Post
autor: TuneFORCE » 13 kwie 2018, 06:56
Wszystko można zrobić, są takie projekty przecież...pytanie czy jest sens ryć w samochodzie na co dzień. Ja się wyleczyłem z dłubania samochodu, które ma służyć do przemieszania się z punktu A do B. W pewnym momencie dochodzisz do etapu, że samochód więcej wisi na podnośniku niż jeździ, bo ciągle coś trzeba albo chce się zrobić. W samochodzie na co dzień(S4) mam teraz tylko program i parametry w okolicy 420KM/530Nm, a do dłubania i upalania kupiłem inna furę, która może wisieć na podnośniku dwa tygodnie w oczekiwaniu na części itd. Oczywiście są samochody, w których łatwo można wymienić IC, zrobić DP, do tego program i już mamy fajne moce i bezawaryjny setup i na co dzień się to spisze...ale tuning to choroba i w 99% po jakimś czasie człowiek będzie myślał o czymś więcej

Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl