 ale faktem jest że to auto musi palić ::)
 ale faktem jest że to auto musi palić ::)[C5 2,8Q]Duże spalanie
- 
				
				Krzysiek84
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 94
- Rejestracja: 19 gru 2009, 09:49
- Lokalizacja: Tychy/Śląsk
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Hm  no ale ktoś wspominał że nasze auta jadą dobrze ale chodzi o przełożenie . Na 5 osiągają 235 km na godzine a powiedzmy polonez na 5 moze się lepiej zebrac bo on bedzie konczyl obroty przy 90 na godzine
 no ale ktoś wspominał że nasze auta jadą dobrze ale chodzi o przełożenie . Na 5 osiągają 235 km na godzine a powiedzmy polonez na 5 moze się lepiej zebrac bo on bedzie konczyl obroty przy 90 na godzine  grunt to wykres i wskaźnik momentu ma isc od w sumie od 2.5 . Ale teżjakoś nie powala mnie ta moc w dolnej partii obrotów choć na wiem że to nie jest turbo .
 grunt to wykres i wskaźnik momentu ma isc od w sumie od 2.5 . Ale teżjakoś nie powala mnie ta moc w dolnej partii obrotów choć na wiem że to nie jest turbo .
			
			
									
									 no ale ktoś wspominał że nasze auta jadą dobrze ale chodzi o przełożenie . Na 5 osiągają 235 km na godzine a powiedzmy polonez na 5 moze się lepiej zebrac bo on bedzie konczyl obroty przy 90 na godzine
 no ale ktoś wspominał że nasze auta jadą dobrze ale chodzi o przełożenie . Na 5 osiągają 235 km na godzine a powiedzmy polonez na 5 moze się lepiej zebrac bo on bedzie konczyl obroty przy 90 na godzine  grunt to wykres i wskaźnik momentu ma isc od w sumie od 2.5 . Ale teżjakoś nie powala mnie ta moc w dolnej partii obrotów choć na wiem że to nie jest turbo .
 grunt to wykres i wskaźnik momentu ma isc od w sumie od 2.5 . Ale teżjakoś nie powala mnie ta moc w dolnej partii obrotów choć na wiem że to nie jest turbo .Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
						- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
sprawdzilem u siebie i nie ma szału ale nie przytyka . zdecydowanie nie ma roznicy czy duzo czy malo gazu
			
			
									
									Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
						- 
				
				lukas1977
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 23
- Rejestracja: 09 lip 2010, 11:37
- Lokalizacja: Konin/Stare Miasto
sprawdzałem i na gazie i benzynie to samo.jutro podłanczam pod Vaga ale mechanik mi dziś powiedziałe ze dla niego to wygląda na walnięty czujnik np.cieczy.dlatego kiedy daje pedał na maxa to go zalewa i nie może przerobić tej mieszanki-->to by pasowało dlaczego tyle pali 
[ Dodano: 2010-10-06, 19:43 ]
Darek V6 sprawdź mi ile czasu potrzebuje twoje auto gdy jesteś na manualu na 5 biegu od 100-120km/h
[ Dodano: 2010-10-06, 23:13 ]
Vagiem sprawdziłem błędy wywaliło troszke.....
przypomne że miałem wsadzany cały nowy silnik o tym samym kodzie AQD więc z komunikacją nie ma problemu.W dniu odebrania auta wywaliło mi troszke płynu chłodzącego ze zbiorniczka wyrównawczego co spowodowało uszkodzenie czujnika prędkości 16885.Prędkościomierz raz pokazuje a raz nie.
Reszta błędów :
17536-Długoterminowa adapracja składu mieszanki1-mieszanka uboga
17829-Zawór/cewka powietrza wtórnego AIR- zwarcie do masy
17833-Zawór wentylacji zbiornikaElektrozawór przewietrzania z węglem aktywnym-zwarcie do masy
17843-Przekaźnik wtórnego powietrza AIR-przekaźnik pompy-zwarcie do masy
17923-Elektrozawór powietrza dolotowego 1-zwarcie do masy
17938-Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator-zwarcie do masy
CO sądzicie o tych błędach i jak to się ma do dużego spalania i braku mocy na niskich obrotach.Mam Vaga w domu.
Podpowiedzcie co mam posprawdzać....
Błędy wykasowałem zobaczymy co sie pojawi ponownie
			
			
									
									
						[ Dodano: 2010-10-06, 19:43 ]
Darek V6 sprawdź mi ile czasu potrzebuje twoje auto gdy jesteś na manualu na 5 biegu od 100-120km/h
[ Dodano: 2010-10-06, 23:13 ]
Vagiem sprawdziłem błędy wywaliło troszke.....
przypomne że miałem wsadzany cały nowy silnik o tym samym kodzie AQD więc z komunikacją nie ma problemu.W dniu odebrania auta wywaliło mi troszke płynu chłodzącego ze zbiorniczka wyrównawczego co spowodowało uszkodzenie czujnika prędkości 16885.Prędkościomierz raz pokazuje a raz nie.
Reszta błędów :
17536-Długoterminowa adapracja składu mieszanki1-mieszanka uboga
17829-Zawór/cewka powietrza wtórnego AIR- zwarcie do masy
17833-Zawór wentylacji zbiornikaElektrozawór przewietrzania z węglem aktywnym-zwarcie do masy
17843-Przekaźnik wtórnego powietrza AIR-przekaźnik pompy-zwarcie do masy
17923-Elektrozawór powietrza dolotowego 1-zwarcie do masy
17938-Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator-zwarcie do masy
CO sądzicie o tych błędach i jak to się ma do dużego spalania i braku mocy na niskich obrotach.Mam Vaga w domu.
Podpowiedzcie co mam posprawdzać....
Błędy wykasowałem zobaczymy co sie pojawi ponownie
- Darek_v6
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 327
- Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
- Imię: Darek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Ok sprawdze, niestety dzisiaj mam robote w domu i nie moge wyjechać, żeby sprawdzić czas pomiędzy tymi prędkościami... Ale jutro sprawdze w drodze do pracy i ci napiszelukas1977 pisze: [ Dodano: 2010-10-06, 19:43 ]
Darek V6 sprawdź mi ile czasu potrzebuje twoje auto gdy jesteś na manualu na 5 biegu od 100-120km/h

- Darek_v6
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 327
- Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
- Imię: Darek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
A tak bedąc już w temacie wysokiego spalania mam takie pytanie..
Dzisiaj zajrzałem sobie pod maske i zauważyłem, że mam pęknietą ta taką czarną plastikową puszke, która jest zaraz za przepustnicą -do niej jest podłączona ta taka czarna rura harmonijka, która idzie od filtra powietrza... Czy jeśli jest peknieta to ma to wpływ na wieksze spalanie???
			
			
									
									
						Dzisiaj zajrzałem sobie pod maske i zauważyłem, że mam pęknietą ta taką czarną plastikową puszke, która jest zaraz za przepustnicą -do niej jest podłączona ta taka czarna rura harmonijka, która idzie od filtra powietrza... Czy jeśli jest peknieta to ma to wpływ na wieksze spalanie???
- Darek_v6
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 327
- Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
- Imię: Darek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Jutro zrobie fotke i wkleje.. Gdzieś kiedys wyczytalem na forum, ze jesli silnik lapie ''lewe powietrze'' to spalanie tez bedzie wyzszelukas1977 pisze:Jeśli tam idzie powietrze i jest nieszczelność to myśle że tak.Zrób fotke
 zastanawia mnie tez to czy ta puszka powinna by sztywno na przepustnicy??? ..moja jest luzna i mozna ją ruszac, dlatego pytam.
  zastanawia mnie tez to czy ta puszka powinna by sztywno na przepustnicy??? ..moja jest luzna i mozna ją ruszac, dlatego pytam.- 
				
				krisker
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Ta puszka bezwzględnie musi być szczelna! To element za przepływomierzem i jego nieszczelność, a zwłaszcza wyraźne pęknięcie może powodować przeróżne "dolegliwości". Oczywiście musi również być sztywno założona i dokręcona. Pomiędzy tą puszką a przepustnicą jest jeszcze uszczelka "na wcisk".
			
			
									
									Pozdrawiam,
Krisker
						Krisker
- Darek_v6
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 327
- Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
- Imię: Darek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Dzisiaj zdemontowałem ta puszke i zaspawałem pęknięcie.krisker pisze:Ta puszka bezwzględnie musi być szczelna! To element za przepływomierzem i jego nieszczelność, a zwłaszcza wyraźne pęknięcie może powodować przeróżne "dolegliwości". Oczywiście musi również być sztywno założona i dokręcona. Pomiędzy tą puszką a przepustnicą jest jeszcze uszczelka "na wcisk".


Jak już puszka była zdemontowana to wyczyściłem sobie przepustnice, ale tylko tak jak miałem dostep szmatką, bo nie odkręcałem jej..-zauważyłem, ze jest w środku bardzo brudna
 ..bedę musiał ją raz odkręcić i porządnie wyczyścić.  Pisałem, że ta puszka jest luzna, a to dlatego, że ktoś kiedyś ją odkrecał i nie przykrecił śrubki  :-x  -ta z góry była, ale tej która dokreca puszke do przepustnicy nie ma  :shock:  Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi napisał jaka tam powinna być śruba..-chciałbym dać jakiś zamiennik, ale jak przypasowywałem inne to nic nie pasowało, a poza tym dojście jest do kitu...
  ..bedę musiał ją raz odkręcić i porządnie wyczyścić.  Pisałem, że ta puszka jest luzna, a to dlatego, że ktoś kiedyś ją odkrecał i nie przykrecił śrubki  :-x  -ta z góry była, ale tej która dokreca puszke do przepustnicy nie ma  :shock:  Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi napisał jaka tam powinna być śruba..-chciałbym dać jakiś zamiennik, ale jak przypasowywałem inne to nic nie pasowało, a poza tym dojście jest do kitu...Lukas1977 jak wracałem z pracy to sprawdziłem ile wynosi czas przyspieszenia od 100 do 120 ..i wstepnie wynosi 10 sekund, jutro sprawdze jeszcze raz dla pewności i napisze ci czy napewno dokładnie tyle.
 
							











 
 
