[A6 C5] 2.8 V6 - Trzęsie na wolnych obrotach.
Wiec tak: nie wiem dokladnie o ile zebow ale rozezad przeskoczyl.Na chwile obecna silnik dziala/chodzi .Przy napinaczu w tym cylinderku jest taki bolec od gory-byl pekniety w pol.
Nie wiem czyja to wina,ale warsztat od termostatu nadal n ie odbiera debikle czy jak?
Zalozony nowy napinacz,rolka,pasek(klinowy tez ),swiece (jedna juz padla),przewody(oddalem bo byly do dupy a szukam oryginalnych).
Silnik chodzi a autem trzesie jak diabli,na D na N na P tak samo (otwarte drzwi chce urwac),po dodaniu gazu(nawet leciutkim) trzesawka ustepuje.
Co wy na to?
Nie wiem czyja to wina,ale warsztat od termostatu nadal n ie odbiera debikle czy jak?
Zalozony nowy napinacz,rolka,pasek(klinowy tez ),swiece (jedna juz padla),przewody(oddalem bo byly do dupy a szukam oryginalnych).
Silnik chodzi a autem trzesie jak diabli,na D na N na P tak samo (otwarte drzwi chce urwac),po dodaniu gazu(nawet leciutkim) trzesawka ustepuje.
Co wy na to?
Zrób tak jak ja. JAk będzie ciemno (bardzo ciemno) zgaś światła, zdejmij osłonęsilnika V6 i bardzo dokładnie oglądaj cewkę. Jak zobaczysz malutki eiskierki to mozęsz szukać nowej cewki. Do mnie mam nadzieje ze dojedzie jutro, albo po jutrze. O wynikach poinformuję.raymund pisze:Wiec tak: nie wiem dokladnie o ile zebow ale rozezad przeskoczyl.Na chwile obecna silnik dziala/chodzi .Przy napinaczu w tym cylinderku jest taki bolec od gory-byl pekniety w pol.
Nie wiem czyja to wina,ale warsztat od termostatu nadal n ie odbiera debikle czy jak?
Zalozony nowy napinacz,rolka,pasek(klinowy tez ),swiece (jedna juz padla),przewody(oddalem bo byly do dupy a szukam oryginalnych).
Silnik chodzi a autem trzesie jak diabli,na D na N na P tak samo (otwarte drzwi chce urwac),po dodaniu gazu(nawet leciutkim) trzesawka ustepuje.
Co wy na to?
Bremi raczej nie kupisz... Beru, Ngk, Bosch, Sentech..
Miałem już wszystkie z powyższych w obecnej A6 jak również poprzedniej...
Powiem tak - wczoraj założyłem Bosch'a... Różnicy między nimi a Beru jak na razie BRAK! Oprócz trochę grubszego portfela (Bosch sporo tańszy od Beru, a równie dobry!)
Nie polecam natomiast NGK, oraz Sentech...
Teraz na kablach Bosch można postawić szklankę z wodą na silniku
Miałem już wszystkie z powyższych w obecnej A6 jak również poprzedniej...
Powiem tak - wczoraj założyłem Bosch'a... Różnicy między nimi a Beru jak na razie BRAK! Oprócz trochę grubszego portfela (Bosch sporo tańszy od Beru, a równie dobry!)
Nie polecam natomiast NGK, oraz Sentech...
Teraz na kablach Bosch można postawić szklankę z wodą na silniku
Przewody Bremi wlasnie zakupione,powinny dotrzec za 3-4 dni.
Profilaktycznie szukam cewki.
Gdzie szukac Boscha albo Beru?
[ Dodano: 2011-04-06, 23:25 ]
Ten Twoj kumpel ma moze jeszcze jedna cewke na zbyciu?
Profilaktycznie szukam cewki.
Gdzie szukac Boscha albo Beru?
[ Dodano: 2011-04-06, 23:25 ]
fishmanr11 pisze:Kolego mam dla Ciebie i dobrą i złą wiadomość. U mnie była to cewka. Po założeniu świec irydowych bylo lepiej 3 dni wykosztowalem sie maksymalnie . Kupilem dwa komplety kabli BERU i BREMI na obu tak samo koszty jeszcze większe . NA koniec kupilem cewke z allegro za 300 zł i nie bylo różnicy i w końcu kupilem cewkę za 1000 zł BREMI oryginał którą załatwił mi kumpel nowiutką. I teraz jest pięknie już 2 tydzień. Podmieniałem na cewkę inną oryginalną używaną od handlarza używkami ale nadal trzęsło dopiero po włożeniu cewki nowej BREMI jak ręką odjął . W dodatku odpala na dotyk ! nie twierdze ze u Ciebie to to ale u mnie to bylo to a na zimnym też ci nie drga tylko na Ciepłym ? bo u mnie identyczne objawy jak u Ceibie były. identyczne.
Ten Twoj kumpel ma moze jeszcze jedna cewke na zbyciu?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
u mnie bez zraszania jest mała dyskoteka na każdej cewce po obu stronach.. Jakby mrówki chodziły:D czekam na wiadomość o cewce eod kolego z forum. mam nadzieję że nei długo do mnie dojdzie, i będę nmógł cieszyćsię beztrzęsącą jazdą:).Kaszeszczuk pisze:U mnie widać małe iskierki ale po zroszeniu wodą cewki. Na benzynie drgań praktycznie nie may, tylko na lpg.
Mam nadzieję, że traficie dobrą cewkę:)
P.S Ale powiem wam, zę co benzyna to benzyna. To jest zupełnie iunna jazda. przynajmniej w moim przypadku, bo instalka mi nie domaga:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Teraz jak zrobiło się cieplej to drgania wydają się mniejsze.
Przedwczoraj wymieniłem pozostałe wężyki podciśnienia, które były miękkie, gazownik dodatkowo założył jakiś zawór, żeby ciśnienie gazu nie rosło w przewodach podczas pracy na PB.
Zauważyłem, że jeden czujnik położenia wałka rozrządu był niedokręcony, tzn nie był luźny, ale śrubę mogłem dokręcić o jeden obrót.
Ogólnie już przed tymi zabiegami, jak zrobiło się cieplej zauważyłem, że drgania są mniejsze, całkiem akceptowalne.
Sprawdzcie sobie z ciekawości czy czujniki są dokręcone, ja obie śruby mogłem dokręcić, jedną o cały obrót a drugą o ponad pół obrotu. Dostęp dosyć łatwy.
Potestuję i dam znać.
[ Dodano: 2011-04-10, 07:40 ]
DjMatys
Ja też mogę postawić szklankę na silniku:)
A ty wcześniej nie mogłeś?
Jakby woda nie drgała to by było idealnie:)
Ja mam przewody NGK, których nie polecasz.
A wymieniałeś same przewody i zobaczyłeś znaczną poprawę? Jak długo miałeś NGK?
Przedwczoraj wymieniłem pozostałe wężyki podciśnienia, które były miękkie, gazownik dodatkowo założył jakiś zawór, żeby ciśnienie gazu nie rosło w przewodach podczas pracy na PB.
Zauważyłem, że jeden czujnik położenia wałka rozrządu był niedokręcony, tzn nie był luźny, ale śrubę mogłem dokręcić o jeden obrót.
Ogólnie już przed tymi zabiegami, jak zrobiło się cieplej zauważyłem, że drgania są mniejsze, całkiem akceptowalne.
Sprawdzcie sobie z ciekawości czy czujniki są dokręcone, ja obie śruby mogłem dokręcić, jedną o cały obrót a drugą o ponad pół obrotu. Dostęp dosyć łatwy.
Potestuję i dam znać.
[ Dodano: 2011-04-10, 07:40 ]
DjMatys
Ja też mogę postawić szklankę na silniku:)
A ty wcześniej nie mogłeś?
Jakby woda nie drgała to by było idealnie:)
Ja mam przewody NGK, których nie polecasz.
A wymieniałeś same przewody i zobaczyłeś znaczną poprawę? Jak długo miałeś NGK?
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
kurde... widzę że niektórzy mają znacznie gorzej.. a my przejmujemy się lekkim telepaniem
Nie wie ktoś jak zbudowany jest układ zapłonowy w naszych V6 ?
Bo idąc od strony mieszanki : ÂŚwieca - Przewód - Cewka - ECU - Czujnik Położenia Wału
Tak mi się wydaje.. Bo jeżeli rolę modułu zapłonowego, ustalajacego kolejność zapłonów pełni ECU to wina telepania jest po stronie czujnika położenia wału. A jeżeli "moduł" jest schowany z cewce, to winę ponosi cewka.
Gadałem wczoraj z jednym gościem i był na 101% przekonany że winne za telepanie jest pogorszenie się kąta zapłonu... przez nie dokładne, stare czujniki które przesyłają złe dane do "modułu zapłonowego" i dalej do cewki, albo sama cewka która powoduje "opóźnienia"
Nie wie ktoś jak zbudowany jest układ zapłonowy w naszych V6 ?
Bo idąc od strony mieszanki : ÂŚwieca - Przewód - Cewka - ECU - Czujnik Położenia Wału
Tak mi się wydaje.. Bo jeżeli rolę modułu zapłonowego, ustalajacego kolejność zapłonów pełni ECU to wina telepania jest po stronie czujnika położenia wału. A jeżeli "moduł" jest schowany z cewce, to winę ponosi cewka.
Gadałem wczoraj z jednym gościem i był na 101% przekonany że winne za telepanie jest pogorszenie się kąta zapłonu... przez nie dokładne, stare czujniki które przesyłają złe dane do "modułu zapłonowego" i dalej do cewki, albo sama cewka która powoduje "opóźnienia"
Koledzy powiedzcie mi czy ktoś ma założone w swoim aucie świece irydowe NGK Bkr6eix??
Czy te świece będą pasowały do silnika ALG 2.8 pytam dlatego bo w intercarsie i na allegro nigdzie niema że te świece będą pasowały i boję się kupić żeby nie wtopić.
Jedynie na stronie ngk je polecają jako zamienniki do BKR6EKUB.
Czy te świece będą pasowały do silnika ALG 2.8 pytam dlatego bo w intercarsie i na allegro nigdzie niema że te świece będą pasowały i boję się kupić żeby nie wtopić.
Jedynie na stronie ngk je polecają jako zamienniki do BKR6EKUB.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga