[A6 C5] AWT 150KM na 180KM w Warszawie
http://www.pitstop.slupsk.pl/auto_tuning.php
u mnie długo 5 godz bo trzeba było lutować, bez lutowania 3 godz
u mnie długo 5 godz bo trzeba było lutować, bez lutowania 3 godz
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
z tego co mi wiadomo to do 7% można coś tam podkrecić na wolnossaku ale lepiej niech sie wypowie ktoś kto tak maShArK5856 pisze:Czy robia rowniez chip na silnik APR 193 km ? ile by mi to dalo ? i czy warto do 2.8 takie cos wstawiac ? gdzies kiedys czytalem ze na ten silnik moze chip zle dzialac..
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
jedyne co mozesz zmienic w wolnossaku programem to dawkowanie paliwa...a co da Ci wiecej paliwa skoro powietrza niedostarczysz wiecej aby owe paliwo sie lepiej spalalo? typowe programy do wolnossakow polegaja na zwiekszeniu dawki paliwa tak jak to ma sie podczas ssania, wiele gotowcow dostepnych na allegro dziala dokladnie na takiej zasadzie ze oszukuje komputer podajac informacje o tym ze silnik jest zimny co w efekcie konczy sie tylko wieksza dawka paliwa, u mnie w 1,8t po chipie wyszlo jakies 18% wiecej mocy i jest to spora roznica, wciskaja kit na allegro i tyle.
1.8T MrcZk'a hybryda itd
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Takie pytanko. Jesli w serii 150PS w piku jest 0.55 bara, to jaka moc i m moment bedzie przy piku ok 0.8 bara i obr ok 2800-3000rpm?pavliq pisze:Turbo dmuchnęło 1,7bara (w peaku), więc lekko licząc pękło 205-215km.
Uślizg sprzęgła i w efekcie zerwane okładziny, uszkodzony dwumas i spalony docisk
.
Jakie max bezpieczne cisnienie mozna uzyskac na seryjnych gratach po programie, np w AWT.?
Czy na podstawie ponizszych logow mozna okreslic moc auta?
Grupy: 002,002 - http://vaglog.rtnet.pl/szuriamb_134099.html
Pierwszy pomiar to CHIP z doladowaniem na 0.70bara (bo tiptronic w aucie), drugi seria.
Ostatecznie zostało na doladowaniu 0.79bara, ale logow brak.
[ Dodano: 2013-07-09, 22:59 ]
Jak dla mnie to hamownia zawyzyla pomiary. Wiekszosc trzyma dane fabryczne albo ma male bonusy, a u ciebie az 10% wiecej na serii???schiller pisze:http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b94fdaf0ce
Tak u mnie wyszko na totalnej serii wiec nie prawda jest ze mozna tylko 180 wyciagnac. Turbina laduje max 1 bar wiec tez nie jest wysilona. Byloby wiecej ale interkuler nie dawal rady.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Niekoniecznie. Na pewno maly wplyw miala stosunkowo niska temperatura ale i tak wiem ze byla to bardzo zdrowa seria. Przed programem baty dostalo b6 bfb w limuzynie z rolowanego o jakas dlugosc auta i c5 aeb rowniez limuzyna o prawie 3 dlugosci. Turbina dmuchala 0.6 teraz max1.0. I to jest spokojna wartos. Jak turbo zdrowe to mozna do 1.2 podkreci ale bez centralnego kulera go nie ma sensu. Sa ludzie na forum ktorym seryjne k03 dmucha 1.. hehe ciekawe czy jeszcze. Gdzies mi wciagnelo logi i nie pamietam ile bylo na przeplywce.