Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 17 sty 2010, 11:34

Robin 75 pisze:
Salah Ad-Din pisze:Witam

281 Ps 558 Nm


taki wykres z początku roku. Na manulu da się jeszcze więcej ale nie ma potrzeby bo rózżica miedzy tym a serią to przepaść


Obrazek
Witam.
Mam też A6 z silnikiem 3.0 TDI ale 224 KM w tipie wcześniej też zastanawiałem się nad chipowaniem ale jakoś narazie mi przeszło. Chciałem zapytac jakie są wrażenia z jazdy po chipie w porównaniu z wcześniejszymi osiągami?

Napisze to co już wcześniej w innym temacie powiedziałem...po modyfikacji będziesz zły nasiebie że zrobiłeś ją dopiero teraz a nie wcześniej <ok>
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Awatar użytkownika
777equity
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 24 gru 2009, 14:53
Lokalizacja: Lodz/Warszawa

Post autor: 777equity » 21 sty 2010, 00:51

lucky94 pisze:witam
jestem posiadaczem A6 C6 3.0 TDI AUTOMAT 225KM i 450nm w orginale ,teraz po przeprogramowaniu mam 276 koni i 560nm i powiem wam szczerze ze bylo warto poniewaz to jest calkiem inna bryka a przy okazji oszczedzam litre paliwa na setke takze sama przyjemnosc
Czesc lucky94,
Napisz prosze kto Ci ten chip tunning robil, i opisz jak mala teraz chodzi. :?:
Interesuje mnie jak duza roznica jest w przyspieszeniu w przedziale 60kmh-180kmh,
jak wyglada ekonomika jazdy przy dynamicznej jezdzie po miescie :-/ ,
Czy wgrywali ci tez program do nazwijmy to "obslugi automatu skrzyni biegow"
Na czym polega wg Ciebie najwieksza roznica w odczuciu roznicy z miejsca kierowcy
Ja mam swoja 3.0tdi 233PS w tiptroniku ale malo jak dla mnie :evil:
Dzieki za odpowiedz
R.
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED

Plan 4 the worst hope for the best

Salah Ad-Din
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 15 sty 2010, 11:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Salah Ad-Din » 22 sty 2010, 20:06

777equity pisze:
lucky94 pisze:witam
jestem posiadaczem A6 C6 3.0 TDI AUTOMAT 225KM i 450nm w orginale ,teraz po przeprogramowaniu mam 276 koni i 560nm i powiem wam szczerze ze bylo warto poniewaz to jest calkiem inna bryka a przy okazji oszczedzam litre paliwa na setke takze sama przyjemnosc
Czesc lucky94,
Napisz prosze kto Ci ten chip tunning robil, i opisz jak mala teraz chodzi. :?:
Interesuje mnie jak duza roznica jest w przyspieszeniu w przedziale 60kmh-180kmh,
jak wyglada ekonomika jazdy przy dynamicznej jezdzie po miescie :-/ ,
Czy wgrywali ci tez program do nazwijmy to "obslugi automatu skrzyni biegow"
Na czym polega wg Ciebie najwieksza roznica w odczuciu roznicy z miejsca kierowcy
Ja mam swoja 3.0tdi 233PS w tiptroniku ale malo jak dla mnie :evil:
Dzieki za odpowiedz
R.
Mnie V-Tech , z tym spalaniem to nic nie bierze się z powietrza. Wydaje mi się że na trasie spala troszkę mniej ,a w mieście troszkę więcej może wynika to z tego iż teraz bardziej dynamicznie się przemieszczam :D NIE SZUKAJ AUTA KTÓRE MA BLISKO 300 KONI I JEST "OSZCZęDNE" . Z tymi automatami to różnie mówią ja słyszałem opinie że granica dla nich powinna być 250-260 na manualu więcej się wyciska. Różnica to taka że standardowe 3.0 TDi to nie rywal na drodze :) to tak jak porównanie A6 2.0 ( wół ) a standard V6 3.0 , choć mogę się mylić

pozdrawiam

Awatar użytkownika
firewire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 10 sie 2008, 23:18
Lokalizacja: Luxembourg

Post autor: firewire » 10 lut 2010, 14:41

Salah Ad-Din pisze:
Mnie V-Tech , z tym spalaniem to nic nie bierze się z powietrza. Wydaje mi się że na trasie spala troszkę mniej ,a w mieście troszkę więcej może wynika to z tego iż teraz bardziej dynamicznie się przemieszczam :D NIE SZUKAJ AUTA KTÓRE MA BLISKO 300 KONI I JEST "OSZCZęDNE" . Z tymi automatami to różnie mówią ja słyszałem opinie że granica dla nich powinna być 250-260 na manualu więcej się wyciska. Różnica to taka że standardowe 3.0 TDi to nie rywal na drodze :) to tak jak porównanie A6 2.0 ( wół ) a standard V6 3.0 , choć mogę się mylić

pozdrawiam
Też mam podobne osiągi... teraz 301KM i 596Nm i można zaczynać się ścigać z porsiakami.... A6 z 224KM czy 233 czy nawet z 240 nie ma absolutnie szans... martwi mnie tylko dymienie ale jak to mówili:
"he hmhm czy kopcił?! czy kopcił?! Pewnie że kopcił! Ale weź go dogoń"

spanky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2009, 22:17
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 10 lut 2010, 15:00

firewire pisze:
Salah Ad-Din pisze:
301KM i 596Nm

... martwi mnie tylko dymienie
i slusznie ze martwi .. bo to nie jest normalny objaw ...

poza tym patrzac na cyferki to musi tam byc mocno dowalone koksu .. moze az za mocno ...
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl

Awatar użytkownika
firewire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 10 sie 2008, 23:18
Lokalizacja: Luxembourg

Post autor: firewire » 10 lut 2010, 17:42

spanky pisze:
firewire pisze:
Salah Ad-Din pisze:
301KM i 596Nm

... martwi mnie tylko dymienie
i slusznie ze martwi .. bo to nie jest normalny objaw ...

poza tym patrzac na cyferki to musi tam byc mocno dowalone koksu .. moze az za mocno ...
...
A widziałeś diesla który nie dymi ?
z FAP/DPF trochę mniej.... ale nie popadajmy w skrajności, to diesel, musi dymić!

jzsho
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 15 lut 2010, 20:12
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: jzsho » 15 lut 2010, 20:24

firewire pisze:
Salah Ad-Din pisze:
Mnie V-Tech , z tym spalaniem to nic nie bierze się z powietrza. Wydaje mi się że na trasie spala troszkę mniej ,a w mieście troszkę więcej może wynika to z tego iż teraz bardziej dynamicznie się przemieszczam :D NIE SZUKAJ AUTA KTÓRE MA BLISKO 300 KONI I JEST "OSZCZęDNE" . Z tymi automatami to różnie mówią ja słyszałem opinie że granica dla nich powinna być 250-260 na manualu więcej się wyciska. Różnica to taka że standardowe 3.0 TDi to nie rywal na drodze :) to tak jak porównanie A6 2.0 ( wół ) a standard V6 3.0 , choć mogę się mylić

pozdrawiam
Też mam podobne osiągi... teraz 301KM i 596Nm i można zaczynać się ścigać z porsiakami.... A6 z 224KM czy 233 czy nawet z 240 nie ma absolutnie szans... martwi mnie tylko dymienie ale jak to mówili:
"he hmhm czy kopcił?! czy kopcił?! Pewnie że kopcił! Ale weź go dogoń"
Kopcenia bym niezauważył bo został byś w tyle.
Pozdrawiam <piwo>

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 15 lut 2010, 21:07

Ale i tak mina właściciela 300konnej A6ki objechanej przez octavie czy ibizę - bezcenna :mrgreen:
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Awatar użytkownika
firewire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 10 sie 2008, 23:18
Lokalizacja: Luxembourg

Post autor: firewire » 15 lut 2010, 22:30

TuneFORCE pisze:Ale i tak mina właściciela 300konnej A6ki objechanej przez octavie czy ibizę - bezcenna :mrgreen:
jestem ciekaw jak na starcie objedzie mnie ośka... ale to dyskusje na poziomie akademickim...

jak na razie 330xd z 2008 próbowało... a myślałem ze da radę...

Salah Ad-Din
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 15 sty 2010, 11:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Salah Ad-Din » 16 lut 2010, 10:18

jzsho pisze:
firewire pisze:
Salah Ad-Din pisze:
Mnie V-Tech , z tym spalaniem to nic nie bierze się z powietrza. Wydaje mi się że na trasie spala troszkę mniej ,a w mieście troszkę więcej może wynika to z tego iż teraz bardziej dynamicznie się przemieszczam :D NIE SZUKAJ AUTA KTÓRE MA BLISKO 300 KONI I JEST "OSZCZęDNE" . Z tymi automatami to różnie mówią ja słyszałem opinie że granica dla nich powinna być 250-260 na manualu więcej się wyciska. Różnica to taka że standardowe 3.0 TDi to nie rywal na drodze :) to tak jak porównanie A6 2.0 ( wół ) a standard V6 3.0 , choć mogę się mylić

pozdrawiam
Też mam podobne osiągi... teraz 301KM i 596Nm i można zaczynać się ścigać z porsiakami.... A6 z 224KM czy 233 czy nawet z 240 nie ma absolutnie szans... martwi mnie tylko dymienie ale jak to mówili:
"he hmhm czy kopcił?! czy kopcił?! Pewnie że kopcił! Ale weź go dogoń"
Kopcenia bym niezauważył bo został byś w tyle.
Pozdrawiam <piwo>
no byś nie zauważył :)bo mój akurat nie kopci od tego jest filtr cząstek stałych ( choć zima teraz się często zapycha )

a prawda jest taka że przy wyprzedzaniu na 3 - 4 biegu to jest masakra , to taki strzał :) jednak z porszakiem to przesada nie do tego jest A6 :)

Awatar użytkownika
firewire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 10 sie 2008, 23:18
Lokalizacja: Luxembourg

Post autor: firewire » 16 lut 2010, 14:36

Salah Ad-Din pisze:a prawda jest taka że przy wyprzedzaniu na 3 - 4 biegu to jest masakra , to taki strzał :) jednak z porszakiem to przesada nie do tego jest A6 :)
Zależy jaki porszak :) z Boxerem można by pogadać, ale 911T lub GT3 czy GT2 to juz tylko RS6 i przy GT2 mogła by nie dać rady ;)

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 17 lut 2010, 10:02

Koledzy audi da sobie z każdym radę pozdro <ok> <ok>

prospect
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 14 mar 2009, 20:58
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: prospect » 17 lut 2010, 12:32

300konne a6 3.0 TDI :) hmm
www.compsport.pl
-chiptuning
-indywidualne programy
-modyfikacje mechaniczne
Oddział Kraków
662313737

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 17 lut 2010, 23:49

ZelvaBOi pisze:Szczegolnie jak Porszak ma odejscie 3,3 sek :D - tu nawet R8 nie da rady.

witam,
polecam kanal na YT:
zobacz GT3 vs. RS6


TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 18 lut 2010, 23:39

Panowie zejdźcie na ziemię :lol:
To tylko 300KM ;-)
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl