Zacisk z S6C5 ma większą szczelinę na grubość tarczy 22mm + niezbędny luz.
Przed działaniami musisz wszystko pomierzyć, bo niewykluczone, że tarcze mają inny offset, piasta inne mocowanie itd.
W każdym bądź razie, jak to zrobisz i opiszesz na forum, to z pewnością dla wielu przetrzesz szlak

.
Hamulce tylne często się zaniedbuje, bo panuje powszechna opinia, że przy mocnym hamowaniu wszystko idzie na przód, a przecież auto to nie motocykl - jeszcze nie widziałem auta robiącego stoppie podczas hamowania

.
Szkoda, że nie mam dokładnych danych dotyczących rozkładu mas i położenia środka ciężkości, ale i tak wygląda, że co najmniej 30% masy pojazdu pozostaje na tyle podczas gwałtownego hamowania (dotyczy naszych A6 oczywiście

). Dokładnie o tyle mamy mniej docisku na oś przednią, więc co nam nawet po potężnych hamulcach z przodu?
Trzeba zachować balans i umiar w hamowaniu i nie tylko, czego oprócz Wesołych ÂŚwiąt Wam życzę
