Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 10 paź 2010, 22:08

Ten ktory bedzie ci chipowal powinien zdiagnozowac i sie okreslic czy auto sie nadaje :mrgreen:
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 10 paź 2010, 22:45

KubaCichy pisze:...czy przebieg auta ...
ważny jest stan techniczny a nie przebieg...większość A6ek z lat 2005-06 ma ponad 300tys realnego przelotu i jakoś dają radę <ok>
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

KubaCichy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:45
Lokalizacja: Legnica

Post autor: KubaCichy » 11 paź 2010, 07:41

Dziękuję za rady. Jestem z okolic Legnicy, najbliżej mam do firmy Jetronic z Wrocławia. Wiem, że reklama jest zakazana na forum, ale czy ma ktoś jakieś doświadczenia związane z tym warsztatem i czy można ich polecić?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
maxon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 29 lip 2010, 11:35
Lokalizacja: Gdańsk-Warszawa

Post autor: maxon » 11 paź 2010, 11:50

MaTyS pisze:Pewnie wymiana oleju w skrzyni... ;-)
Dokładnie :P I jeszcze idzie zima, kapcie trzeba kupić ;)

[ Dodano: 2010-10-11, 11:53 ]
stifii pisze: ...
jaka dla Ciebie to uczciwa kasa? ;-)
Nie licząc kosztów hamowni za samo wgranie softu nie dałbym więcej niż 200 PLN.
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...

Adiscid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:07
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Adiscid » 11 paź 2010, 21:41

Witam mam pytanko odnośnie Chituning co myslicie o fabrycznym ABT-tuning Moc: 276 KM prosze o opinie pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 11 paź 2010, 22:55

Adiscid pisze:Witam mam pytanko odnośnie Chituning co myslicie o fabrycznym ABT-tuning Moc: 276 KM prosze o opinie pozdrawiam :)
Jak masz 1000 euro To ABT w sam raz dla Ciebie <ok>
Jak dla mnie za drogo.I do tego chodzą ploty,ze tasmówe robia.
Mamy w kraju z tuzin lepszych fachowców od modyfikacji programu :lol:

Adiscid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:07
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Adiscid » 11 paź 2010, 22:58

Ale chodzi mi oglnie o auto po ABT nie zeby tam robić tylko oglnie o ten tuning np przy zakupie czy warto w takie cos sie wbijac jak sobe z tym radzą ? :-)

Awatar użytkownika
maxon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 29 lip 2010, 11:35
Lokalizacja: Gdańsk-Warszawa

Post autor: maxon » 12 paź 2010, 11:04

Robił ktoś/dostał porównanie z tego co tuner narobił ?
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...

KubaCichy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:45
Lokalizacja: Legnica

Post autor: KubaCichy » 12 paź 2010, 16:20

Witam,
Zastanawia mnie jedna rzecz zwiazana z chipowaniem, w materialach audi znalazlem informacje ze mam skrzynie ZF model 09L (Audi A6 2005r. 3.0TDI).Wg inf audi moze ona przenosic max. moment obrotowy 450 Nm.Czy to oznacza ze nie mozna auta zchipowac?

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 12 paź 2010, 17:36

Czipuj śmiało.
To są tyko oficjalne parametry silnika.

krahs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:56
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: krahs » 12 paź 2010, 22:48

tak jak i moja a teraz ma 550 i nic sie nie dzieje po 15 tys :P
krahs

Awatar użytkownika
maxon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 29 lip 2010, 11:35
Lokalizacja: Gdańsk-Warszawa

Post autor: maxon » 13 paź 2010, 17:02

vonito pisze: ...
Samo to ,że będziesz jeździł ostro niezawirowanym samochodem przez 100k km, spowoduje jego silniejszą eksploatację, to dla tego jedni musza wymieniać skrzynię przy 200k km a inni nigdy ;-)
Po cóż innego virusujecie maszyny :P Chyba właśnie do jeszcze bardziej ostrej jazdy... Bo chyba takich co optymalizują Nm pod bezpieczne wyprzedzanie na trasie jest niewielu :roll: Kółko się zamyka.
Ale jak pisałeś, każdy sobie steruje jak chce.

BTW: Bogaty wątek się zrobił nie ma co :)
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...

Awatar użytkownika
Seravok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 12 mar 2010, 22:26
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Seravok » 13 paź 2010, 17:09

maxon pisze:Po cóż innego virusujecie maszyny :P Chyba właśnie do jeszcze bardziej ostrej jazdy
To nie tak.Podobno u mnie program jest zrobiony tak że nagły przyrost mocy następuje po wciśnięciu pedału gazu ponad 80 %.Myślę że 98 % przebiegu pokonuje poniżej tej granicy.Czasami podczas wyprzedzania albo jak chce poczuć moc wykorzystuje wciśniecie gazu do dechy.I dzięki chipowi nie muszę wzywać potęgi posępnego czerepu (35 latkowie i starsi wiedzą o co chodzi)

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 13 paź 2010, 17:25

Ja to widzę jeszcze inaczej , wiadoma rzecz ,że robisz po to aby go wykorzystywać,
jednak wcześnie przed wirem musiałeś kręcić furę na maksa aby coś konkretnego wyciągnąć czyli 400-450 Nm przy mocy 200 -235 Km, teraz masz to samo dostępne szybciej i przy niższych obrotach...
a ile razy skorzystasz z bonusa...
Twoja decyzja ;-)
Raz trzeba a innym razem to zabawa,
bo niby po co nam te 3,0 TDI ?? :mrgreen:

krahs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:56
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: krahs » 13 paź 2010, 17:55

hm a ja zrobiłem dla 2 powodów :)

1.mam mniejsze spalanie spadło o około 1-1.5 litra na 100 po mieście i mam tak w każdym autku w c6 w c4 i w 8l(a3) i w każdym z nich mam mniejsze spalanie o około litr

2.moc jest większa i jest to odczuwalne szczególnie w c4 z 140 ma 170 i sporo momentu przyszło i to jest jazda ale niestety ... bez quattro :( a3 mam z 110 na 140 i śmiga bez problemu no i c6 na 280/550 nm automat jednak tłumi te kopniecie jakie jest na manualu :)

i nikt nie wmówi mi ze nie spada spalanie bo robię to w każdym autku i wielu moich znajomych robi tak samo
krahs

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja