[a6 c5 2.8 ] usprawnienie silnika i chip
Kolego sikor brawo za shamowanie auta
Mam pewna uwage co do wykresu jakos dziwnie plaski przebieg momentu obrotowego masz no i troszke malo tych NM :roll:
Wklejam link do strony tam jest wykres tego silnika.
http://www.audiklub.org/dane/a6/c5/a6_2.8_quattro.html
Spojrz na przebieg momentu obr. do 3tys. wzrost potem spadek do 4.5tys i wzrost do 5tys.
a u Ciebie jest zadziwiajaco plaski :?:

Mam pewna uwage co do wykresu jakos dziwnie plaski przebieg momentu obrotowego masz no i troszke malo tych NM :roll:
Wklejam link do strony tam jest wykres tego silnika.
http://www.audiklub.org/dane/a6/c5/a6_2.8_quattro.html
Spojrz na przebieg momentu obr. do 3tys. wzrost potem spadek do 4.5tys i wzrost do 5tys.
a u Ciebie jest zadziwiajaco plaski :?:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
- Lokalizacja: wielkopolska/Poznan
mój wykres jest bardzo podobny tylko zauważ ze u mnie brakuje trochę niutonów i to właśnie w miejscu tego garba gdyby odjąć maksymalne niutony i obniżyć do tylu ile ma moj to by sie okazało ze wykres jest taki jak mój , no i to wykres ogólny , na hamowni powiedzieli mi ze to co podają producenci a co jest nawet w nowych silnikach bardzo sie rożni , znikniecie 30 niutonów może być u mnie spowodowane padnięta prawa-tylna sada lambda , ale do tego dojdę i napisze w tym dziale
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8
moja kochanka- a6 c5 2.8
Witaj SIKOR
pierw pytanko czy juz naprawiles sade i wydechy czyli flex rorki bo ja tez jestem po zabiegu z tymi rorkami spotkala mnie ta przyjemnosc po drodze do polski niestety.
Podjedz do mnie to sprawdzimy na vagu co z ta sada jak by co.
no i moze przejedziemy sie znowu moja niunia .......
pierw pytanko czy juz naprawiles sade i wydechy czyli flex rorki bo ja tez jestem po zabiegu z tymi rorkami spotkala mnie ta przyjemnosc po drodze do polski niestety.
Podjedz do mnie to sprawdzimy na vagu co z ta sada jak by co.
no i moze przejedziemy sie znowu moja niunia .......

było audi 100 C4 2,3
100 C4 2,6
A6 C4 2,8
100 C4 2,5 TDI
JEST A6 C5 2,7 BITURBOOOOOOOOO
100 C4 2,6
A6 C4 2,8
100 C4 2,5 TDI
JEST A6 C5 2,7 BITURBOOOOOOOOO