[2,5TDI 150km] Nadal problem z turbina błąd 575
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
Moja sztanga niestety nie ma tak wspaniałych ruchów jak na filmiku z rapidshare. Dziś odczułem ze jak puszczam pedał gazu to słychac jakies ocierania. Może sztanga jest za bardzo skręcona lub rozkręcona ? Wieczorem udaje się do mechanika w celu wykręcenia turbiny bo to chyba najlepsze rozwiązanie tak mi sie wydaje.
Jak robiłem film to zauważyłem ze w BS011 w pozycji ON ciśnienie jest ok 1030. Gdy robiłem logi na forum po wymianie przepływki ciśnienie nie mogło dobić 1000. Możliwe ze turbina jakos sie odciera ?
Problem jest też w tym ze ciśnienie w pozycji OFF jest ok 890
Jak robiłem film to zauważyłem ze w BS011 w pozycji ON ciśnienie jest ok 1030. Gdy robiłem logi na forum po wymianie przepływki ciśnienie nie mogło dobić 1000. Możliwe ze turbina jakos sie odciera ?
Problem jest też w tym ze ciśnienie w pozycji OFF jest ok 890
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
kolego pisalem wyżej, jak przeregulujesz sztange bedzie ocierac ! pisalem takze ze warto zaznaczyc wyjsciowa pozycje sztangi co by ew. pozniej wracajac do ustawien (w przypadku przeregulowania) bylo latwiej... musisz teraz kręcić w przeciwnym kierunku az ocieranie wyeliminujesz 
Obserwuje ten temat bo miałem podobne problemy z turbiną co Ty kolego. To co piszę wnioskuje z prób jakie przeprowadziłem u siebie po konsulatcji z kolegą Piotrusiem za pomocą forum. Pisze, bo u mnie problem został wyeliminowany ! Pytając o ocieranie, najzwyczajniej w swiecie musiałes pominąć moja obszerną wypowiedz na stronie nr. 2
pozdrawiam...

Obserwuje ten temat bo miałem podobne problemy z turbiną co Ty kolego. To co piszę wnioskuje z prób jakie przeprowadziłem u siebie po konsulatcji z kolegą Piotrusiem za pomocą forum. Pisze, bo u mnie problem został wyeliminowany ! Pytając o ocieranie, najzwyczajniej w swiecie musiałes pominąć moja obszerną wypowiedz na stronie nr. 2
pozdrawiam...
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Witam po tygodniu oczekiwania 
Dziś odebrałem autko od mechanika. Troszkę mnie to kosztowało ale mam nadzieje ze warto było. Zabiegi jakie moje Audi przeszło to :
-regeneracji turbosprężarki
-wymiana odmy
- wymiana świec żarowych
Gość który regenerował turbinę pow. że łopatki były zarąbane trochę. Nie pamiętam dokładnie co tam wymienił, z zewnątrz widać ze gruszkę. Regeneracja wyniosła mnie 900zł + przesyłki. Teraz słychać jak ładnie mruczy
Zrobiłem właśnie logi, prosiłbym o analizę:
Statyczne:
http://kuma.tcnetwork.pl/logi/stat/LOG- ... 01-003.htm
http://kuma.tcnetwork.pl/logi/stat/LOG- ... 07-013.htm
http://kuma.tcnetwork.pl/logi/stat/LOG- ... 18-xxx.htm
BS
http://kuma.tcnetwork.pl/logi/bs/LOG-01-000-xxx-xxx.htm
http://kuma.tcnetwork.pl/logi/bs/LOG-01-003-xxx-xxx.htm
http://kuma.tcnetwork.pl/logi/bs/LOG-01-004-xxx-xxx.htm
http://kuma.tcnetwork.pl/logi/bs/LOG-01-011-xxx-xxx.htm
Niestety nie mogłem się powstrzymać i zrobiłem też dynamiczny 011
http://kuma.tcnetwork.pl/logi/dyn011.htm
Ja tam się nie znam na tym ale wydaje mi się, że można by było delikatnie skrócić sztangę, ale co ja tam się znam......
Proszę o analizę
Serdecznie pozdrawiam i dziękuje ze zainteresowanie

Dziś odebrałem autko od mechanika. Troszkę mnie to kosztowało ale mam nadzieje ze warto było. Zabiegi jakie moje Audi przeszło to :
-regeneracji turbosprężarki
-wymiana odmy
- wymiana świec żarowych
Gość który regenerował turbinę pow. że łopatki były zarąbane trochę. Nie pamiętam dokładnie co tam wymienił, z zewnątrz widać ze gruszkę. Regeneracja wyniosła mnie 900zł + przesyłki. Teraz słychać jak ładnie mruczy

Zrobiłem właśnie logi, prosiłbym o analizę:
Statyczne:
http://kuma.tcnetwork.pl/logi/stat/LOG- ... 01-003.htm
http://kuma.tcnetwork.pl/logi/stat/LOG- ... 07-013.htm
http://kuma.tcnetwork.pl/logi/stat/LOG- ... 18-xxx.htm
BS
http://kuma.tcnetwork.pl/logi/bs/LOG-01-000-xxx-xxx.htm
http://kuma.tcnetwork.pl/logi/bs/LOG-01-003-xxx-xxx.htm
http://kuma.tcnetwork.pl/logi/bs/LOG-01-004-xxx-xxx.htm
http://kuma.tcnetwork.pl/logi/bs/LOG-01-011-xxx-xxx.htm
Niestety nie mogłem się powstrzymać i zrobiłem też dynamiczny 011
http://kuma.tcnetwork.pl/logi/dyn011.htm
Ja tam się nie znam na tym ale wydaje mi się, że można by było delikatnie skrócić sztangę, ale co ja tam się znam......
Proszę o analizę

Serdecznie pozdrawiam i dziękuje ze zainteresowanie
Piotruś nawet nie wiesz jak sie ucieszyłem czytając to 
Tylko zastanawiam się co ja teraz bede robił ;P
Napisz mi czy jest sens brać się za jakis tuning![;] ;]](https://a6klub.pl/images/smilies/krzywy.gif)
Teraz musze tylko jeszcze z alarmem zrobic ale to 30min roboty
Wielkie dzięki wszystkim za pomoc bez was bym tego nie zrobił, Dziękuje Tobie Piotrus

Tylko zastanawiam się co ja teraz bede robił ;P
Napisz mi czy jest sens brać się za jakis tuning
![;] ;]](https://a6klub.pl/images/smilies/krzywy.gif)
Teraz musze tylko jeszcze z alarmem zrobic ale to 30min roboty

Wielkie dzięki wszystkim za pomoc bez was bym tego nie zrobił, Dziękuje Tobie Piotrus

No jest różnica
Tylko fajnie by było jakby turbina wcześniej zaczynała pompowac
[ Dodano: 2009-12-15, 15:46 ]
witam po dłuższym czasie testu
Powiem szczerze jest jest dość fajnie
no ale niestety turbo dziura......
Zaobserwowałem też jedno dziwne zjawisko gdy rozpędzam samochód np na 2 biegu i wciskam sprzęgło aby zmienić bieg coś słuchać jakby coś opadało i się ocierało.... nie wiem jak mam to opisać bo to dziwne zjawisko. dzieje się tez tak gdy np daje gazu podczas jazdy, samochód wchodzi na obroty nagle puszczam pedał i też tak słychać jakby coś opadło i się przy tym otarło.... martwi mnie coś takiego
mam nadzieje ze to nie turbina. jak jeszcze byłem przed regeneracja turbiny i regulowałem sztangę i gdy za bardzo skręciłem to też się tak działo tylko ze głośniej i coraz to częściej. Teraz się tak dziej tak samo tzn nie zmienia się głośność tego zjawiska i praktycznie w tym samym momencie.
Spotkał się ktoś z czymś podobnym ?


[ Dodano: 2009-12-15, 15:46 ]
witam po dłuższym czasie testu

Powiem szczerze jest jest dość fajnie

Zaobserwowałem też jedno dziwne zjawisko gdy rozpędzam samochód np na 2 biegu i wciskam sprzęgło aby zmienić bieg coś słuchać jakby coś opadało i się ocierało.... nie wiem jak mam to opisać bo to dziwne zjawisko. dzieje się tez tak gdy np daje gazu podczas jazdy, samochód wchodzi na obroty nagle puszczam pedał i też tak słychać jakby coś opadło i się przy tym otarło.... martwi mnie coś takiego

Spotkał się ktoś z czymś podobnym ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 gru 2009, 21:10
- Lokalizacja: Olsztyn/War-maz
WitamKuma pisze:Zaobserwowałem też jedno dziwne zjawisko gdy rozpędzam samochód np na 2 biegu i wciskam sprzęgło aby zmienić bieg coś słuchać jakby coś opadało i się ocierało.... nie wiem jak mam to opisać bo to dziwne zjawisko. dzieje się tez tak gdy np daje gazu podczas jazdy, samochód wchodzi na obroty nagle puszczam pedał i też tak słychać jakby coś opadło i się przy tym otarło.... martwi mnie coś takiegomam nadzieje ze to nie turbina. jak jeszcze byłem przed regeneracja turbiny i regulowałem sztangę i gdy za bardzo skręciłem to też się tak działo tylko ze głośniej i coraz to częściej. Teraz się tak dziej tak samo tzn nie zmienia się głośność tego zjawiska i praktycznie w tym samym momencie.
Mam dokładnie te same objawy jak w tym temacie i mechanik stwierdził dokładnit to samo ZATARTE ÂŁOPATKI :-x Chciałem z wymontowaniem i oddaniem do regeneracji turbiny poczekać i zrobić to po świętach ale dzisiaj usłyszałem dokładnie te same odgłosy które opisuje Kuma (sam nic nie grzebałem) i postanowiłem w poniedziałek zacząć regenerację turbiny żeby było co regenerować

Na moje ucho to coś w turbinie. U mnie to brzmi jakby wentylator obcierał o obudowe, słychać to tylko w momencie odpuszczania gazu podczas zmiany biegu na wyższy.
Jeżeli ktoś wie o co chodzi to proszę o rady :?: :?: :?:
Kuma-ustaliłeś z jakiego powodu słychać te odgłosy :?:
Witam.obejrzałem film który zamieścił Kuma,a potem obserwowałem jak to wygląda u mnie z poruszaniem sztangi i okazuje się że u mnie sztanga w ogóle się nie porusza a samochód zachowuje się bez zarzutu tzn.zaczyna ładnie ciągnąć od 1600 obr. i zasuwa do ok.4400-4600obr.więc o co chodzi.jak odpalam auto to podciąga ją do góry i tak zostaje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 gru 2009, 21:10
- Lokalizacja: Olsztyn/War-maz
Moja turbina zrobiona :lol: Autko chodzi idealni, już zapomniałem że może mieć taką moc, morda mi się cieszy jak depne na gaz :mrgreen:
Kuma - u mnie te odgłosy (które i Ty opisujesz) dochodziły z turbiny. Chyba traiłem na dobrego fachowca odrazu stwierdził że to turbina hałasuje, wyjął turbinę w 30min stwierdził że filtr odmy da wymiany (wydmuchiwało olej pod korkiem wlewu oleju i stwierdził że odma zapchana, poprzedni mechanik mówił że to korek wlewu oleju do wymiany) turbinę zawiozłem do regeneracji, wypiaskowali łopatki zmiennej geometrii FACHOWIEC złożył wszystko w 1godź. podłączył komputer i wieczorem autko było gotowe.
-Piaskowanie turbiny 300zł
-Filtr odmy 290zł w serwisie
-FACHOWIEC 200zł
Przyjemność z jazdy po naprawie BEZCENNA :mrgreen: żadnych dziwnych odgłosów
Gdyby ktoś w Olsztynie szukał fachowca, to z czysty sumieniem mogę dać namiary
Kuma - u mnie te odgłosy (które i Ty opisujesz) dochodziły z turbiny. Chyba traiłem na dobrego fachowca odrazu stwierdził że to turbina hałasuje, wyjął turbinę w 30min stwierdził że filtr odmy da wymiany (wydmuchiwało olej pod korkiem wlewu oleju i stwierdził że odma zapchana, poprzedni mechanik mówił że to korek wlewu oleju do wymiany) turbinę zawiozłem do regeneracji, wypiaskowali łopatki zmiennej geometrii FACHOWIEC złożył wszystko w 1godź. podłączył komputer i wieczorem autko było gotowe.
-Piaskowanie turbiny 300zł
-Filtr odmy 290zł w serwisie
-FACHOWIEC 200zł
Przyjemność z jazdy po naprawie BEZCENNA :mrgreen: żadnych dziwnych odgłosów

Gdyby ktoś w Olsztynie szukał fachowca, to z czysty sumieniem mogę dać namiary
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 gru 2009, 21:10
- Lokalizacja: Olsztyn/War-maz