośniku dwa tygodnie w oczekiwaniu na części itd. Oczywiście są samochody, w których łatwo można wymienić IC, zrobić DP, do tego program i już mamy fajne moce i bezawaryjny setup i na co dzień się to spisze...ale tuning to choroba i w 99% po jakimś czasie człowiek będzie myślał o czymś więcej

Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
-
xszymek90x
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 21
- Rejestracja: 26 kwie 2018, 21:00
- Lokalizacja: Kąpino
Witam. Jakiś czas temu kupiłem a6c6 BMK w manualu. Nigdy szybciej nie jeździłem takim autem ale coś mi się wydawało, że jest jakoś zbyt mocne jak na fabrykę. Dzisiaj udałem się na hamownie i jednak miałem rację. Audi jest po programie i wypluło 278km i 607nm. Tu nasuwa się moje pytanie. Czy moment obrotowy nie jest zbyt duży mimo że mam skrzynie manualną? Pozdrawiam
![Obrazek]()

-
adams1987
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 5
- Rejestracja: 30 paź 2017, 13:34
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Witam od dawna zastanawiałem się nad chipem do mojego audi ale jakoś nie byłem przekonany w końcu się zdecydowałem ostatnio odwiedziłem magika od chip tuningu zostawiłem autko no i jazda próbna a tu miłe zaskoczenie nie to auto dynamika jazdy super wyszło 275KM i 550NM jestem mega zadowolony polecam
-
Pczester
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 117
- Rejestracja: 17 wrz 2016, 22:47
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Witam koledzy, chciałbym wskrzesić ten temat, ponieważ interesuje mnie modyfikacja silnika na wzór kolego dankan czyli zmienić turbo, dłubnąć wydech, IC zostawić seryjny póki co i osiągnąć coś w okolicy 300KM 600Nm. Jeśli ma ktoś kontakt do kolegi dankan to byłbym bardzo wdzięczny, ponieważ dawno był tu na forum (napisałem do niego oczywiście). Ewentualnie może ktoś wie jak ogarnąć takie większe turbo o którym on pisał kilka postów wcześniej. Wydech to już temat mnie skomplikowany bo mam firmy w okolicy, i program zostanie zrobić pod nowe turbo i wydech ale to oczywiście też w profesjonalnym warsztacie. Najbardziej to szukam turbo.
-
shaqal
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1131
- Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
- Imię: hmm?
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
- Kontakt:
Warto sprawdzić czy auto trzyma serię, bo czasem przywrócenie serii może być już kosztowne.Pczester pisze:Witam koledzy, chciałbym wskrzesić ten temat, ponieważ interesuje mnie modyfikacja silnika na wzór kolego dankan czyli zmienić turbo, dłubnąć wydech, IC zostawić seryjny póki co i osiągnąć coś w okolicy 300KM 600Nm. Jeśli ma ktoś kontakt do kolegi dankan to byłbym bardzo wdzięczny, ponieważ dawno był tu na forum (napisałem do niego oczywiście). Ewentualnie może ktoś wie jak ogarnąć takie większe turbo o którym on pisał kilka postów wcześniej. Wydech to już temat mnie skomplikowany bo mam firmy w okolicy, i program zostanie zrobić pod nowe turbo i wydech ale to oczywiście też w profesjonalnym warsztacie. Najbardziej to szukam turbo.
-
Pczester
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 117
- Rejestracja: 17 wrz 2016, 22:47
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Serię trzymał, poszedł lekko wydech do modyfikacji oraz mapa, ale mało. Mam namiary na firmę która robi turbo hybrydy rozwiercane, będę dzwonił pytał o koszty i wtedy pod te turbo nowy program.shaqal pisze:Warto sprawdzić czy auto trzyma serię, bo czasem przywrócenie serii może być już kosztowne.Pczester pisze:Witam koledzy, chciałbym wskrzesić ten temat, ponieważ interesuje mnie modyfikacja silnika na wzór kolego dankan czyli zmienić turbo, dłubnąć wydech, IC zostawić seryjny póki co i osiągnąć coś w okolicy 300KM 600Nm. Jeśli ma ktoś kontakt do kolegi dankan to byłbym bardzo wdzięczny, ponieważ dawno był tu na forum (napisałem do niego oczywiście). Ewentualnie może ktoś wie jak ogarnąć takie większe turbo o którym on pisał kilka postów wcześniej. Wydech to już temat mnie skomplikowany bo mam firmy w okolicy, i program zostanie zrobić pod nowe turbo i wydech ale to oczywiście też w profesjonalnym warsztacie. Najbardziej to szukam turbo.








