Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] AWT 150KM na 180KM w Warszawie

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

[A6 C5] AWT 150KM na 180KM w Warszawie

Post autor: eldozet » 09 mar 2013, 12:51

Witam

Poszukuję w Warszawie szpeców ;) którzy z głową i wiedząc co robią zapewnią mojej maszynie lepszy moment no i te 30KM więcej. Słyszałem że gdzieś koło M1 Ząbki jest V-Tech i znają się na tym. Czy jest ktoś kto może coś na ten temat powiedzieć - doradzić. Nie chcę ingerować w mechanikę, podzespoły,

Proszę o pomoc i pozdrawiam
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 199
Rejestracja: 27 gru 2010, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Shark » 10 mar 2013, 08:18

R-performance zrobi to z głową nie wymądrzając się i nie zdzierając za wjazd na podjazd jak to w V-Tech'u do których także musisz wiedzieć czego dokładnie chcesz ze szczegółami, zero doradztwa :/ a i w R-performance uwielbiają grupę VAG, co wrzucą na fejsa jakiś wykresik to 9/10 z VAGa

Dagoth
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 03 wrz 2012, 12:27
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Dagoth » 11 mar 2013, 09:46

Kolego zdaj relacje z czipowania i koszty... moze i ja skorzystam z R-performance
Mercedes W124 2.0i -pierwsze auto ;)
VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...

rafal149135
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rafal149135 » 11 mar 2013, 15:11

Z tego co mi wiadomo to Vtech to partacze - tak czytalem albo tutaj albo na forum audi(takim czarnym)

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 11 mar 2013, 16:06

Wymień turbo z k03 na k03s wybierz się na strojenie i będziesz miał te 30 kucy więcej... a jak będziesz miał za mało to Tip+Virus do tego wtryski 380 i jakieś 225ps.

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 11 mar 2013, 22:15

Kuku1985 pisze:Wymień turbo z k03 na k03s wybierz się na strojenie i będziesz miał te 30 kucy więcej... a jak będziesz miał za mało to Tip+Virus do tego wtryski 380 i jakieś 225ps.
wcale nie musi zmieniac turbiny aby uzyskac te 180 koni, nie wprowadzaj w blad, wiadomo wszystko zalezy od stanu technicznego silnika czyt. jaki wynik wyjdzie na hamowni przed czipowaniem.
1.8T MrcZk'a hybryda itd

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 12 mar 2013, 00:49

Jutro odbieram samochód i jade na Ochotę dowiedzieć się co i jak i jakie pieniądze. Jeżdżąc a6 1.8T 150KM nie mam takiej frajdy jak w swoim a4 1.9TDI 115KM chciałbym uzyskać podobny efekt ale z tego co wiem to chyba średnio możliwe (oba auta avant) :(
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 12 mar 2013, 05:47

Owszem do 180ps nie musi ingerować w modyfikacje silnika wystarczy soft, jednak take rozwiązanie jest duzo lepsze dla silnika niż zmiana dawkowania paliwa...W dodatku turbo mozna wymienic samemu.

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 12 mar 2013, 09:44

przeczytaj jego pierwszy post, wyraznie napisal ze nie chce ingerowac w mechanike, softem spokojnie mozna zrobic bezpieczne 180 kucy i nic sie zlego z silnikiem nie stanie kropka.
1.8T MrcZk'a hybryda itd

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 12 mar 2013, 11:36

Nie przesadzajcie wymiana turbo to nie jakas wielka ingerencja. To tak jak byś mial zamontowac nowy alternator. Jak juz pisalem wczesniej virusem te 30 kucy też sie da. Mało tego zwieksz dawke paliwa i też zyskasz pare koników.

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 12 mar 2013, 17:08

hehe Kuku1985 dziwne masz podejście :) według mnie trochę bez sensu wydawać kasę, bo turbina nie kosztuje tyle co alternator, a K03 wystarczy spokojnie do tych 180KM ;) Pewnie sam wymieniłeś i dlatego takie dziwne porady :D
Sam wirus wystarczy.
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 12 mar 2013, 18:42

Owszem jestem w trakcie wymiany turbo, mam zakupione GT2871 i czekam na resztę osprzętu. Więc raczej mija się to z k03s... Chip z montażem i regulacją to koszt ok. 1000-2000zł a za tyle znajdziesz turbo.

Czytajcie to co piszę bo już trzeci raz przyznaję że do 180KM wystarczy tylko virus, natomiast moim zdaniem lepszym rozwiązaniem jest zmiana turbiny.

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 12 mar 2013, 20:17

Panowie a co z przyspieszeniem jak w TDI? Da się taki efekt uzyskać z benzyny turbo?
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 12 mar 2013, 21:17

Mało wiem na temat wolnossaków, jednak co się tyczy przyspieszenia to benzynka w tym przypadku wysiada... generalnie chodzi o moment obrotowy a TDI mają większy zakres. Istnieje inne rozwiązanie, lecz mało prawdopodobne aby w cywilnym aucie było stosowane (odciążenie) - wiadomi im lżejsze tym szybsze.
Istnieje opcja odciążenia pojazdu bez drastycznych środków np. wywalenia kanapy i fotela pasażera...
- Kolektor wydechowy z nierdzewki (lżejsze od żeliwa) problem w tym że musi być wyżarzany
- Alufelgi zamiast stalowych
- Mniejsze koło zapasowe (alu)

i pewnie wiele innych jednak mało opłacalnych. Na początek faktycznie możesz dać Virusa,Tip, wywalić kata ale (nie przejdzie badaĂą) więc możesz wywal bebechy kata!
Na moje to takie od dupy strony :/ no ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 13 mar 2013, 17:20

eldozet pisze:Panowie a co z przyspieszeniem jak w TDI? Da się taki efekt uzyskać z benzyny turbo?
Czytając Twoje posty wnioskuję że Twój 1.8T bardzo słabo jedzie, gorzej od 115 konnego diesla?
Jeżeli tak, to coś z nim nie tak. :)
Nie jest to rakieta (1.8T) a jak już ma 180KM to jeżdzi jak 2.8 V6 (może nawet lepiej) o 2.5TDi nie wspomnę ;p
Ostatnio miałem ze swoim pare problemów tzn takie duperele ale po wymianie odzyskał drugie życie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja