Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C5 2,8Q]Duże spalanie

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Krzysiek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 19 gru 2009, 09:49
Lokalizacja: Tychy/Śląsk

Post autor: Krzysiek84 » 30 wrz 2010, 19:54

No dokładnie, tu chodzi o taką prędkość przez większość czasu bo wiadomo są też inne auta ostrzejsze zakręty itd :) ale faktem jest że to auto musi palić ::)
Quattro i długo długo nic !!

lukas1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 09 lip 2010, 11:37
Lokalizacja: Konin/Stare Miasto

Post autor: lukas1977 » 05 paź 2010, 08:03

no i kolejną rzecz odkrylem.na 5 biegu kiedy mam manuala i chce wcisnąć gaz to poniżej 2tyś obr auto aż zatyka.na lekko wciśniętym pedale gazu idzie lepiej niż na głębokim.Auto od 100-110km/h przyspiesza dosłownie jak maluch :-/

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 05 paź 2010, 17:07

Hm :) no ale ktoś wspominał że nasze auta jadą dobrze ale chodzi o przełożenie . Na 5 osiągają 235 km na godzine a powiedzmy polonez na 5 moze się lepiej zebrac bo on bedzie konczyl obroty przy 90 na godzine :) grunt to wykres i wskaźnik momentu ma isc od w sumie od 2.5 . Ale teżjakoś nie powala mnie ta moc w dolnej partii obrotów choć na wiem że to nie jest turbo .
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

lukas1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 09 lip 2010, 11:37
Lokalizacja: Konin/Stare Miasto

Post autor: lukas1977 » 05 paź 2010, 22:01

ale tu wyraźnie widać ze auto zatyka i coś jest nie halo....

Awatar użytkownika
Darek_v6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 327
Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
Imię: Darek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Darek_v6 » 05 paź 2010, 22:17

lukas1977 pisze:ale tu wyraźnie widać ze auto zatyka i coś jest nie halo....
Sprawdzałeś czy na gazie i na benzynie to samo? -wyglada to na złą mieszanke... Jutro sprawdze jak u mnie auto zachowuje się tak jak napisałeś.

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 05 paź 2010, 22:47

sprawdzilem u siebie i nie ma szału ale nie przytyka . zdecydowanie nie ma roznicy czy duzo czy malo gazu
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
Darek_v6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 327
Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
Imię: Darek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Darek_v6 » 06 paź 2010, 15:49

fishmanr11 pisze:sprawdzilem u siebie i nie ma szału ale nie przytyka . zdecydowanie nie ma roznicy czy duzo czy malo gazu
U mnie tak samo...

lukas1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 09 lip 2010, 11:37
Lokalizacja: Konin/Stare Miasto

Post autor: lukas1977 » 06 paź 2010, 19:42

sprawdzałem i na gazie i benzynie to samo.jutro podłanczam pod Vaga ale mechanik mi dziś powiedziałe ze dla niego to wygląda na walnięty czujnik np.cieczy.dlatego kiedy daje pedał na maxa to go zalewa i nie może przerobić tej mieszanki-->to by pasowało dlaczego tyle pali

[ Dodano: 2010-10-06, 19:43 ]
Darek V6 sprawdź mi ile czasu potrzebuje twoje auto gdy jesteś na manualu na 5 biegu od 100-120km/h

[ Dodano: 2010-10-06, 23:13 ]
Vagiem sprawdziłem błędy wywaliło troszke.....
przypomne że miałem wsadzany cały nowy silnik o tym samym kodzie AQD więc z komunikacją nie ma problemu.W dniu odebrania auta wywaliło mi troszke płynu chłodzącego ze zbiorniczka wyrównawczego co spowodowało uszkodzenie czujnika prędkości 16885.Prędkościomierz raz pokazuje a raz nie.

Reszta błędów :
17536-Długoterminowa adapracja składu mieszanki1-mieszanka uboga
17829-Zawór/cewka powietrza wtórnego AIR- zwarcie do masy
17833-Zawór wentylacji zbiornikaElektrozawór przewietrzania z węglem aktywnym-zwarcie do masy
17843-Przekaźnik wtórnego powietrza AIR-przekaźnik pompy-zwarcie do masy
17923-Elektrozawór powietrza dolotowego 1-zwarcie do masy
17938-Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator-zwarcie do masy

CO sądzicie o tych błędach i jak to się ma do dużego spalania i braku mocy na niskich obrotach.Mam Vaga w domu.

Podpowiedzcie co mam posprawdzać....

Błędy wykasowałem zobaczymy co sie pojawi ponownie

Awatar użytkownika
Darek_v6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 327
Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
Imię: Darek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Darek_v6 » 07 paź 2010, 15:30

lukas1977 pisze: [ Dodano: 2010-10-06, 19:43 ]
Darek V6 sprawdź mi ile czasu potrzebuje twoje auto gdy jesteś na manualu na 5 biegu od 100-120km/h
Ok sprawdze, niestety dzisiaj mam robote w domu i nie moge wyjechać, żeby sprawdzić czas pomiędzy tymi prędkościami... Ale jutro sprawdze w drodze do pracy i ci napisze ;-)

lukas1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 09 lip 2010, 11:37
Lokalizacja: Konin/Stare Miasto

Post autor: lukas1977 » 07 paź 2010, 15:34

Super,wielkie dzięki

Awatar użytkownika
Darek_v6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 327
Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
Imię: Darek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Darek_v6 » 07 paź 2010, 15:54

A tak bedąc już w temacie wysokiego spalania mam takie pytanie..
Dzisiaj zajrzałem sobie pod maske i zauważyłem, że mam pęknietą ta taką czarną plastikową puszke, która jest zaraz za przepustnicą -do niej jest podłączona ta taka czarna rura harmonijka, która idzie od filtra powietrza... Czy jeśli jest peknieta to ma to wpływ na wieksze spalanie???

lukas1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 09 lip 2010, 11:37
Lokalizacja: Konin/Stare Miasto

Post autor: lukas1977 » 07 paź 2010, 19:10

Jeśli tam idzie powietrze i jest nieszczelność to myśle że tak.Zrób fotke

Awatar użytkownika
Darek_v6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 327
Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
Imię: Darek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Darek_v6 » 07 paź 2010, 21:34

lukas1977 pisze:Jeśli tam idzie powietrze i jest nieszczelność to myśle że tak.Zrób fotke
Jutro zrobie fotke i wkleje.. Gdzieś kiedys wyczytalem na forum, ze jesli silnik lapie ''lewe powietrze'' to spalanie tez bedzie wyzsze :-/ zastanawia mnie tez to czy ta puszka powinna by sztywno na przepustnicy??? ..moja jest luzna i mozna ją ruszac, dlatego pytam.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 08 paź 2010, 07:39

Ta puszka bezwzględnie musi być szczelna! To element za przepływomierzem i jego nieszczelność, a zwłaszcza wyraźne pęknięcie może powodować przeróżne "dolegliwości". Oczywiście musi również być sztywno założona i dokręcona. Pomiędzy tą puszką a przepustnicą jest jeszcze uszczelka "na wcisk".
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
Darek_v6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 327
Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
Imię: Darek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Darek_v6 » 08 paź 2010, 22:46

krisker pisze:Ta puszka bezwzględnie musi być szczelna! To element za przepływomierzem i jego nieszczelność, a zwłaszcza wyraźne pęknięcie może powodować przeróżne "dolegliwości". Oczywiście musi również być sztywno założona i dokręcona. Pomiędzy tą puszką a przepustnicą jest jeszcze uszczelka "na wcisk".
Dzisiaj zdemontowałem ta puszke i zaspawałem pęknięcie.

Obrazek

Obrazek

Jak już puszka była zdemontowana to wyczyściłem sobie przepustnice, ale tylko tak jak miałem dostep szmatką, bo nie odkręcałem jej..-zauważyłem, ze jest w środku bardzo brudna :-/ ..bedę musiał ją raz odkręcić i porządnie wyczyścić. Pisałem, że ta puszka jest luzna, a to dlatego, że ktoś kiedyś ją odkrecał i nie przykrecił śrubki :-x -ta z góry była, ale tej która dokreca puszke do przepustnicy nie ma :shock: Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi napisał jaka tam powinna być śruba..-chciałbym dać jakiś zamiennik, ale jak przypasowywałem inne to nic nie pasowało, a poza tym dojście jest do kitu...


Lukas1977 jak wracałem z pracy to sprawdziłem ile wynosi czas przyspieszenia od 100 do 120 ..i wstepnie wynosi 10 sekund, jutro sprawdze jeszcze raz dla pewności i napisze ci czy napewno dokładnie tyle.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga