

Masz oczywistą racje w wolnossącym nie warto bo kasa która na to idzie jest ogromna i również zgadzam się z tym że te 40nm było osiągnięte w 4.2 v8 :mrgreen:censored pisze:Santo hehehe , nie wprowadzaj u ludzi stanu podniecenia :PPSANT0 pisze:No pewnie że się da skoro dolewasz paliwa to jak dasz więcej powietrza to musi to zaowocować mocą ale nie ma co się spodziewać szału u mnie dałem radę wykręcić 40 nm więcej ale bez ingerencji w silnik dawno to było temu![]()
Psze państwa , per primo te powiedzmy "40nm" , zostały osiągnięte zapewne w silniku V8 4.2 , per dwa primo , to co Santo opisuje to zwiększenie dawek paliwa i powietrza , co za tym idzie większe spalanie/ dużo większe , ale także szybsze zużycie się elementów silnika przez wyżyłowaną pracę.
Niestety ale nie polecam takiego "tuningu" i niestety ale nie da się w naszych (czyt. wolnossących V6) zrobić coś sensownego , żeby podnieść moc przy w miarę normalnych kosztach nie wchodząc destruktywnie na zużycie podzespołów , porównując to z kosztami tuningu silników "uturbionych".
Już to pisałem dużo razy , masz kupę pieniędzy nie ma problemu , zrobisz i wyciągniesz dużoooo z tego silnika , ale czy to ma sensSkoro w podobnych pieniądzach spokojnie zrobisz przekładkę na mocniejszy silnik np. V8
![]()
To już zostawiam do przemyślenia przez Was
Firma z FAJNYMI ZABAWKAMI -dżwięk tych kompresorków jest super gdy jęcząSANT0 pisze:M0NEER bardzo fajna ta firma tylko koszta bardzo duże.
delikatną stopą w trybie mieszanym 12L.pawel1 pisze:M0NEER, a twój wóz ile pali
dawno temu jechałem jako pasażer w 2.8 Q manual...pawel1 pisze:czy jeździłeś 2.8 jak tak czy duża różnica mocy jest odczuwalna między nimi Pozdro
Zdecydowanie i jeszcze pokusić się o wirusa na 98 oktanówpawel1 pisze:mocy bardziej szukać w 2.7biturbo 250KM