[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?
Dokładnie :P I jeszcze idzie zima, kapcie trzeba kupićMaTyS pisze:Pewnie wymiana oleju w skrzyni...

[ Dodano: 2010-10-11, 11:53 ]
Nie licząc kosztów hamowni za samo wgranie softu nie dałbym więcej niż 200 PLN.stifii pisze: ...
jaka dla Ciebie to uczciwa kasa?![]()
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...
daje się boleśnie odczuć...
Jak masz 1000 euro To ABT w sam raz dla CiebieAdiscid pisze:Witam mam pytanko odnośnie Chituning co myslicie o fabrycznym ABT-tuning Moc: 276 KM prosze o opinie pozdrawiam

Jak dla mnie za drogo.I do tego chodzą ploty,ze tasmówe robia.
Mamy w kraju z tuzin lepszych fachowców od modyfikacji programu :lol:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Po cóż innego virusujecie maszyny :P Chyba właśnie do jeszcze bardziej ostrej jazdy... Bo chyba takich co optymalizują Nm pod bezpieczne wyprzedzanie na trasie jest niewielu :roll: Kółko się zamyka.vonito pisze: ...
Samo to ,że będziesz jeździł ostro niezawirowanym samochodem przez 100k km, spowoduje jego silniejszą eksploatację, to dla tego jedni musza wymieniać skrzynię przy 200k km a inni nigdy
Ale jak pisałeś, każdy sobie steruje jak chce.
BTW: Bogaty wątek się zrobił nie ma co

Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...
daje się boleśnie odczuć...
To nie tak.Podobno u mnie program jest zrobiony tak że nagły przyrost mocy następuje po wciśnięciu pedału gazu ponad 80 %.Myślę że 98 % przebiegu pokonuje poniżej tej granicy.Czasami podczas wyprzedzania albo jak chce poczuć moc wykorzystuje wciśniecie gazu do dechy.I dzięki chipowi nie muszę wzywać potęgi posępnego czerepu (35 latkowie i starsi wiedzą o co chodzi)maxon pisze:Po cóż innego virusujecie maszyny :P Chyba właśnie do jeszcze bardziej ostrej jazdy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Rocznik: 2006
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ja to widzę jeszcze inaczej , wiadoma rzecz ,że robisz po to aby go wykorzystywać,
jednak wcześnie przed wirem musiałeś kręcić furę na maksa aby coś konkretnego wyciągnąć czyli 400-450 Nm przy mocy 200 -235 Km, teraz masz to samo dostępne szybciej i przy niższych obrotach...
a ile razy skorzystasz z bonusa...
Twoja decyzja
Raz trzeba a innym razem to zabawa,
bo niby po co nam te 3,0 TDI
:mrgreen:
jednak wcześnie przed wirem musiałeś kręcić furę na maksa aby coś konkretnego wyciągnąć czyli 400-450 Nm przy mocy 200 -235 Km, teraz masz to samo dostępne szybciej i przy niższych obrotach...
a ile razy skorzystasz z bonusa...
Twoja decyzja

Raz trzeba a innym razem to zabawa,
bo niby po co nam te 3,0 TDI

hm a ja zrobiłem dla 2 powodów
1.mam mniejsze spalanie spadło o około 1-1.5 litra na 100 po mieście i mam tak w każdym autku w c6 w c4 i w 8l(a3) i w każdym z nich mam mniejsze spalanie o około litr
2.moc jest większa i jest to odczuwalne szczególnie w c4 z 140 ma 170 i sporo momentu przyszło i to jest jazda ale niestety ... bez quattro
a3 mam z 110 na 140 i śmiga bez problemu no i c6 na 280/550 nm automat jednak tłumi te kopniecie jakie jest na manualu 
i nikt nie wmówi mi ze nie spada spalanie bo robię to w każdym autku i wielu moich znajomych robi tak samo

1.mam mniejsze spalanie spadło o około 1-1.5 litra na 100 po mieście i mam tak w każdym autku w c6 w c4 i w 8l(a3) i w każdym z nich mam mniejsze spalanie o około litr
2.moc jest większa i jest to odczuwalne szczególnie w c4 z 140 ma 170 i sporo momentu przyszło i to jest jazda ale niestety ... bez quattro


i nikt nie wmówi mi ze nie spada spalanie bo robię to w każdym autku i wielu moich znajomych robi tak samo
krahs