
A same napinacze - działają jak powinny, przestawiają o zadaną wartość, ja bym się nie czepiał.
Tymi bym się zainteresował.melqn pisze:Tylko na ciepłym słychać terkotanie na zimnym nie. Nie dawno kupiłem auto i pokazało takie błędy
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
17746 - Camshaft Position Sensor (G40) Open or Short to Plus
P1338 - 35-10 - - - Intermittent
melqn pisze:Tylko na ciepłym słychać terkotanie na zimnym nie. Nie dawno kupiłem auto i pokazało takie błędy
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
17746 - Camshaft Position Sensor (G40) Open or Short to Plus
P1338 - 35-10 - - - Intermittent
gacek197 pisze:Siemka!
Czy ktoś mi odpowie na nastepujące pytanie.
Czy przy wymianie nastawnika faz rozrządu, trzeba rozbierać rozrząd?
Z jakimi kosztamie robocizny powinienem sie liczyć?[/scroll]