Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2,5TDI 150km] Nadal problem z turbina błąd 575

Silniki wysokoprężne
kowallubin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
Lokalizacja: Lubin dolnośląskie

Post autor: kowallubin » 25 lis 2009, 11:08

tutaj masz film z rzekomo podręcznikową pracą sztangi w T

sztanga

Kuma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 20 sie 2009, 15:26
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Kuma » 25 lis 2009, 13:14

Moja sztanga niestety nie ma tak wspaniałych ruchów jak na filmiku z rapidshare. Dziś odczułem ze jak puszczam pedał gazu to słychac jakies ocierania. Może sztanga jest za bardzo skręcona lub rozkręcona ? Wieczorem udaje się do mechanika w celu wykręcenia turbiny bo to chyba najlepsze rozwiązanie tak mi sie wydaje.

Jak robiłem film to zauważyłem ze w BS011 w pozycji ON ciśnienie jest ok 1030. Gdy robiłem logi na forum po wymianie przepływki ciśnienie nie mogło dobić 1000. Możliwe ze turbina jakos sie odciera ?
Problem jest też w tym ze ciśnienie w pozycji OFF jest ok 890

Kuma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 20 sie 2009, 15:26
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Kuma » 25 lis 2009, 21:57

Jutro juz na 100% pojade do mechanika ;) bo dziś nie dałem rady.

A co myślicie na temat tego ,,ocierania" po zwolnieniu pedała gazu ?

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 26 lis 2009, 13:36

kolego pisalem wyżej, jak przeregulujesz sztange bedzie ocierac ! pisalem takze ze warto zaznaczyc wyjsciowa pozycje sztangi co by ew. pozniej wracajac do ustawien (w przypadku przeregulowania) bylo latwiej... musisz teraz kręcić w przeciwnym kierunku az ocieranie wyeliminujesz ;-)

Obserwuje ten temat bo miałem podobne problemy z turbiną co Ty kolego. To co piszę wnioskuje z prób jakie przeprowadziłem u siebie po konsulatcji z kolegą Piotrusiem za pomocą forum. Pisze, bo u mnie problem został wyeliminowany ! Pytając o ocieranie, najzwyczajniej w swiecie musiałes pominąć moja obszerną wypowiedz na stronie nr. 2

pozdrawiam...
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

Kuma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 20 sie 2009, 15:26
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Kuma » 03 gru 2009, 18:57

Witam po tygodniu oczekiwania ;)

Dziś odebrałem autko od mechanika. Troszkę mnie to kosztowało ale mam nadzieje ze warto było. Zabiegi jakie moje Audi przeszło to :
-regeneracji turbosprężarki
-wymiana odmy
- wymiana świec żarowych
Gość który regenerował turbinę pow. że łopatki były zarąbane trochę. Nie pamiętam dokładnie co tam wymienił, z zewnątrz widać ze gruszkę. Regeneracja wyniosła mnie 900zł + przesyłki. Teraz słychać jak ładnie mruczy ;)

Zrobiłem właśnie logi, prosiłbym o analizę:

Statyczne:
http://kuma.tcnetwork.pl/logi/stat/LOG- ... 01-003.htm

http://kuma.tcnetwork.pl/logi/stat/LOG- ... 07-013.htm

http://kuma.tcnetwork.pl/logi/stat/LOG- ... 18-xxx.htm

BS
http://kuma.tcnetwork.pl/logi/bs/LOG-01-000-xxx-xxx.htm

http://kuma.tcnetwork.pl/logi/bs/LOG-01-003-xxx-xxx.htm

http://kuma.tcnetwork.pl/logi/bs/LOG-01-004-xxx-xxx.htm

http://kuma.tcnetwork.pl/logi/bs/LOG-01-011-xxx-xxx.htm

Niestety nie mogłem się powstrzymać i zrobiłem też dynamiczny 011

http://kuma.tcnetwork.pl/logi/dyn011.htm


Ja tam się nie znam na tym ale wydaje mi się, że można by było delikatnie skrócić sztangę, ale co ja tam się znam......

Proszę o analizę ;)



Serdecznie pozdrawiam i dziękuje ze zainteresowanie

Kuma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 20 sie 2009, 15:26
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Kuma » 03 gru 2009, 20:25

Piotruś nawet nie wiesz jak sie ucieszyłem czytając to ;))))
Tylko zastanawiam się co ja teraz bede robił ;P
Napisz mi czy jest sens brać się za jakis tuning ;]
Teraz musze tylko jeszcze z alarmem zrobic ale to 30min roboty ;))

Wielkie dzięki wszystkim za pomoc bez was bym tego nie zrobił, Dziękuje Tobie Piotrus ;)

arthurr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 277
Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk

Post autor: arthurr » 03 gru 2009, 21:13

<brawo2> <brawo2>

napisz jak subiektywne odczucia z jazdy - stawiam <piwo> że banan nie schodzi ci z gęby :mrgreen:

Kuma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 20 sie 2009, 15:26
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Kuma » 03 gru 2009, 21:18

No jest różnica ;) Tylko fajnie by było jakby turbina wcześniej zaczynała pompowac ;)

[ Dodano: 2009-12-15, 15:46 ]
witam po dłuższym czasie testu ;)
Powiem szczerze jest jest dość fajnie ;) no ale niestety turbo dziura......

Zaobserwowałem też jedno dziwne zjawisko gdy rozpędzam samochód np na 2 biegu i wciskam sprzęgło aby zmienić bieg coś słuchać jakby coś opadało i się ocierało.... nie wiem jak mam to opisać bo to dziwne zjawisko. dzieje się tez tak gdy np daje gazu podczas jazdy, samochód wchodzi na obroty nagle puszczam pedał i też tak słychać jakby coś opadło i się przy tym otarło.... martwi mnie coś takiego ;( mam nadzieje ze to nie turbina. jak jeszcze byłem przed regeneracja turbiny i regulowałem sztangę i gdy za bardzo skręciłem to też się tak działo tylko ze głośniej i coraz to częściej. Teraz się tak dziej tak samo tzn nie zmienia się głośność tego zjawiska i praktycznie w tym samym momencie.

Spotkał się ktoś z czymś podobnym ?

Jacek olsztyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 19 gru 2009, 21:10
Lokalizacja: Olsztyn/War-maz

Post autor: Jacek olsztyn » 19 gru 2009, 22:23

Kuma pisze:Zaobserwowałem też jedno dziwne zjawisko gdy rozpędzam samochód np na 2 biegu i wciskam sprzęgło aby zmienić bieg coś słuchać jakby coś opadało i się ocierało.... nie wiem jak mam to opisać bo to dziwne zjawisko. dzieje się tez tak gdy np daje gazu podczas jazdy, samochód wchodzi na obroty nagle puszczam pedał i też tak słychać jakby coś opadło i się przy tym otarło.... martwi mnie coś takiego ;( mam nadzieje ze to nie turbina. jak jeszcze byłem przed regeneracja turbiny i regulowałem sztangę i gdy za bardzo skręciłem to też się tak działo tylko ze głośniej i coraz to częściej. Teraz się tak dziej tak samo tzn nie zmienia się głośność tego zjawiska i praktycznie w tym samym momencie.
Witam
Mam dokładnie te same objawy jak w tym temacie i mechanik stwierdził dokładnit to samo ZATARTE ÂŁOPATKI :-x Chciałem z wymontowaniem i oddaniem do regeneracji turbiny poczekać i zrobić to po świętach ale dzisiaj usłyszałem dokładnie te same odgłosy które opisuje Kuma (sam nic nie grzebałem) i postanowiłem w poniedziałek zacząć regenerację turbiny żeby było co regenerować :-/

Na moje ucho to coś w turbinie. U mnie to brzmi jakby wentylator obcierał o obudowe, słychać to tylko w momencie odpuszczania gazu podczas zmiany biegu na wyższy.
Jeżeli ktoś wie o co chodzi to proszę o rady :?: :?: :?:

Kuma-ustaliłeś z jakiego powodu słychać te odgłosy :?:

gacuś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 316
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 20 gru 2009, 18:09

Witam.obejrzałem film który zamieścił Kuma,a potem obserwowałem jak to wygląda u mnie z poruszaniem sztangi i okazuje się że u mnie sztanga w ogóle się nie porusza a samochód zachowuje się bez zarzutu tzn.zaczyna ładnie ciągnąć od 1600 obr. i zasuwa do ok.4400-4600obr.więc o co chodzi.jak odpalam auto to podciąga ją do góry i tak zostaje.

Kuma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 20 sie 2009, 15:26
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Kuma » 23 gru 2009, 09:04

Nic z tym nie zrobiłem bo nie wiem za bardzo co to może być i jak to zjeść..... Czekam aż ktoś o wiele mądrzejszy ode mnie coś poradzi, podpowie.....
Może jednak ktoś się spotkał z czymś takim ?

Jacek olsztyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 19 gru 2009, 21:10
Lokalizacja: Olsztyn/War-maz

Post autor: Jacek olsztyn » 23 gru 2009, 09:43

Moja turbina zrobiona :lol: Autko chodzi idealni, już zapomniałem że może mieć taką moc, morda mi się cieszy jak depne na gaz :mrgreen:
Kuma - u mnie te odgłosy (które i Ty opisujesz) dochodziły z turbiny. Chyba traiłem na dobrego fachowca odrazu stwierdził że to turbina hałasuje, wyjął turbinę w 30min stwierdził że filtr odmy da wymiany (wydmuchiwało olej pod korkiem wlewu oleju i stwierdził że odma zapchana, poprzedni mechanik mówił że to korek wlewu oleju do wymiany) turbinę zawiozłem do regeneracji, wypiaskowali łopatki zmiennej geometrii FACHOWIEC złożył wszystko w 1godź. podłączył komputer i wieczorem autko było gotowe.
-Piaskowanie turbiny 300zł
-Filtr odmy 290zł w serwisie
-FACHOWIEC 200zł
Przyjemność z jazdy po naprawie BEZCENNA :mrgreen: żadnych dziwnych odgłosów <ok>
Gdyby ktoś w Olsztynie szukał fachowca, to z czysty sumieniem mogę dać namiary

Kuma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 20 sie 2009, 15:26
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Kuma » 23 gru 2009, 18:36

tylko ze ja odme wymieniłem

Jacek olsztyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 19 gru 2009, 21:10
Lokalizacja: Olsztyn/War-maz

Post autor: Jacek olsztyn » 23 gru 2009, 20:13

Może ktoś kto Ci regenerował turbinę nie zrobił tego jak trzeba.

Kuma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 20 sie 2009, 15:26
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Kuma » 23 gru 2009, 20:23

reklamacja ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga