[V6] napinacze łańcucha rozrządu
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Rozrząd ma o dziwo całkiem ładne synchro, mimo minięcia o 4 st - ale to wiadomo co - brak blokady wału
A same napinacze - działają jak powinny, przestawiają o zadaną wartość, ja bym się nie czepiał.
A same napinacze - działają jak powinny, przestawiają o zadaną wartość, ja bym się nie czepiał.
Ostatnio zmieniony 17 paź 2014, 08:25 przez Zagór, łącznie zmieniany 1 raz.
Tylko na ciepłym słychać terkotanie na zimnym nie. Nie dawno kupiłem auto i pokazało takie błędy
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
17746 - Camshaft Position Sensor (G40) Open or Short to Plus
P1338 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
17746 - Camshaft Position Sensor (G40) Open or Short to Plus
P1338 - 35-10 - - - Intermittent
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tymi bym się zainteresował.melqn pisze:Tylko na ciepłym słychać terkotanie na zimnym nie. Nie dawno kupiłem auto i pokazało takie błędy
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
17746 - Camshaft Position Sensor (G40) Open or Short to Plus
P1338 - 35-10 - - - Intermittent
MAF- umyć, (oczywiście nie szczotką z mydłem pod kranem , tylko kupić specyfik do mycia przepływek, i na koniec zlać to dobrze izopropanolem - do kupienia w sprayu) jak nie pomoże - do wymiany na nowy z ASO
błędy sond - mogą być powiązane z problemami z MAF, więc to na razie bym olał.
Błąd czujnika wałka rozrządu - niestety nie mam pojęcia czy G40 to B1 czy B2 - wybacz ale nie chce mi się kopać w sieci - znajdziesz sam - do sprawdzenia wtyczka, jeśli ta OK, wiązka, jeśli i tu będzie dobrze, czujnik do wymiany.
http://vaglog.pl/log_189786.html
Dziaisj nachyliłem się na około połowy wysokości chłodnicy i jakby tam najgłośniej już sam nie wiem.
Dziaisj nachyliłem się na około połowy wysokości chłodnicy i jakby tam najgłośniej już sam nie wiem.
U mnie w gorące dni po przejechaniu ok 50 km czyli olej już gorący słyszałem w kabinie szum powyżej 2000 tys obrotów. Podejrzewałem wiskoze bo na zimnym tego nie było słychać. Ostatnio troche dałem w palnik i od tego czasu słysze ten szum nawet na zimnym silniku. Po otwarciu maski nie słychac nic niepokojącego ale jak 2 osoba doda gazu do ok 2300 obr. to ten szum wydobywa się z obydwu napinaczy. zaczynam się już poważnie niepokoić. Jak wymieniałem uszczelki pod deklami to wszystko wyglądało idealnie eh....
Pomogłem? Kliknij
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 02 paź 2014, 18:15
- Lokalizacja: Katowice
Pomocy
Szukam kogoś kto zna i potrafi to dobrze zrobić temat napinacza łancucha ze śląska oraz ewentualnie mi go osłucha czy to jest to . Prosze o kontakt email ame2007@interia.eu jestem z Katowic Pozdrawiam
melqn pisze:Tylko na ciepłym słychać terkotanie na zimnym nie. Nie dawno kupiłem auto i pokazało takie błędy
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
17746 - Camshaft Position Sensor (G40) Open or Short to Plus
P1338 - 35-10 - - - Intermittent
g40 bank 2 tyl silnika strona kierowcy
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
gacek197 pisze:Siemka!
Czy ktoś mi odpowie na nastepujące pytanie.
Czy przy wymianie nastawnika faz rozrządu, trzeba rozbierać rozrząd?
Z jakimi kosztamie robocizny powinienem sie liczyć?[/scroll]
Silnik w budowie bardzo podobny do 2.8 30v a w takim sporo robiłem . Więc stronę pasażera dało się wyjąć nic nie rozpinając, natomiast strona kierowcy ,tutaj był problem ponieważ metalowa osłona paska rozrządu skutecznie blokowała możliwość podniesienia napinacza do góry. Ostatecznie po 3 h poddałem się i zrzuciłem rozrząd. Jednak może w 4,2 jest więcej miejsca i jest to wykonalne? trzeba sprawdzić.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga