[C5 2,8Q]Duże spalanie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 19 gru 2009, 09:49
- Lokalizacja: Tychy/Śląsk
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Hm no ale ktoś wspominał że nasze auta jadą dobrze ale chodzi o przełożenie . Na 5 osiągają 235 km na godzine a powiedzmy polonez na 5 moze się lepiej zebrac bo on bedzie konczyl obroty przy 90 na godzine grunt to wykres i wskaźnik momentu ma isc od w sumie od 2.5 . Ale teżjakoś nie powala mnie ta moc w dolnej partii obrotów choć na wiem że to nie jest turbo .
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
sprawdzilem u siebie i nie ma szału ale nie przytyka . zdecydowanie nie ma roznicy czy duzo czy malo gazu
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 09 lip 2010, 11:37
- Lokalizacja: Konin/Stare Miasto
sprawdzałem i na gazie i benzynie to samo.jutro podłanczam pod Vaga ale mechanik mi dziś powiedziałe ze dla niego to wygląda na walnięty czujnik np.cieczy.dlatego kiedy daje pedał na maxa to go zalewa i nie może przerobić tej mieszanki-->to by pasowało dlaczego tyle pali
[ Dodano: 2010-10-06, 19:43 ]
Darek V6 sprawdź mi ile czasu potrzebuje twoje auto gdy jesteś na manualu na 5 biegu od 100-120km/h
[ Dodano: 2010-10-06, 23:13 ]
Vagiem sprawdziłem błędy wywaliło troszke.....
przypomne że miałem wsadzany cały nowy silnik o tym samym kodzie AQD więc z komunikacją nie ma problemu.W dniu odebrania auta wywaliło mi troszke płynu chłodzącego ze zbiorniczka wyrównawczego co spowodowało uszkodzenie czujnika prędkości 16885.Prędkościomierz raz pokazuje a raz nie.
Reszta błędów :
17536-Długoterminowa adapracja składu mieszanki1-mieszanka uboga
17829-Zawór/cewka powietrza wtórnego AIR- zwarcie do masy
17833-Zawór wentylacji zbiornikaElektrozawór przewietrzania z węglem aktywnym-zwarcie do masy
17843-Przekaźnik wtórnego powietrza AIR-przekaźnik pompy-zwarcie do masy
17923-Elektrozawór powietrza dolotowego 1-zwarcie do masy
17938-Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator-zwarcie do masy
CO sądzicie o tych błędach i jak to się ma do dużego spalania i braku mocy na niskich obrotach.Mam Vaga w domu.
Podpowiedzcie co mam posprawdzać....
Błędy wykasowałem zobaczymy co sie pojawi ponownie
[ Dodano: 2010-10-06, 19:43 ]
Darek V6 sprawdź mi ile czasu potrzebuje twoje auto gdy jesteś na manualu na 5 biegu od 100-120km/h
[ Dodano: 2010-10-06, 23:13 ]
Vagiem sprawdziłem błędy wywaliło troszke.....
przypomne że miałem wsadzany cały nowy silnik o tym samym kodzie AQD więc z komunikacją nie ma problemu.W dniu odebrania auta wywaliło mi troszke płynu chłodzącego ze zbiorniczka wyrównawczego co spowodowało uszkodzenie czujnika prędkości 16885.Prędkościomierz raz pokazuje a raz nie.
Reszta błędów :
17536-Długoterminowa adapracja składu mieszanki1-mieszanka uboga
17829-Zawór/cewka powietrza wtórnego AIR- zwarcie do masy
17833-Zawór wentylacji zbiornikaElektrozawór przewietrzania z węglem aktywnym-zwarcie do masy
17843-Przekaźnik wtórnego powietrza AIR-przekaźnik pompy-zwarcie do masy
17923-Elektrozawór powietrza dolotowego 1-zwarcie do masy
17938-Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator-zwarcie do masy
CO sądzicie o tych błędach i jak to się ma do dużego spalania i braku mocy na niskich obrotach.Mam Vaga w domu.
Podpowiedzcie co mam posprawdzać....
Błędy wykasowałem zobaczymy co sie pojawi ponownie
- Darek_v6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 327
- Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
- Imię: Darek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Ok sprawdze, niestety dzisiaj mam robote w domu i nie moge wyjechać, żeby sprawdzić czas pomiędzy tymi prędkościami... Ale jutro sprawdze w drodze do pracy i ci napiszelukas1977 pisze: [ Dodano: 2010-10-06, 19:43 ]
Darek V6 sprawdź mi ile czasu potrzebuje twoje auto gdy jesteś na manualu na 5 biegu od 100-120km/h
- Darek_v6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 327
- Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
- Imię: Darek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
A tak bedąc już w temacie wysokiego spalania mam takie pytanie..
Dzisiaj zajrzałem sobie pod maske i zauważyłem, że mam pęknietą ta taką czarną plastikową puszke, która jest zaraz za przepustnicą -do niej jest podłączona ta taka czarna rura harmonijka, która idzie od filtra powietrza... Czy jeśli jest peknieta to ma to wpływ na wieksze spalanie???
Dzisiaj zajrzałem sobie pod maske i zauważyłem, że mam pęknietą ta taką czarną plastikową puszke, która jest zaraz za przepustnicą -do niej jest podłączona ta taka czarna rura harmonijka, która idzie od filtra powietrza... Czy jeśli jest peknieta to ma to wpływ na wieksze spalanie???
- Darek_v6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 327
- Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
- Imię: Darek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Jutro zrobie fotke i wkleje.. Gdzieś kiedys wyczytalem na forum, ze jesli silnik lapie ''lewe powietrze'' to spalanie tez bedzie wyzsze zastanawia mnie tez to czy ta puszka powinna by sztywno na przepustnicy??? ..moja jest luzna i mozna ją ruszac, dlatego pytam.lukas1977 pisze:Jeśli tam idzie powietrze i jest nieszczelność to myśle że tak.Zrób fotke
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Ta puszka bezwzględnie musi być szczelna! To element za przepływomierzem i jego nieszczelność, a zwłaszcza wyraźne pęknięcie może powodować przeróżne "dolegliwości". Oczywiście musi również być sztywno założona i dokręcona. Pomiędzy tą puszką a przepustnicą jest jeszcze uszczelka "na wcisk".
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
- Darek_v6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 327
- Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
- Imię: Darek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Dzisiaj zdemontowałem ta puszke i zaspawałem pęknięcie.krisker pisze:Ta puszka bezwzględnie musi być szczelna! To element za przepływomierzem i jego nieszczelność, a zwłaszcza wyraźne pęknięcie może powodować przeróżne "dolegliwości". Oczywiście musi również być sztywno założona i dokręcona. Pomiędzy tą puszką a przepustnicą jest jeszcze uszczelka "na wcisk".
Jak już puszka była zdemontowana to wyczyściłem sobie przepustnice, ale tylko tak jak miałem dostep szmatką, bo nie odkręcałem jej..-zauważyłem, ze jest w środku bardzo brudna ..bedę musiał ją raz odkręcić i porządnie wyczyścić. Pisałem, że ta puszka jest luzna, a to dlatego, że ktoś kiedyś ją odkrecał i nie przykrecił śrubki :-x -ta z góry była, ale tej która dokreca puszke do przepustnicy nie ma :shock: Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi napisał jaka tam powinna być śruba..-chciałbym dać jakiś zamiennik, ale jak przypasowywałem inne to nic nie pasowało, a poza tym dojście jest do kitu...
Lukas1977 jak wracałem z pracy to sprawdziłem ile wynosi czas przyspieszenia od 100 do 120 ..i wstepnie wynosi 10 sekund, jutro sprawdze jeszcze raz dla pewności i napisze ci czy napewno dokładnie tyle.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga