Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.8 Quattro] Modyfikacje silnika

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
morfeusz27

Post autor: morfeusz27 » 12 paź 2008, 13:30

popieram sikor

sikor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
Lokalizacja: wielkopolska/Poznan

Post autor: sikor » 12 paź 2008, 16:13

to co morfeusz moze rozruszamy ten temat i poszukamy co sie da zrobic , proponuje nowy dzial zastrzezony tylko dla wolnossacych , metoda prob i bledow itd itp az w koncu bedziemy mogli napisac ze tak!! to dziala i nie musisz zmieniac fury ani placic 20 tys zl za 30 szkap ,
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8

sikor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
Lokalizacja: wielkopolska/Poznan

Post autor: sikor » 12 paź 2008, 22:35

hmm a jest to jakos potwierdzone te znikajace konie ?? i z czego to wynika , co do modyfikacji to 20 koni troche jest bo wtedy juz 2.8 zamienia sie w parametry jakie ma 3.0 , ale wartoby sprawdzic ile jaka przerobka daje, sa tez takie rzeczy jak planowanie glowicy polerowanie dolotu i wylotu itd , mysle ze sprawdzic nie zaszkodzi i mysle ze znajda sie tacy co sa w stanie zapalcic 2000 za 20 konikow ,

chyba jak bede mial okazje to sie przrjade na silownie i sprawdze te uciekajace konie
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8

sikor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
Lokalizacja: wielkopolska/Poznan

Post autor: sikor » 13 paź 2008, 13:20

dobre pytanie nie wiem ile dostane ale jestem ciekaw i naperwno wielu innych tez , domyslam sie , ze to trudny temat i malo emocjonujacy w porownaniu z "czipowaniem"1.9 tdi za 500 zl o 30 konikow ale moze cos da sie wskorac
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8

_Marek_

Post autor: _Marek_ » 16 lis 2008, 19:51

a ja mam takie pytanie.. pewnie moze zdziwic niejednego.
otoz jestem ciekaw czy jest mozliwe uzyskanie wiekszego momentu, ktory ma lepszy przebieg oraz wczesniej sie zaczyna niz 3200? nie zalezy mi na mocy, lecz na ladnym odepchnieciu ;-)

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 30 lis 2008, 08:05

Jednak wolnossacego mozna wykrecic

[URL=http://]http://www.racingforum.pl/vw-golf-2-16v-t55099.html[/URL] [/quote][/b]

[ Dodano: 2008-11-30, 08:21 ]
[URL=http://]http://www.racingforum.pl/vw-golf-2-16v-t55099.html[/URL]

Awatar użytkownika
DoRuS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 08 sty 2009, 13:10
Lokalizacja: Nowy Jork

Post autor: DoRuS » 10 sty 2009, 08:53

z 2.8 silnika da sie zrobic bestie ale... przynajmniej u siebie ja tam nigdzie nie widzialem miejsca na turbo a przeciez to jest silnik Vidlasty wiec trzeba dwa! niewiem czy ktos slyszal o czyms takim jak PIGGY BACK.... albo o OCTANE BOOSTER... pare rzeczy jest ale znalazlem kiedys cos takiego...

Obrazek


to jest moim zdaniem jedyna rzecz konkretna ktora mozna wstawic w C5

Awatar użytkownika
DoRuS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 08 sty 2009, 13:10
Lokalizacja: Nowy Jork

Post autor: DoRuS » 11 sty 2009, 17:19

u mnie nie mniej.... 3000 dolcow....:/ ale czy skrzynia biegow to wytrzyma...? tiptronic

Awatar użytkownika
DoRuS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 08 sty 2009, 13:10
Lokalizacja: Nowy Jork

Post autor: DoRuS » 11 sty 2009, 19:49

a czy nie ta sama skrzynia jest w 2.7 biturbo albo w 4.2??? moze wystarczy zmienic komputer na skrzyni...?

Awatar użytkownika
Marvik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 10 gru 2008, 12:12
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Marvik » 24 sty 2009, 16:12

niestety nie wystarczy wymienić oprogramowania w skrzyni. Należy wymienić całą skrzynię. Niestety z tego co już wyczytałem tiptronik z 2.7bi czy 4.2 nie pasuje do 2.8 :(
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 24 sty 2009, 23:07

jak chcesz szaleć wstaw manulną skrzynkę+sprzegło kevlarowe lub chociaż jakis pożądny spiek :)

moje sprzegło po chipie wytrzymało ok 600km :D:D:D i siadło :)

a co do opłacalnosci moda to moze kupc 2,7T i tam masz ogromne mozliwosci :)
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Awatar użytkownika
DoRuS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 08 sty 2009, 13:10
Lokalizacja: Nowy Jork

Post autor: DoRuS » 25 sty 2009, 03:11

posti, masz racje... da sie wiele z tego silnika wyciagnac.. ale jak cos trzasnie to walnie po kieszeni..:/ ale uwierz mi ze tunerzy wogole juz nie biora pod uwage silnika 2.7 bo wlasnie siada! ale za to zaczeli brac tylko i wylacznie a4 z 1.8 turbo z 2001 roku zadnych innych niekupuja. wyciagaja z nich ogromne moce wlasnei kumpel sklada jedna i bedzie miec ok 600 konia zreszta jak skonczy to jade z nim na chamownie pozatym w pozniejszym czasie wklada glowice z 2.0 i bedzie cos ponad 700 konia ale ile pieneidzy wydal na to to nikt nie chce wiedziec.... mysle ze za to a6 z 2005 roku by kupil..:)

OGr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 sty 2008, 19:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: OGr » 03 cze 2009, 15:19

Tak czy inaczej kup coś z Turbo to można wtedy kombinować :)
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi++ AJM / RH Turbo 19" / Gwint KW
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 03 cze 2009, 16:10

myśle ze tunerów w 2,7T nie odstrasza owaryność bo jest taka sama jak we wszytskich innych silnikach tylko to ze zeby cokolwiek gruszebo zrobic 3ba wyciągac silnik. w 1,8T wszytsko jest na wierzchu a w 2,7T niestety wszytsko pochowane.
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

OGr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 sty 2008, 19:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: OGr » 03 cze 2009, 16:23

No tak, w 2.7 nie za bardzo gdzie łap wsadzić :)
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi++ AJM / RH Turbo 19" / Gwint KW
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja