[ A6 C5] Upgrade hampli w C5
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
egoonn, a co miałes własciwie na mysli ? Jakieś hamulce od auta ramowego ? Od ÂŻuka możeegoonn pisze:na te 321 w systemie ramowym
![?? ??](https://a6klub.pl/images/smilies/pytajnik.gif)
Dobra, koniec żartów, nie obraź sie, ale jak nie wiesz jak co nazwać to to opisz a nie wymyślaj nowych nazw
![!! !!](https://a6klub.pl/images/smilies/wykrzyknik.gif)
Walczę z tym na forum od dawna, wiadomo, że nie kazdy użytkownik musi znać terminologię inżynierską czy choćby te młotkowo-warsztatową ale wymyslanie nowych nazw zmusza do kombinacji :co autor miał na mysli
![?? ??](https://a6klub.pl/images/smilies/pytajnik.gif)
A to od razu kojarzy mi sie niezbyt mile z pania polonistka i okresem Młodej Polski. Tam wiele lekcji zaczynało się od tego co autor miał na mysli pisząc np. o limbie przytulonej do skały (albo coś w tym stylu). A może chciał po prostu napisać o limbie ?
Tak że co to sa hamulce w systemie ramowym
![?? ??](https://a6klub.pl/images/smilies/pytajnik.gif)
![<mysli> <mysli>](https://a6klub.pl/images/smilies/mysli.gif)
Części samochodowe online - Motostacja pl
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
egoonn, jak wyglądają hamulce 320 i 321 mm to wiem doskonale, chodzi mi o to skąd wytrzasnałeś nazwę "w systemie ramowym" ?
Przyznaj się, sam wymysliłeś
Te "cheble" juz Ci daruję, nie Ty jeden jesteś stolarzem z zawodu, czy zamiłowania (chociaż osobiście w trakcie jazdy wolę hamować niż "heblować"
), ale może na przyszłość zgodnie z ortografią " heble" ? ![<luzik> <luzik>](https://a6klub.pl/images/smilies/luzik.gif)
Przyznaj się, sam wymysliłeś
![<radocha> <radocha>](https://a6klub.pl/images/smilies/zacieszacz.gif)
![<figielek> <figielek>](https://a6klub.pl/images/smilies/figielek.gif)
Te "cheble" juz Ci daruję, nie Ty jeden jesteś stolarzem z zawodu, czy zamiłowania (chociaż osobiście w trakcie jazdy wolę hamować niż "heblować"
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![<luzik> <luzik>](https://a6klub.pl/images/smilies/luzik.gif)
Części samochodowe online - Motostacja pl
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Piast nie musisz zmieniać bo są te sameLuboniak pisze:Chodzi o przekładkę samych zacisków i tarcz bez zmiany piast...
![<okok> <okok>](https://a6klub.pl/images/smilies/okok.gif)
Wystarczy zmienic zwrotnice
![<luzik> <luzik>](https://a6klub.pl/images/smilies/luzik.gif)
A poważnie to jakie masz w tej chwili hamulce ? Jak nie napiszesz jaką masz średnice to skąd mamy wiedzieć na co można zmienić
![?? ??](https://a6klub.pl/images/smilies/pytajnik.gif)
Części samochodowe online - Motostacja pl
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Mam okazję powiększyć hamulce do rozmiaru 321 i w związku z tym mam pytanie do autorów takich modów.
Czy i jak przekodowywaliście ABS w związku z przejściem z jednotłoczkowych zacisków na dwutłoczkowe?
Teraz mam z przodu układ hamulcowy oznaczony 1LT, a dwutłoczkowy system to chyba 1LX, więc po zmianie powinno się zakodować inaczej:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 5.7)#Login
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... SP)#Coding
Czy i jak przekodowywaliście ABS w związku z przejściem z jednotłoczkowych zacisków na dwutłoczkowe?
Teraz mam z przodu układ hamulcowy oznaczony 1LT, a dwutłoczkowy system to chyba 1LX, więc po zmianie powinno się zakodować inaczej:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 5.7)#Login
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... SP)#Coding
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
U mnie w samochodzie były fabrycznie montowane tarcze 321mm (1LX dwutłoczkowe). Sprawdziłem kodowanie sterownika ABS i ku mojemu ździwieniu jest 06395
Czy ktoś z kolegów posiadających 2.7t mógłby sprawdzić u tę informację u siebie. Chciałbym ustalić, czy jest to normalne, czy może poprzedni właściciel przekładał pompę ABS i nie dokonał stosownych zmian w kodowaniu.
Wynika z tego, że sterownik nie jest zakodowany do wersji LX.0?xxx: Chassis
5 = Audi A8 (4D)
7 = Audi A6 (4B)
9 = Audi A4 (8D) / VW Passat (3B)
0x?xx: Brakes
3 = FNRG-60 (Teves/ATE) [PR-1LA/1LG]
4 = FN2/HP2 (Dual-Piston) [PR-1LX]
5 = FN3 (Teves/ATE) [PR-1LB/1LT/1LF/1ZC]
6 = C54 (Lucas) [PR-1LZ]
0xx?x: Engine
5 = 4/6/8 Cyl. Diesel
7 = 4/5 Cyl. Gasoline
9 = 6/8/12 Cyl. Gasoline
0xxx?: Transmission
3 = Manual with Low Range (only Audi A6 Allroad)
5 = Manual
7 = Automatic (01L/01N/01V)
9 = Multitronic (01J)
Czy ktoś z kolegów posiadających 2.7t mógłby sprawdzić u tę informację u siebie. Chciałbym ustalić, czy jest to normalne, czy może poprzedni właściciel przekładał pompę ABS i nie dokonał stosownych zmian w kodowaniu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga