
[A6 C5 2.8 Quattro] Modyfikacje silnika
- pawel1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 691
- Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: PODKARPACIE
yogibear1, jak mówisz że mamy zmienne fazy rozrządu to czego my nie tuningujemy naszych audiczek mam kolegę w pracy który jest w honda klub i oni mają v-teki to też jest z zmienna fazą rozrządu to oni robią z tymi silnikami cuda czy nasze silniki tak dużo różnią się czy koszta są zbyt wielkie pozdro
- tombit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 maja 2010, 20:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2023
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: GCH
censored pisze:Z tego co ja wiem to jest to 15 stopni.arekr22 pisze:tylko 5 stopni
Zgadza się VR6 ma 15 stopni
Starszy VR6 - 174 KM nie ma zmiennych faz rozrządu natomiast nowszy 204KM już je ma no ale niestety wraz z tą zmianą znacznie skróciła się żywotność łańcuszka rozrządu a wymiana bardzo droga. (wymiana ok 160kkm w starszym ok 300kkm).
Wiem bo miałem sharana z tym silnikiem.
- tombit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 maja 2010, 20:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2023
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: GCH
U nas nie ma łańcuszka tylko pasek
A książka serwisowa zaleca co 120kkm
Ostatnio wymieniłem u siebie wszystko co trzeba wymienić i dodatkowo pompa wodna i termostat a na dodatek pasek wielorowkowy i rolki do niego i zapłaciłem 1600zł z robocizną wszystkie części polecanych na forum firm. czyli nie jst aż tak drogo. W sharanie części miały kosztować prawie 2 tys. + robota ok 500zł a miałem ten starszy silnik 174 KM w nowszym to jeszcze dochodzą wałki od zmiennych faz po ok 1ys. zł za sztukę a są dwie czyli razem niezła sumka

Ostatnio wymieniłem u siebie wszystko co trzeba wymienić i dodatkowo pompa wodna i termostat a na dodatek pasek wielorowkowy i rolki do niego i zapłaciłem 1600zł z robocizną wszystkie części polecanych na forum firm. czyli nie jst aż tak drogo. W sharanie części miały kosztować prawie 2 tys. + robota ok 500zł a miałem ten starszy silnik 174 KM w nowszym to jeszcze dochodzą wałki od zmiennych faz po ok 1ys. zł za sztukę a są dwie czyli razem niezła sumka

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
ehhhhhhh censored dzięki, człowiek stara się pomóc i trafia na niezrozumienie zagadnienia hehehe
[ Dodano: 2010-06-02, 12:57 ]
Ale wszystko jest na allegro i koszt spada do 800zł za napinacz a łańcuch po 80zł :mrgreen:
[ Dodano: 2010-06-02, 12:57 ]
W aso do mojego silnika jedna sztuka 2500zł a łańcuch już nie pamiętam chyba 130 w aso a dodam że wszystkiego potrzeba po 2 sztuki hehehpawel1 pisze:SANT0, to ile to będzie z 2tys w plecy pozdro
Ale wszystko jest na allegro i koszt spada do 800zł za napinacz a łańcuch po 80zł :mrgreen:
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
- corel
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 23 cze 2009, 14:09
- Imię: Karol
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Trójmiasto
Panowie tutaj macie + 47 KM Chip tunning
http://allegro.pl/item1052238328_prawdz ... sylka.html
A tak na poważnie: kogoś pogięło :?:

http://allegro.pl/item1052238328_prawdz ... sylka.html
A tak na poważnie: kogoś pogięło :?:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Nikogo nie pogięło tylko szkoda że nie piszą ile wzrosło zużycie paliwa bo na ssaniu ciągle latać to nie będzie ekonomicznie :mrgreen:
Cała zabawa z tym to podpięcie opornika który oszukuje czujnik temp i zamiast robić że jest temp powiedzmy 20 stopni daje sygnał że jest 0 stopni i zalewa wieksza dawką paliwa auto super bajer naprawdę super.
Jak ktoś się chce pobawić w silnikach audi to niech sobie ściągnie program Lemmiwings on wiecej daje niż ten oporniczek
Cała zabawa z tym to podpięcie opornika który oszukuje czujnik temp i zamiast robić że jest temp powiedzmy 20 stopni daje sygnał że jest 0 stopni i zalewa wieksza dawką paliwa auto super bajer naprawdę super.
Jak ktoś się chce pobawić w silnikach audi to niech sobie ściągnie program Lemmiwings on wiecej daje niż ten oporniczek

Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Teraz już jest inny było 4.2 V8 generalnie konfiguracja została nadal jest to V8 i na tym koniec z podobieństwami :mrgreen: niebawem wszystko się wyjaśni jak skończę.
Lemmiwings to program przy pomocy którego można pobawić się z naszymi silnikami nie jest to chip tuning hehe ale robi podobne rzeczy co świnka po prostu oszukuje sygnały idące do ECU a i zmienia się to przy pomocy OBDII
Jak będę bardziej czasowy to zrobię oddzielny wątek w dziale zrób to sam i opiszę ten program i co i jak zmieniać.
Jest trochę info na sieci ale bardzo nie wiele.
Za pomocą tego programu można wiele zrobić np podlać paliwa na wolnych obrotach i zmniejszyć bieg jałowy u mnie zaowocowało to niesamowitym dźwiękiem silnika na wolnych obrotach jak rasowa widlasta V8 rodem z amerykańca z przed kryzysu paliwowego :mrgreen:
Lemmiwings to program przy pomocy którego można pobawić się z naszymi silnikami nie jest to chip tuning hehe ale robi podobne rzeczy co świnka po prostu oszukuje sygnały idące do ECU a i zmienia się to przy pomocy OBDII
Jak będę bardziej czasowy to zrobię oddzielny wątek w dziale zrób to sam i opiszę ten program i co i jak zmieniać.
Jest trochę info na sieci ale bardzo nie wiele.
Za pomocą tego programu można wiele zrobić np podlać paliwa na wolnych obrotach i zmniejszyć bieg jałowy u mnie zaowocowało to niesamowitym dźwiękiem silnika na wolnych obrotach jak rasowa widlasta V8 rodem z amerykańca z przed kryzysu paliwowego :mrgreen:
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...