Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] 2.8 V6 - Trzęsie na wolnych obrotach.

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
raymund
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 15 mar 2010, 15:58
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: raymund » 05 kwie 2011, 23:13

Wiec tak: nie wiem dokladnie o ile zebow ale rozezad przeskoczyl.Na chwile obecna silnik dziala/chodzi :] .Przy napinaczu w tym cylinderku jest taki bolec od gory-byl pekniety w pol.
Nie wiem czyja to wina,ale warsztat od termostatu nadal n ie odbiera :| debikle czy jak?
Zalozony nowy napinacz,rolka,pasek(klinowy tez :) ),swiece (jedna juz padla),przewody(oddalem bo byly do dupy a szukam oryginalnych).
Silnik chodzi a autem trzesie jak diabli,na D na N na P tak samo (otwarte drzwi chce urwac),po dodaniu gazu(nawet leciutkim) trzesawka ustepuje.
Co wy na to?

Fontesen

Post autor: Fontesen » 06 kwie 2011, 07:53

raymund pisze:Wiec tak: nie wiem dokladnie o ile zebow ale rozezad przeskoczyl.Na chwile obecna silnik dziala/chodzi :] .Przy napinaczu w tym cylinderku jest taki bolec od gory-byl pekniety w pol.
Nie wiem czyja to wina,ale warsztat od termostatu nadal n ie odbiera :| debikle czy jak?
Zalozony nowy napinacz,rolka,pasek(klinowy tez :) ),swiece (jedna juz padla),przewody(oddalem bo byly do dupy a szukam oryginalnych).
Silnik chodzi a autem trzesie jak diabli,na D na N na P tak samo (otwarte drzwi chce urwac),po dodaniu gazu(nawet leciutkim) trzesawka ustepuje.
Co wy na to?
Zrób tak jak ja. JAk będzie ciemno (bardzo ciemno) zgaś światła, zdejmij osłonęsilnika V6 i bardzo dokładnie oglądaj cewkę. Jak zobaczysz malutki eiskierki to mozęsz szukać nowej cewki. Do mnie mam nadzieje ze dojedzie jutro, albo po jutrze. O wynikach poinformuję.

raymund
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 15 mar 2010, 15:58
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: raymund » 06 kwie 2011, 19:44

Gdzie mozna dostac przewody BREMI,bo u mnie lipa i namiar na cewke tez bym prosil .
Dzieki z gory :)

Awatar użytkownika
djmatys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 03 mar 2010, 10:00
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: djmatys » 06 kwie 2011, 21:57

Bremi raczej nie kupisz... Beru, Ngk, Bosch, Sentech..

Miałem już wszystkie z powyższych w obecnej A6 jak również poprzedniej...

Powiem tak - wczoraj założyłem Bosch'a... Różnicy między nimi a Beru jak na razie BRAK! Oprócz trochę grubszego portfela :) (Bosch sporo tańszy od Beru, a równie dobry!)

Nie polecam natomiast NGK, oraz Sentech...

Teraz na kablach Bosch można postawić szklankę z wodą na silniku :)

raymund
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 15 mar 2010, 15:58
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: raymund » 06 kwie 2011, 22:55

Przewody Bremi wlasnie zakupione,powinny dotrzec za 3-4 dni.
Profilaktycznie szukam cewki.
Gdzie szukac Boscha albo Beru?

[ Dodano: 2011-04-06, 23:25 ]
fishmanr11 pisze:Kolego mam dla Ciebie i dobrą i złą wiadomość. U mnie była to cewka. Po założeniu świec irydowych bylo lepiej 3 dni wykosztowalem sie maksymalnie . Kupilem dwa komplety kabli BERU i BREMI na obu tak samo koszty jeszcze większe . NA koniec kupilem cewke z allegro za 300 zł i nie bylo różnicy i w końcu kupilem cewkę za 1000 zł BREMI oryginał którą załatwił mi kumpel nowiutką. I teraz jest pięknie już 2 tydzień. Podmieniałem na cewkę inną oryginalną używaną od handlarza używkami ale nadal trzęsło dopiero po włożeniu cewki nowej BREMI jak ręką odjął . W dodatku odpala na dotyk ! :) nie twierdze ze u Ciebie to to ale u mnie to bylo to a na zimnym też ci nie drga tylko na Ciepłym ? bo u mnie identyczne objawy jak u Ceibie były. identyczne.

Ten Twoj kumpel ma moze jeszcze jedna cewke na zbyciu? ;)

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 07 kwie 2011, 15:11

U mnie widać małe iskierki ale po zroszeniu wodą cewki. Na benzynie drgań praktycznie nie may, tylko na lpg.
Mam nadzieję, że traficie dobrą cewkę:)
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

Fontesen

Post autor: Fontesen » 07 kwie 2011, 17:33

Kaszeszczuk pisze:U mnie widać małe iskierki ale po zroszeniu wodą cewki. Na benzynie drgań praktycznie nie may, tylko na lpg.
Mam nadzieję, że traficie dobrą cewkę:)
u mnie bez zraszania jest mała dyskoteka na każdej cewce po obu stronach.. Jakby mrówki chodziły:D czekam na wiadomość o cewce eod kolego z forum. mam nadzieję że nei długo do mnie dojdzie, i będę nmógł cieszyćsię beztrzęsącą jazdą:).
P.S Ale powiem wam, zę co benzyna to benzyna. To jest zupełnie iunna jazda. przynajmniej w moim przypadku, bo instalka mi nie domaga:)

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 10 kwie 2011, 07:37

Teraz jak zrobiło się cieplej to drgania wydają się mniejsze.

Przedwczoraj wymieniłem pozostałe wężyki podciśnienia, które były miękkie, gazownik dodatkowo założył jakiś zawór, żeby ciśnienie gazu nie rosło w przewodach podczas pracy na PB.

Zauważyłem, że jeden czujnik położenia wałka rozrządu był niedokręcony, tzn nie był luźny, ale śrubę mogłem dokręcić o jeden obrót.

Ogólnie już przed tymi zabiegami, jak zrobiło się cieplej zauważyłem, że drgania są mniejsze, całkiem akceptowalne.
Sprawdzcie sobie z ciekawości czy czujniki są dokręcone, ja obie śruby mogłem dokręcić, jedną o cały obrót a drugą o ponad pół obrotu. Dostęp dosyć łatwy.

Potestuję i dam znać.

[ Dodano: 2011-04-10, 07:40 ]
DjMatys
Ja też mogę postawić szklankę na silniku:)
A ty wcześniej nie mogłeś?
Jakby woda nie drgała to by było idealnie:)

Ja mam przewody NGK, których nie polecasz.
A wymieniałeś same przewody i zobaczyłeś znaczną poprawę? Jak długo miałeś NGK?
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

raymund
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 15 mar 2010, 15:58
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: raymund » 11 kwie 2011, 22:58

Przewody nowe i jest bez zmian :( telepie jak diabli. 5 cylinder nie pali,swieca sucha(sprawna),cos z wtryskiem?Moze cewka?Ale czemu tak bardzo trzesie :[ Przed "wypadkiem" trzeslo znosnie a teraz plaby z zebow wypadaja <wnerw>

Awatar użytkownika
djmatys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 03 mar 2010, 10:00
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: djmatys » 13 kwie 2011, 21:39

kurde... widzę że niektórzy mają znacznie gorzej.. a my przejmujemy się lekkim telepaniem :)

Nie wie ktoś jak zbudowany jest układ zapłonowy w naszych V6 ?

Bo idąc od strony mieszanki : ÂŚwieca - Przewód - Cewka - ECU - Czujnik Położenia Wału

Tak mi się wydaje.. Bo jeżeli rolę modułu zapłonowego, ustalajacego kolejność zapłonów pełni ECU to wina telepania jest po stronie czujnika położenia wału. A jeżeli "moduł" jest schowany z cewce, to winę ponosi cewka.

Gadałem wczoraj z jednym gościem i był na 101% przekonany że winne za telepanie jest pogorszenie się kąta zapłonu... przez nie dokładne, stare czujniki :) które przesyłają złe dane do "modułu zapłonowego" i dalej do cewki, albo sama cewka która powoduje "opóźnienia"

raymund
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 15 mar 2010, 15:58
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: raymund » 16 kwie 2011, 20:41

Sie musialo zesrac :[
Zmierzylem cisnienie i na 5 cylindrze jest ok.3-4 atm.
Wniosek-silnik do dupy.Ma ktos sprawny na zbyciu ;)
Jak w kabarecie: jedno kolo sie zepsulo a caly samochod do dupy <lol>

Awatar użytkownika
djmatys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 03 mar 2010, 10:00
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: djmatys » 16 kwie 2011, 22:19

znajomy ma taki na części. Sprawny cały... tyle że kawał drogi masz..

Misiups
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 22 kwie 2010, 13:04
Lokalizacja: Krosno/Kraków

Post autor: Misiups » 19 kwie 2011, 11:28

Koledzy powiedzcie mi czy ktoś ma założone w swoim aucie świece irydowe NGK Bkr6eix??
Czy te świece będą pasowały do silnika ALG 2.8 ?? pytam dlatego bo w intercarsie i na allegro nigdzie niema że te świece będą pasowały i boję się kupić żeby nie wtopić.
Jedynie na stronie ngk je polecają jako zamienniki do BKR6EKUB.

raymund
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 15 mar 2010, 15:58
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: raymund » 29 maja 2011, 11:38

Nowe serducho juz jest,ale trzesie dalej <rotfl>

Fontesen

Post autor: Fontesen » 29 maja 2011, 19:16

raymund pisze:Nowe serducho juz jest,ale trzesie dalej <rotfl>
moze to od sprzęgła?? dwumas??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga