[A6 C5] AWT 150KM na 180KM w Warszawie
Raczej mało kto ma coś do zarzucenia seria 1.8T bo faktycznie jest to jeden z lepszych silników, mało tego wpakowano go w sporą ilość pojazdów z serri VAG np.
Audi: A3,S3,A4,A6,TT
WV: Golf GTI, Bora, Passat 3b, Passat 3BG,Passat CC Sharan, Polo GTI, Vw Beetle
Skoda: Octavia, Superb
Seat: Leon, Alhambra, Toledo, Cordoba
i pewnie wiele innych, rozwiązuje to problem z dostępem częściami. Trzeba tylko zwracać uwagę na to czy montowany poprzecznie, czy wzdłużnie bo nie wszystkie części pasują na przykład sprzęgło. Silnik trudno zajechać bo jest on wytrzymały, chyba że ktoś go zatrze... Podobno AEB były jednymi z lepszych, bo chodzi mit że mają kute korby i tłoki ile w tym prawdy nie wiadomo. Moim zdaniem BAM jest najlepszy!
Co do zwykłych mocy 210Ps Seria wystarcza i nie słyszałem aby ktoś zmieniał serie przy tych mocach. Z resztą trudno o zamiennik sprzęgła przy większych mocach w wzdłużnym (poprzeczny to jednomas 1Z + tarcza i docisk G60 lub VR6 - wytrzymalsze)
Audi: A3,S3,A4,A6,TT
WV: Golf GTI, Bora, Passat 3b, Passat 3BG,Passat CC Sharan, Polo GTI, Vw Beetle
Skoda: Octavia, Superb
Seat: Leon, Alhambra, Toledo, Cordoba
i pewnie wiele innych, rozwiązuje to problem z dostępem częściami. Trzeba tylko zwracać uwagę na to czy montowany poprzecznie, czy wzdłużnie bo nie wszystkie części pasują na przykład sprzęgło. Silnik trudno zajechać bo jest on wytrzymały, chyba że ktoś go zatrze... Podobno AEB były jednymi z lepszych, bo chodzi mit że mają kute korby i tłoki ile w tym prawdy nie wiadomo. Moim zdaniem BAM jest najlepszy!
Co do zwykłych mocy 210Ps Seria wystarcza i nie słyszałem aby ktoś zmieniał serie przy tych mocach. Z resztą trudno o zamiennik sprzęgła przy większych mocach w wzdłużnym (poprzeczny to jednomas 1Z + tarcza i docisk G60 lub VR6 - wytrzymalsze)
ja zrobiłem ostatnio u siebie agro tjuning - MBC, turbina hybryda, wcześniej był wirus na 194km (zmierzone).
Turbo dmuchnęło 1,7bara (w peaku), więc lekko licząc pękło 205-215km.
Uślizg sprzęgła i w efekcie zerwane okładziny, uszkodzony dwumas i spalony docisk
Nowy zestaw skompletowany, zobaczymy czy teraz wytrzyma.
Turbo dmuchnęło 1,7bara (w peaku), więc lekko licząc pękło 205-215km.
Uślizg sprzęgła i w efekcie zerwane okładziny, uszkodzony dwumas i spalony docisk

Nowy zestaw skompletowany, zobaczymy czy teraz wytrzyma.
disco to dla mnie wszystko 

Do serii nic nie trzeba. Mozesz TIP'a, da to pare KM.eldozet pisze:teraz pytanie: do jakiej mocy można podnieść moc nie zmieniając serii tylko wirus? Co z wytrzymałością osprzętu i wreszcie kto w Warszawie, Lublinie lub okolicach jest w stanie to zrobić z gwarancją i określić się konkretnie cenowo???
Warszawa R-PERFORMANCE
Lublin FABRYKA-MOCY
Jest A6 C5 2.8Q 
Bylo A4 B5 1.8TQ ~400ps

Bylo A4 B5 1.8TQ ~400ps

Założę się ze zmieniajac soft i dodając te 30KM stare sprzęgło bedzie szybko do wymiany.
A6 1.8T AJL 180KM 0-100km/h
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 532
- Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LUB
Jeśli będzie korzystał z tej mocy na ruszaniu ze świateł itp. to na pewno sprzęgło powie papa.BartG60 pisze:Założę się ze zmieniajac soft i dodając te 30KM stare sprzęgło bedzie szybko do wymiany.
Ale przy użytkowaniu z głową, korzystając z mocy w trasie na wysokich biegach sprzęgło zbyt nie odczuje zwiększenia mocy. Nie moc zabija sprzęgło co niutonometry.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ile ci te turbo dmuchalo?! 1, 7? Co to za turbina? Ludzie co wy za bzdury piszecie!pavliq pisze:ja zrobiłem ostatnio u siebie agro tjuning - MBC, turbina hybryda, wcześniej był wirus na 194km (zmierzone).
Turbo dmuchnęło 1,7bara (w peaku), więc lekko licząc pękło 205-215km.
Uślizg sprzęgła i w efekcie zerwane okładziny, uszkodzony dwumas i spalony docisk
Nowy zestaw skompletowany, zobaczymy czy teraz wytrzyma.
Jak program bedzie dobrze zrobiony to nic ci sie ze sprzevlem nie stanie. Seryjne sprzeglo spokojnie do 330 niutkow wystarcza.ja mam 191/306 jezdze ponad rok i 40000 km i nic sie nie dzieje.
jak nie zamierzasz dalej modzic to nie kombinuj i wkladaj serie.eldozet pisze:jeśli chodzi o sprzęgło i tak już mam końcówkę... Wiecie może czy po tym wirusie lepiej kupić sprzęgło do 180? Pasuje? czy zostać przy nowym np Luku 150koni?
poza tym od 180 czymkolwiek sie rozni ? nie jestem pewny ale chyba to samo wkladali.
P.S. Jak masz zamiar sie bawic dalej to zawsze mozesz wzmocnic docisk o ok. 40% u np. Radzikowskiego.
Wytrzyma wtedy "deczko" wiecej

Jest A6 C5 2.8Q 
Bylo A4 B5 1.8TQ ~400ps

Bylo A4 B5 1.8TQ ~400ps

kolega przecież dobrze napisał a ty się widać nie znasz, seryjna turbina w peaku dmucha z 1.2 ale co z tego jak spada do 0.6 albo i mniej przy max obrotach no a sprzęgło pewnie już zajechane było więc sie rozpadłoschiller pisze:Ile ci te turbo dmuchalo?! 1, 7? Co to za turbina? Ludzie co wy za bzdury piszecie!pavliq pisze:ja zrobiłem ostatnio u siebie agro tjuning - MBC, turbina hybryda, wcześniej był wirus na 194km (zmierzone).
Turbo dmuchnęło 1,7bara (w peaku), więc lekko licząc pękło 205-215km.
Uślizg sprzęgła i w efekcie zerwane okładziny, uszkodzony dwumas i spalony docisk
Nowy zestaw skompletowany, zobaczymy czy teraz wytrzyma.
Jak program bedzie dobrze zrobiony to nic ci sie ze sprzevlem nie stanie. Seryjne sprzeglo spokojnie do 330 niutkow wystarcza.ja mam 191/306 jezdze ponad rok i 40000 km i nic sie nie dzieje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: