
[A6 C5] 2.8 V6 - Trzęsie na wolnych obrotach.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
z cewką raczej nie jak iskra ma moc i jest niebieska. Bardziej z czujnikami na wałku rozrządu lub samym rozrządem. A co do zaworów to hipoteza , bez sprawdzenia kompresji nie warto sie przejmować. Musisz zebrać więcej informacji. Kompresja moim zdaniem tak na wyczucie to to co mogło u Ciebie sypnąć się w sensie przeskoczenia paska rozrządu. lub jeszce czegoś innego ale to by bład był w kompie raczej... po dłuższym kręceniu . no cięzka sprawa tak na odległość
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jeżeli nie dokręcili dobrze napinacza albo cos z napinaczem rozrządu poknocili przy wymianie termostatu to dobrze nie napinał i przeskoczyl rozrząd. Udowodnić to musial byś rozbierając wszystko albo porównaj czy wałki rozrządu są ustawione w tej samej pozycji oba. Jak nie bardzo się znasz to nie udowodnisz nic mechanikowi bo on znajdzie miliard innych powodów żeby to się stało. Do innego mechanika bym pojechał żeby to Ci sprawdził bo oni mogą próbować tuszować sprawę jak się skumają w czym problem
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Układ zapłonowy sprawdzić musisz , cewka , swiece , przewody, czujniki halla, a nawet napięcia które dochodzą z kompa do poszczególnych podzespołów. Ale to musisz stwierdzić że iskra jest za słaba bo ja jej nie widzialem żeby Ci powiedzieć że jest za słaba. Iskra powinna być niebieska to świadczy o jej odpowiedniej energii. Podchodząca pod czerwoną potrafi nie pojawiać się pod ciśnieniem. Naprawde nie wiem czy sam to zdiagnozujesz. A jak mechanik będzie myślał zamiast sprawdzać to też żopa nie mechanik. Czy taka sama iskra jest na wszystkich cylindrach ? to też sprawdź.
Iskra jest biala wrecz czerwona i na wszystkich cylindrach taka sama.
Czekam na fachowca
[ Dodano: 2011-04-02, 17:33 ]
Jest tak: rozrzad jest przestawiony,ale najprawdopodobniej nie bylo kolizji,wiec moze nie bedzie potrzebny nowy silnik
Mechanior od termostatu (oraz jego wspolpracownicy i funfle ) nie odbiera telefonu - ech,jakie to polskie
Czekam na fachowca

[ Dodano: 2011-04-02, 17:33 ]
Jest tak: rozrzad jest przestawiony,ale najprawdopodobniej nie bylo kolizji,wiec moze nie bedzie potrzebny nowy silnik

Mechanior od termostatu (oraz jego wspolpracownicy i funfle ) nie odbiera telefonu - ech,jakie to polskie

PANOWIE! Chyba nastąpił przełom, w trzęsieniu silnika na jałowym.
Tak jak mówił kolega fishmann. Najprawdopodobniej klęka cewka zapłnowa, po nieważ wczoraj, jak było ciemno dokładnie ją obejrzałem i na każdej cewce z każdej strony przeskakiwały isierki o dłogości 2-3 mm.
Podejrzewam, że to będzie przyczyną złej pracy mojego autka.
Fishmannn, jak myślisz???
A, i jakby ktoś miał namiar na cewkę (tylko dobrą) to też bym bardzo prosił. Obecnie skupiam się niestety tylko naa używce, ale bede dzwoił, pytał. Najchętniej to bym wziął, od anglika, który ma silnik wsadzony i który pali, zeby mozna było stwierdzić, czy silnik pracuje równiutko.
Tak jak mówił kolega fishmann. Najprawdopodobniej klęka cewka zapłnowa, po nieważ wczoraj, jak było ciemno dokładnie ją obejrzałem i na każdej cewce z każdej strony przeskakiwały isierki o dłogości 2-3 mm.
Podejrzewam, że to będzie przyczyną złej pracy mojego autka.
Fishmannn, jak myślisz???

A, i jakby ktoś miał namiar na cewkę (tylko dobrą) to też bym bardzo prosił. Obecnie skupiam się niestety tylko naa używce, ale bede dzwoił, pytał. Najchętniej to bym wziął, od anglika, który ma silnik wsadzony i który pali, zeby mozna było stwierdzić, czy silnik pracuje równiutko.