Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
firewire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 10 sie 2008, 23:18
Lokalizacja: Luxembourg

Post autor: firewire » 25 lut 2010, 00:54

TuneFORCE pisze:Panowie zejdźcie na ziemię :lol:
To tylko 300KM ;-)
No właśnie :)
Ale i tak kasuje każde 1.9 czy 2.0 :)

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 25 lut 2010, 09:21

firewire pisze:No właśnie :)
Ale i tak kasuje każde 1.9 czy 2.0 :)
uwierz mi nie każde :mrgreen:
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Awatar użytkownika
firewire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 10 sie 2008, 23:18
Lokalizacja: Luxembourg

Post autor: firewire » 25 lut 2010, 10:19

TuneFORCE pisze:
firewire pisze:No właśnie :)
Ale i tak kasuje każde 1.9 czy 2.0 :)
uwierz mi nie każde :mrgreen:
Mówię o normalnych użytkownikach... tylko ze stage 1... jak zrobię stage 2 czy 3 to dobrze wiesz jaki potencjał drzemie w tym silniku....
A stage 1 vs stage 2 czy 3 to Lupo z 1.9TDI mnie weźmie i wiesz o którym Lupo mówię

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 25 lut 2010, 14:24

Masz oczywiście racje, z tym że motor grube mody w 3.0 ogranicza termika więc niestety tutaj na całkowicie seryjnym silniku szału nie będzie.
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Awatar użytkownika
stifii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: stifii » 26 lut 2010, 13:23


Też mam podobne osiągi... teraz 301KM i 596Nm i można zaczynać się ścigać z porsiakami.... A6 z 224KM czy 233 czy nawet z 240 nie ma absolutnie szans... martwi mnie tylko dymienie ale jak to mówili:
"he hmhm czy kopcił?! czy kopcił?! Pewnie że kopcił! Ale weź go dogoń"
a mozna zobaczyc ten wykresik na te 301km?;) co by zobaczyc przebieg momentu i mocy a nie tylko syche cyferki...

dankan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 249
Rejestracja: 25 sty 2010, 09:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dankan » 28 lut 2010, 09:01

Właśnie
gdzie s-tuningowałeś na 301KM i 596Nm

Robin 75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 96
Rejestracja: 15 lis 2009, 17:42
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: Robin 75 » 28 lut 2010, 11:02

Witam.
Te 301 KM to wg mnie lekka przesada,taki silnik nie pożyje długo nie wspominając o skrzyni biegów.Sam w tym miesiącu wybieram się do Mastersa do W-wy ale tak nie zamierzam szalec z chipem, będzie coś ok 270-280 KM i 550 Nm (tak mówili przez tel).
Dam znac jak już będzie po wszystkim.
Pozdrawiam. :-D

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 28 lut 2010, 17:56

Robin 75 pisze:...301 KM to wg mnie lekka przesada,taki silnik nie pożyje długo nie wspominając ....
ee tam co najwyżej tłoki się stopią i tyle :lol:
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Robin 75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 96
Rejestracja: 15 lis 2009, 17:42
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: Robin 75 » 28 lut 2010, 20:21

TuneFORCE pisze:
Robin 75 pisze:...301 KM to wg mnie lekka przesada,taki silnik nie pożyje długo nie wspominając ....
ee tam co najwyżej tłoki się stopią i tyle :lol:
To mało że tłoki się stopią? To po co ten tuning?

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 28 lut 2010, 21:20

Robin 75 mnie się o to nie pytaj ;-)
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Awatar użytkownika
firewire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 10 sie 2008, 23:18
Lokalizacja: Luxembourg

Post autor: firewire » 07 mar 2010, 02:01

Mega LOL, prawda jest taka że silniki z początku produkcji (a taki mam maj 2004) mają tyci masywniejszy blok sinika, tłoki, cylindry itd....

a 301KM robił mi kumpel - inżynier, były pracownik ABT...

Nie chcę komentować środowiska tunerów w Polsce... bo tak naprawdę jest ich 2-3 reszta to gotowce... bo z 3.0 TDI można wiele zabawy zrobić
180KM<->360KM

a to co pisze TuneFORCE o topieniu tłoków...eh..

Dla mnie wiarygodne źródło wiedzy to [...] z ABT który zna silniki Audi na wylot... zresztą teraz pracuje już bezpośrednio w Audi

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 07 mar 2010, 17:32

firewire powiedz mi tylko jedno, dlaczego tak mało jest tych silników dłubanych na 300+KM?
Co drugi kierowca w tydzień by taki motor zajechał :lol:
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Awatar użytkownika
firewire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 10 sie 2008, 23:18
Lokalizacja: Luxembourg

Post autor: firewire » 09 mar 2010, 00:18

TuneFORCE pisze:firewire powiedz mi tylko jedno, dlaczego tak mało jest tych silników dłubanych na 300+KM?
Co drugi kierowca w tydzień by taki motor zajechał :lol:
Z pewnością... bo nikt nie myśli o turbo, "retarterze" wyłączenia...

I pewnie nie co drugi ale każdy :)
ja jeżdżę z głową i generalnie duże trasy... 10-20min dam mu grzecznie pochodzić na trasie a jak 90-92C to jazda... :) tylko wkurzają mnie te zimówki z indexem 210km/h

[ Dodano: 2010-03-09, 00:19 ]
ZelvaBOi pisze:300 hp bez modow? Slabo to widze - poza tym Tip by sie rozlecial. Pewnie jeszcze ze 680 Nm.
Skrzynia wytrzymuje do 700Nm... ja mam 594Nm...nie ma sensu przekraczać 600Nm...

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 09 mar 2010, 07:59

firewire pisze:Z pewnością... bo nikt nie myśli o turbo, "retarterze" wyłączenia...
I pewnie nie co drugi ale każdy :)
Jeszcze raz Ci powtarzam, przeciętny "kowalski" usmaży motor ;-)
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Awatar użytkownika
stifii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: stifii » 10 mar 2010, 13:29

a ja nadal chcialbym ujrzec wykres tych 301km;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja