Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] AWT 150KM na 180KM w Warszawie

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 19 mar 2013, 12:46

Raczej mało kto ma coś do zarzucenia seria 1.8T bo faktycznie jest to jeden z lepszych silników, mało tego wpakowano go w sporą ilość pojazdów z serri VAG np.
Audi: A3,S3,A4,A6,TT
WV: Golf GTI, Bora, Passat 3b, Passat 3BG,Passat CC Sharan, Polo GTI, Vw Beetle
Skoda: Octavia, Superb
Seat: Leon, Alhambra, Toledo, Cordoba

i pewnie wiele innych, rozwiązuje to problem z dostępem częściami. Trzeba tylko zwracać uwagę na to czy montowany poprzecznie, czy wzdłużnie bo nie wszystkie części pasują na przykład sprzęgło. Silnik trudno zajechać bo jest on wytrzymały, chyba że ktoś go zatrze... Podobno AEB były jednymi z lepszych, bo chodzi mit że mają kute korby i tłoki ile w tym prawdy nie wiadomo. Moim zdaniem BAM jest najlepszy!

Co do zwykłych mocy 210Ps Seria wystarcza i nie słyszałem aby ktoś zmieniał serie przy tych mocach. Z resztą trudno o zamiennik sprzęgła przy większych mocach w wzdłużnym (poprzeczny to jednomas 1Z + tarcza i docisk G60 lub VR6 - wytrzymalsze)

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 07 maja 2013, 22:11

teraz pytanie: do jakiej mocy można podnieść moc nie zmieniając serii tylko wirus? Co z wytrzymałością osprzętu i wreszcie kto w Warszawie, Lublinie lub okolicach jest w stanie to zrobić z gwarancją i określić się konkretnie cenowo???
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

pavliq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 19 kwie 2011, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pavliq » 08 maja 2013, 11:27

ja zrobiłem ostatnio u siebie agro tjuning - MBC, turbina hybryda, wcześniej był wirus na 194km (zmierzone).

Turbo dmuchnęło 1,7bara (w peaku), więc lekko licząc pękło 205-215km.
Uślizg sprzęgła i w efekcie zerwane okładziny, uszkodzony dwumas i spalony docisk :)

Nowy zestaw skompletowany, zobaczymy czy teraz wytrzyma.
disco to dla mnie wszystko :)

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 08 maja 2013, 21:33

dlatego ja chce oddać auto fachowcom żeby auto zyskało te minimum 30KM bez zmiany podzespołów.
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

CoLo82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 22 sty 2013, 14:22
Lokalizacja: Warszawa / WJ

Post autor: CoLo82 » 10 maja 2013, 13:07

eldozet pisze:teraz pytanie: do jakiej mocy można podnieść moc nie zmieniając serii tylko wirus? Co z wytrzymałością osprzętu i wreszcie kto w Warszawie, Lublinie lub okolicach jest w stanie to zrobić z gwarancją i określić się konkretnie cenowo???
Do serii nic nie trzeba. Mozesz TIP'a, da to pare KM.

Warszawa R-PERFORMANCE
Lublin FABRYKA-MOCY
Jest A6 C5 2.8Q ;)
Bylo A4 B5 1.8TQ ~400ps :)

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 13 maja 2013, 10:14

Założę się ze zmieniajac soft i dodając te 30KM stare sprzęgło bedzie szybko do wymiany.

paulus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 17 sty 2013, 21:10
Lokalizacja: warszawa

Post autor: paulus » 13 maja 2013, 16:09

koszt w rperformence to jakieś 1000-1200 za virusa
terminy dopiero na po wakacjach

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 13 maja 2013, 18:09

BartG60 pisze:Założę się ze zmieniajac soft i dodając te 30KM stare sprzęgło bedzie szybko do wymiany.
Jeśli będzie korzystał z tej mocy na ruszaniu ze świateł itp. to na pewno sprzęgło powie papa.
Ale przy użytkowaniu z głową, korzystając z mocy w trasie na wysokich biegach sprzęgło zbyt nie odczuje zwiększenia mocy. Nie moc zabija sprzęgło co niutonometry.

CoLo82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 22 sty 2013, 14:22
Lokalizacja: Warszawa / WJ

Post autor: CoLo82 » 13 maja 2013, 20:18

Jak sie cisnie z kazdych swiatel ze strzalem sprzegla to kazde w koncu kleka...
A tu jeszcze masa a6 dochodzi.

Bedziesz ostro katowal serie, tez sprzeglo powie papa.

Tak to juz jest i trzeba sie z tym liczyc. Uzywasz ostro, to i bulisz czesciej ;)
Jest A6 C5 2.8Q ;)
Bylo A4 B5 1.8TQ ~400ps :)

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 15 maja 2013, 11:09

jeśli chodzi o sprzęgło i tak już mam końcówkę... Wiecie może czy po tym wirusie lepiej kupić sprzęgło do 180? Pasuje? czy zostać przy nowym np Luku 150koni?
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 15 maja 2013, 22:15

pavliq pisze:ja zrobiłem ostatnio u siebie agro tjuning - MBC, turbina hybryda, wcześniej był wirus na 194km (zmierzone).

Turbo dmuchnęło 1,7bara (w peaku), więc lekko licząc pękło 205-215km.
Uślizg sprzęgła i w efekcie zerwane okładziny, uszkodzony dwumas i spalony docisk :)

Nowy zestaw skompletowany, zobaczymy czy teraz wytrzyma.
Ile ci te turbo dmuchalo?! 1, 7? Co to za turbina? Ludzie co wy za bzdury piszecie!
Jak program bedzie dobrze zrobiony to nic ci sie ze sprzevlem nie stanie. Seryjne sprzeglo spokojnie do 330 niutkow wystarcza.ja mam 191/306 jezdze ponad rok i 40000 km i nic sie nie dzieje.

CoLo82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 22 sty 2013, 14:22
Lokalizacja: Warszawa / WJ

Post autor: CoLo82 » 16 maja 2013, 22:32

eldozet pisze:jeśli chodzi o sprzęgło i tak już mam końcówkę... Wiecie może czy po tym wirusie lepiej kupić sprzęgło do 180? Pasuje? czy zostać przy nowym np Luku 150koni?
jak nie zamierzasz dalej modzic to nie kombinuj i wkladaj serie.
poza tym od 180 czymkolwiek sie rozni ? nie jestem pewny ale chyba to samo wkladali.

P.S. Jak masz zamiar sie bawic dalej to zawsze mozesz wzmocnic docisk o ok. 40% u np. Radzikowskiego.
Wytrzyma wtedy "deczko" wiecej ;)
Jest A6 C5 2.8Q ;)
Bylo A4 B5 1.8TQ ~400ps :)

piecka9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 29 maja 2010, 10:51
Lokalizacja: podlasie

Post autor: piecka9 » 18 maja 2013, 14:30

schiller pisze:
pavliq pisze:ja zrobiłem ostatnio u siebie agro tjuning - MBC, turbina hybryda, wcześniej był wirus na 194km (zmierzone).

Turbo dmuchnęło 1,7bara (w peaku), więc lekko licząc pękło 205-215km.
Uślizg sprzęgła i w efekcie zerwane okładziny, uszkodzony dwumas i spalony docisk :)

Nowy zestaw skompletowany, zobaczymy czy teraz wytrzyma.
Ile ci te turbo dmuchalo?! 1, 7? Co to za turbina? Ludzie co wy za bzdury piszecie!
Jak program bedzie dobrze zrobiony to nic ci sie ze sprzevlem nie stanie. Seryjne sprzeglo spokojnie do 330 niutkow wystarcza.ja mam 191/306 jezdze ponad rok i 40000 km i nic sie nie dzieje.
kolega przecież dobrze napisał a ty się widać nie znasz, seryjna turbina w peaku dmucha z 1.2 ale co z tego jak spada do 0.6 albo i mniej przy max obrotach no a sprzęgło pewnie już zajechane było więc sie rozpadło

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 22 maja 2013, 11:03

Kolejnu znawca. Seryjne turbo 1.2. Hmm gdzie sie takich bajek naogladales? Moze jakies fakty do waszych wypowiedzi. Pokazcie np logi

91-rodman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 26 lut 2012, 21:01
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 91-rodman » 23 maja 2013, 20:55

Kilka dni temu wysłałem maila do kilku tunerów z Warszawy:
VTG
Kreatorzy Mocy
Moto Pracownia
R-performance
Zapytałem o ewentualny koszt usługi chipa w Moim aucie.
Do dziś nikt nie odpowiedział...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja