![;( ;(](https://a6klub.pl/images/smilies/placze.gif)
![;( ;(](https://a6klub.pl/images/smilies/placze.gif)
Nazywaj poprawnie tematy!
Przepływka jest nowaPiotruś pisze: OK .... Spróbuj ustawić (myślę, ze musisz ja skracać/skręcać) sztangę w ten sposób, żeby w nastawach podstawowych (ON/OFF) pracowała w przedziale wartości od około 960 - 970 do około 1020 - 1050 mbar .
No chyba, że się nie da - wtedy pokaż najlepszy Twoim zdaniem wynik. Niby nie ma to wielkiego znaczenia ale proponuję zebyś sztangę regulował dopiero po wymianie przepływomierza.
Niecierpliwie czekam na efekty ... . Za ukrywanie istotnych faktów zabiję Cię przy innej okazji.
[ Dodano: 2009-11-23, 16:58 ]
Byłoby miło gdybyś się przyznał w czym jeszcze pogrzebałeś, że obroty biegu jałowego utrzymują sie w zakresie 766 a nie bardziej zwyczajowym : 742 .
Przypuszczam, że sprawdzałeś adaptacje na na kanałach od 01 do 05 i jeżeli udało Ci się się jeszcze coś pozmieniać (oprócz obrotów), to powinieneś wrócić do wartości nominalnych, czyli dla kanału 01 : 42768, a dla pozostałych (02 do 05) : 32768 .
Piotruś pisze: Ja jakoś nie miałem dotąd okazji samodzielnie wypróbować preparatu czyszczącego zmienną geometrię w turbo (oraz zawór EGRa chyba też) ale wiem, że firma Wynn's i na przykład Liqui-Moly, która też aktualnie wprowadza takie preparaty do swojej oferty - są w obu przypadkach producentami godnym zaufania. Myślę Kuma, że mógłbyś tego użyć ale raczej dopiero po (przynajmniej) wstępnym rozruszaniu kierownic turbo, które aktualnie wydają się prawie całkiem nieruchome ... .
dokładnie, to są drgania a nie ruch sztangi... kurde trochę za slaba jakość tego filmu :-P sztangę powinieneś ręcznie (dwoma palcami) ruszyć w górę, przy czym słychać jak zmienia się geometria ! (silnik wyłączony). Z tego co pamiętam u siebie ruch w górę przy logowaniu BS 011 był na tyle spory ze nie było widać nakrętki kontrującej...Piotruś pisze:Rzeczywiście niewiele widać, chociaż zakres ruchu sztangi wydaje się stanowczo za mały.