Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c5 2.8 ] usprawnienie silnika i chip

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
sikor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
Lokalizacja: wielkopolska/Poznan

Post autor: sikor » 13 sty 2010, 08:20

zaplacilem 100 zl i tobie tez radze dobra hamownie i odrazu niech ci przeswietla cala elektronike i wtedy bedziesz wiedzial od czego zaczac jesli faktycznie bedzie cos nie tak
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8

pqlamz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 11 sie 2009, 16:03
Lokalizacja: kuj-pom

Post autor: pqlamz » 13 sty 2010, 10:27

Kolego sikor brawo za shamowanie auta <ok>
Mam pewna uwage co do wykresu jakos dziwnie plaski przebieg momentu obrotowego masz no i troszke malo tych NM :roll:
Wklejam link do strony tam jest wykres tego silnika.
http://www.audiklub.org/dane/a6/c5/a6_2.8_quattro.html
Spojrz na przebieg momentu obr. do 3tys. wzrost potem spadek do 4.5tys i wzrost do 5tys.
a u Ciebie jest zadziwiajaco plaski :?:

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 13 sty 2010, 10:44

pqlamz, a dla mojego auta bez quattro też są takie same wykresy a jak nie to możesz załatwić link z takim wykresem tylko do mojego auta a kolego sikor, ale gdzie byłeś na tej hamowni w polsce czy w dani pozdro dla was <ok>

pqlamz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 11 sie 2009, 16:03
Lokalizacja: kuj-pom

Post autor: pqlamz » 13 sty 2010, 13:22

pawel1, Ten wykres jest do silnikow o oznaczeniu ACK, ALG, AMX, APR, AQD a wiec prawdopodobnie do twojego tez.A SIKOR hamowal auto w poznaniu na wykresie jest adres firmy :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 13 sty 2010, 13:52

pqlamz, tak ja mam ack a teraz Dzwoniłem do rzeszowa i 160zl za wjazd na hamownie

sikor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
Lokalizacja: wielkopolska/Poznan

Post autor: sikor » 13 sty 2010, 14:57

mój wykres jest bardzo podobny tylko zauważ ze u mnie brakuje trochę niutonów i to właśnie w miejscu tego garba gdyby odjąć maksymalne niutony i obniżyć do tylu ile ma moj to by sie okazało ze wykres jest taki jak mój , no i to wykres ogólny , na hamowni powiedzieli mi ze to co podają producenci a co jest nawet w nowych silnikach bardzo sie rożni , znikniecie 30 niutonów może być u mnie spowodowane padnięta prawa-tylna sada lambda , ale do tego dojdę i napisze w tym dziale
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8

Awatar użytkownika
KONREY
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 14 lip 2009, 19:40
Lokalizacja: mława/arhus

Post autor: KONREY » 22 sty 2010, 22:38

Witaj SIKOR
pierw pytanko czy juz naprawiles sade i wydechy czyli flex rorki bo ja tez jestem po zabiegu z tymi rorkami spotkala mnie ta przyjemnosc po drodze do polski niestety.
Podjedz do mnie to sprawdzimy na vagu co z ta sada jak by co.
no i moze przejedziemy sie znowu moja niunia ....... :-)
było audi 100 C4 2,3
100 C4 2,6
A6 C4 2,8
100 C4 2,5 TDI
JEST A6 C5 2,7 BITURBOOOOOOOOO

sikor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
Lokalizacja: wielkopolska/Poznan

Post autor: sikor » 23 sty 2010, 15:49

witam , no z checia podjade najlepiej by bylo sie ugadac jakos , napisz mi na prv jakis numer gg , rurki wspawane narazie jest dobrze , sonda ma za niskie napiecie ale teraz mam troche wiekszy problem nie zwiazany z samochodem tylko z DAO ,
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8

biskup
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 06 maja 2011, 12:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: biskup » 13 lip 2011, 14:40

Witam koledzy mam zamiar zrobić chipa i tak się zastanawiam macie może namiary na kogoś z okolicy Warszawy kto ogarnie temat bez problemów i powikłań słyszałem o GOODHOPE CHIPTUNING Pleszew trochę daleko wolałbym coś na miejscu .

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 13 lip 2011, 14:45

biskup, piszesz w temacie o 2.8, a masz 3.0TDI. WTF?

biskup
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 06 maja 2011, 12:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: biskup » 13 lip 2011, 15:09

Sorki nie zauważyłem bo zaczytałem się o chipach heheh lecę w temat 3,0 ale jak by ktoś miał namiar to chętnie wysłucham Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja