witam, miałem podobny problem co kolega, tzn prało błędem 575 i w okolicy 2800-3200 obr/min spadek mocy. Pisałem o tym na forum, kolega Piotruś bardzo profesjonalnie podszedł do tematu i problem do dnia dzisiejszego uważam za "wyeliminowany" z odrobina swojej własnej inwencji twórczej w postaci 
TEGO PREPARATU   Co zrobiłem:
 
Co zrobiłem:
- logowałem statycznie i dynamicznie 
- kupiłem preparat do czyszczenia przepływki
- wyczyściłem przepływkę (nie rozumiem dla czego kupiłeś nową zamiast wyczyścić ?).
- wymieniłem filtr powietrza (MAN).
- sprawdziłem wszystkie mozliwe wężyki od N75 itp.
- ustawiłem sztangę turbiny przy BS-011 w granicach : 980-990 ON/OFF
- wpakowałem wg. instrukcji całą puche preparatu WYNN'S bezpośrednio w turbine ! 
- ponownie logowałem statycznie i dynamicznie
efekt końcowy:
- brak błędu 575 
- w całym zakresie obrotów (poza oczywiście turbo-dziurą) doładowanie wzrosło z 2050 do 2298 mbar ! 
- autko tak popiernicza ze gdyby nie w/w zabieg w życiu bym nie wiedział jak 2,5TDI powinno pracować  
 Koszt całkowity:
 
Koszt całkowity: 
- preparat CRC do czyszczenia przepływomiarza- ok. 30pln (z wysyłką). 
- preparat Wynn's do czyszczenia turbiny, egr i wtryskiwaczy - ok. 35pln (sklep).
- filtr powietrza MAN - ok. 40pln (sklep)
Przy regulacji sztangi turbiny rób to stopniowo ( ja robiłem co 0,5 obr.), zaznacz sobie wcześniej pozycje wyjściową co żebyś mógł wrócić ew. do początkowej wartości i loguj BS-011. Ja jak przecholowalem słyszałem delikatne ocieranie w turbinie  :-P  W tedy musiałem wracac do ustawień poczatkowych i zostawić przy jak najwiekszej wartości ON/OFF logując BS-011 .
- przy logowaniu BS-011 temperatura silnika 90st !
Pozdrawiam kolegę Piotrusia i mam nadzieje ze jego pomocą usuniesz usterkę  
