Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] AWT 150KM na 180KM w Warszawie

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
error
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 158
Rejestracja: 10 lip 2012, 14:41
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: error » 18 cze 2013, 11:18

1300zł z lutowaniem, bez lutowania przez OBD 1200zł
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T

mario6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 04 paź 2012, 21:09
Lokalizacja: kraków

Post autor: mario6 » 18 cze 2013, 13:21

error pisze:1300zł z lutowaniem, bez lutowania przez OBD 1200zł
aeb da sie bez lutowania?



error i jak odczucia? warto było?

error
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 158
Rejestracja: 10 lip 2012, 14:41
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: error » 18 cze 2013, 15:04

no właśnie trzeba było lutować a wiec 1300zł, a gosc opowiadał ze miał np passat 98r aeb i nie musiał lutowac, było warto, wciska az miło,polecam
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 18 cze 2013, 18:44

ile tam wyszlo bo zdjecia wykresow strasznie nie wyrazne;p 180 koni i 250 Nm?
1.8T MrcZk'a hybryda itd

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 18 cze 2013, 18:54

z 152,6KM na 180,7KM a na silniku 180,4KM
z 200,4Nm na 268,7Nm

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 18 cze 2013, 21:29

error a gdzie robiłeś tego czipa?? Możesz dać namiary?? Ile to trwało?? ;)
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

error
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 158
Rejestracja: 10 lip 2012, 14:41
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: error » 18 cze 2013, 23:45

http://www.pitstop.slupsk.pl/auto_tuning.php

u mnie długo 5 godz bo trzeba było lutować, bez lutowania 3 godz
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T

Awatar użytkownika
ShArK5856
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 27 mar 2013, 11:30
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: ShArK5856 » 19 cze 2013, 14:17

Czy robia rowniez chip na silnik APR 193 km ? ile by mi to dalo ? i czy warto do 2.8 takie cos wstawiac ? gdzies kiedys czytalem ze na ten silnik moze chip zle dzialac..

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 19 cze 2013, 18:03

ShArK5856 pisze:Czy robia rowniez chip na silnik APR 193 km ? ile by mi to dalo ? i czy warto do 2.8 takie cos wstawiac ? gdzies kiedys czytalem ze na ten silnik moze chip zle dzialac..
chip( o ile mozna to tak nazwac) w wolnossaku nic nie da.
1.8T MrcZk'a hybryda itd

error
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 158
Rejestracja: 10 lip 2012, 14:41
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: error » 19 cze 2013, 20:39

ShArK5856 pisze:Czy robia rowniez chip na silnik APR 193 km ? ile by mi to dalo ? i czy warto do 2.8 takie cos wstawiac ? gdzies kiedys czytalem ze na ten silnik moze chip zle dzialac..
z tego co mi wiadomo to do 7% można coś tam podkrecić na wolnossaku ale lepiej niech sie wypowie ktoś kto tak ma
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 19 cze 2013, 20:57

jedyne co mozesz zmienic w wolnossaku programem to dawkowanie paliwa...a co da Ci wiecej paliwa skoro powietrza niedostarczysz wiecej aby owe paliwo sie lepiej spalalo? typowe programy do wolnossakow polegaja na zwiekszeniu dawki paliwa tak jak to ma sie podczas ssania, wiele gotowcow dostepnych na allegro dziala dokladnie na takiej zasadzie ze oszukuje komputer podajac informacje o tym ze silnik jest zimny co w efekcie konczy sie tylko wieksza dawka paliwa, u mnie w 1,8t po chipie wyszlo jakies 18% wiecej mocy i jest to spora roznica, wciskaja kit na allegro i tyle.
1.8T MrcZk'a hybryda itd

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 20 cze 2013, 05:34

7% dobry bajer. Jak zrobisz dobry dolot polerowanu na sportowym filtrze (nie stozku) to przy dobrych wiatrach 3% wyciagniezz

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 20 cze 2013, 06:11

schiller pisze: to przy dobrych wiatrach 3% wyciagniezz
jak będzie wiało od przodu auta :):)
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

jericho24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 224
Rejestracja: 02 sie 2011, 10:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jericho24 » 09 lip 2013, 22:37

pavliq pisze:Turbo dmuchnęło 1,7bara (w peaku), więc lekko licząc pękło 205-215km.
Uślizg sprzęgła i w efekcie zerwane okładziny, uszkodzony dwumas i spalony docisk :)
.
Takie pytanko. Jesli w serii 150PS w piku jest 0.55 bara, to jaka moc i m moment bedzie przy piku ok 0.8 bara i obr ok 2800-3000rpm?

Jakie max bezpieczne cisnienie mozna uzyskac na seryjnych gratach po programie, np w AWT.?

Czy na podstawie ponizszych logow mozna okreslic moc auta?
Grupy: 002,002 - http://vaglog.rtnet.pl/szuriamb_134099.html

Pierwszy pomiar to CHIP z doladowaniem na 0.70bara (bo tiptronic w aucie), drugi seria.
Ostatecznie zostało na doladowaniu 0.79bara, ale logow brak.


[ Dodano: 2013-07-09, 22:59 ]
schiller pisze:http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b94fdaf0ce

Tak u mnie wyszko na totalnej serii wiec nie prawda jest ze mozna tylko 180 wyciagnac. Turbina laduje max 1 bar wiec tez nie jest wysilona. Byloby wiecej ale interkuler nie dawal rady.
Jak dla mnie to hamownia zawyzyla pomiary. Wiekszosc trzyma dane fabryczne albo ma male bonusy, a u ciebie az 10% wiecej na serii???

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 10 lip 2013, 05:44

Niekoniecznie. Na pewno maly wplyw miala stosunkowo niska temperatura ale i tak wiem ze byla to bardzo zdrowa seria. Przed programem baty dostalo b6 bfb w limuzynie z rolowanego o jakas dlugosc auta i c5 aeb rowniez limuzyna o prawie 3 dlugosci. Turbina dmuchala 0.6 teraz max1.0. I to jest spokojna wartos. Jak turbo zdrowe to mozna do 1.2 podkreci ale bez centralnego kulera go nie ma sensu. Sa ludzie na forum ktorym seryjne k03 dmucha 1.. hehe ciekawe czy jeszcze. Gdzies mi wciagnelo logi i nie pamietam ile bylo na przeplywce.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja