Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] 2.8 V6 - Trzęsie na wolnych obrotach.

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
raymund
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 15 mar 2010, 15:58
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: raymund » 31 mar 2011, 21:54

Swiece nowe(zalewa od krecenia),kable nowe,iskra jest,pompa paliwa ma zasilanie,paliwo na powrocie do pompy leci, :[

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 31 mar 2011, 22:03

więc wygląda na to, że albo iskra jest w złym momencie lub brak kompresji czyli zawory tak jak mówiłem na początku. Sprawdź kompresje za pomocą przyrządu . ten kto ci to wykona od razu powinien podać czy jest poprawna czy nie

raymund
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 15 mar 2010, 15:58
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: raymund » 31 mar 2011, 22:29

Jesli iskra to problem z cewka? <stres>
Jesli zawory to co? :|

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 31 mar 2011, 22:41

z cewką raczej nie jak iskra ma moc i jest niebieska. Bardziej z czujnikami na wałku rozrządu lub samym rozrządem. A co do zaworów to hipoteza , bez sprawdzenia kompresji nie warto sie przejmować. Musisz zebrać więcej informacji. Kompresja moim zdaniem tak na wyczucie to to co mogło u Ciebie sypnąć się w sensie przeskoczenia paska rozrządu. lub jeszce czegoś innego ale to by bład był w kompie raczej... po dłuższym kręceniu . no cięzka sprawa tak na odległość

raymund
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 15 mar 2010, 15:58
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: raymund » 31 mar 2011, 23:37

Tydzien temu wymieniany byl termostat,ale z gory na czuja :) tzn.bez rozbierania przodu :|
Dzieki,jutro moze cos wiecej wyjdzie.

Awatar użytkownika
djmatys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 03 mar 2010, 10:00
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: djmatys » 01 kwie 2011, 14:23

raymund pisze:Tydzien temu wymieniany byl termostat,ale z gory na czuja :) tzn.bez rozbierania przodu :|
Dzieki,jutro moze cos wiecej wyjdzie.
<brawo> <brawo> ukłon za wymianę termostatu w ten sposób !! heheh normalnie magik :D

Wg mnie na 99% przeskoczył rozrząd.. tak mi to pachnie :)

raymund
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 15 mar 2010, 15:58
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: raymund » 01 kwie 2011, 14:57

Wiesz,to nie do mnie te brawa mam nadzieje :| ;)
Padl termostat to pojechalem do warsztatu a tam zrobili,skasowali i tydzien dzialalo.
Jak to stwierdzic ze rozrzad przeskoczyl,co sknocili,da sie to udowodnic czy jak <mysli>

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 01 kwie 2011, 15:06

Jeżeli nie dokręcili dobrze napinacza albo cos z napinaczem rozrządu poknocili przy wymianie termostatu to dobrze nie napinał i przeskoczyl rozrząd. Udowodnić to musial byś rozbierając wszystko albo porównaj czy wałki rozrządu są ustawione w tej samej pozycji oba. Jak nie bardzo się znasz to nie udowodnisz nic mechanikowi bo on znajdzie miliard innych powodów żeby to się stało. Do innego mechanika bym pojechał żeby to Ci sprawdził bo oni mogą próbować tuszować sprawę jak się skumają w czym problem

raymund
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 15 mar 2010, 15:58
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: raymund » 01 kwie 2011, 22:52

Dzieki bardzo.
Wlasnie kombinuje w ta strone,zeby ocenili to inni a biegli w temacie.
Jutro bedzie dwoch kumatych.
Ikra jest biala,wrecz czerwona.

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 01 kwie 2011, 23:04

To jak tak to nie za dobrze . Powinna być niebieściutka. u mnie taka jest . niebieska = gorąca i mocna

raymund
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 15 mar 2010, 15:58
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: raymund » 01 kwie 2011, 23:40

To co zrobic zeby byla niebieska?

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 02 kwie 2011, 00:24

Układ zapłonowy sprawdzić musisz , cewka , swiece , przewody, czujniki halla, a nawet napięcia które dochodzą z kompa do poszczególnych podzespołów. Ale to musisz stwierdzić że iskra jest za słaba bo ja jej nie widzialem żeby Ci powiedzieć że jest za słaba. Iskra powinna być niebieska to świadczy o jej odpowiedniej energii. Podchodząca pod czerwoną potrafi nie pojawiać się pod ciśnieniem. Naprawde nie wiem czy sam to zdiagnozujesz. A jak mechanik będzie myślał zamiast sprawdzać to też żopa nie mechanik. Czy taka sama iskra jest na wszystkich cylindrach ? to też sprawdź.

raymund
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 15 mar 2010, 15:58
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: raymund » 02 kwie 2011, 11:42

Iskra jest biala wrecz czerwona i na wszystkich cylindrach taka sama.
Czekam na fachowca ;)

[ Dodano: 2011-04-02, 17:33 ]
Jest tak: rozrzad jest przestawiony,ale najprawdopodobniej nie bylo kolizji,wiec moze nie bedzie potrzebny nowy silnik :|
Mechanior od termostatu (oraz jego wspolpracownicy i funfle ) nie odbiera telefonu - ech,jakie to polskie <bezradny>

Fontesen

Post autor: Fontesen » 05 kwie 2011, 08:19

PANOWIE! Chyba nastąpił przełom, w trzęsieniu silnika na jałowym.
Tak jak mówił kolega fishmann. Najprawdopodobniej klęka cewka zapłnowa, po nieważ wczoraj, jak było ciemno dokładnie ją obejrzałem i na każdej cewce z każdej strony przeskakiwały isierki o dłogości 2-3 mm.
Podejrzewam, że to będzie przyczyną złej pracy mojego autka.
Fishmannn, jak myślisz??? <lol>
A, i jakby ktoś miał namiar na cewkę (tylko dobrą) to też bym bardzo prosił. Obecnie skupiam się niestety tylko naa używce, ale bede dzwoił, pytał. Najchętniej to bym wziął, od anglika, który ma silnik wsadzony i który pali, zeby mozna było stwierdzić, czy silnik pracuje równiutko.

Awatar użytkownika
djmatys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 03 mar 2010, 10:00
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: djmatys » 05 kwie 2011, 17:43

jak chcesz to mam sprawną cewkę. Pisz pw :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja