no tak z tym naciąganiem do nie do końca... z dpf'em nie osiągniesz takich wyników, jak bez niego. Nie wiem jak w 3.0 bo nie mam tego filtra fabrycznie, ale np. w 2.0 170KM z dpf'em hamowanie wyszło na 200KM / 420NM, a bez niego już 210KM i ponad 450NM, więc nie wiem czy faktycznie nie wpływa on na osiągi...marcins6 pisze:czyli jesli narazie z filtrem nie mam problemow to nie ma sensu go sciagac, bo wolaja za to 800zl. mysle ze poprostu chcieli naciagnac zeby wiecej zarobic...czy ewentualnie przy chipie lepiej jest sciagnac tego DPF'a?
[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?
A6 3.0 TDI Quattro 292 KM, 580 NM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Rocznik: 2006
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
sorki za zwłokę dopiero teraz tu zaglądnąłemstifii pisze:I jak już usunąłeś ograniczenia? Ja mam podobnie na 5 i 6tce Mariusz mi zdjął o 50nm momentu i tak samo myślę czy by przypadkiem nie pojechać do niego by mi dodał znów tego momentu..
tak ściągnałem te ograniczenia... znaczy nie ja

jak dla mnie jest widoczna zmiana do 180 czy nawet 190 po wciśnieciu gazu redukcja na piątkę i autko sie zbiera

jest poprawa na reakcje na gaz w przedziale od 140-150 w górę
ps.
te ograniczenia są zawsze jeżeli zmieniasz program i podnosisz moc to procentowo zwiększasz ją na 5 i 6 biegu ale ograniczenia mocy o momentu zawsze jest
trzeba specjalnie shamować na 5 żeby to zobaczyć

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Rocznik: 2006
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
posypać zawsze się coś może... zwłaszcza w Audikubuca pisze:Dzieki Vonito.Jak myślisz auto z przebiegiem 202000tyś zniesie wirusa na jakieś 260 koni czy morze się coś posypać po takim wzroście mocy.Zaznacze jeszcze że autko niepobiera oleju,turbina i cały uklad jest szczelny.c6 to 3.0tdi 224konie manual.

najsłapszym punktem są;
skrzynia i turbina bo wtryski raczej nie dużo mają do chipa
do tej pory nie wiem czy bardziej wytrzymały jest tip czy manuala w A6

ale najwięcej zależy od stylu Twojej jazdy
jeśli jeżdzisz agresywnie zawsze... to może być problem po dłuższym użytkowaniu
ale to raczej prorokowanie a ja wróżką nie jest

ps. 260 koni jest OK, bylebyś z momentem obrowym nie przesadził proponuję do 540 max 550 NM.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
chip a skrzynka
Ja powiem ze to zabawa w uda sie albo i nie
Mialem 3.0 TDI bez tego PDFa i mialem 280KM oraz jakies 530 Niutona i przejechalem chyba jakies 60tys km i skrzynka poszla sie jeb#%^%c . Zaczela szarpac,kopac az wkoncu siadla.Naprawa to ok 7tys zl a sam chip 3 tys. droga zabawa.... sam teraz sie przymierzam na chipa ale mam obiekcje chociaz mam juz inna skrzynie biegow w 3.0 TFSI niz te w TDI
[ Dodano: 2011-10-14, 13:14 ]

[ Dodano: 2011-10-14, 13:14 ]
Tu sie rozumiemyvonito pisze:zrób 50 kk pogadamy o Tipiemysza pisze:ja mam 300KM I 602NM i samichód lata jak ta lalana ori częsciach tylko turbo na hybryde wymienione
![]()
dla mnie było warto mam na liczniku 147tys
ale życzę jak najlepiej... obym nie wykrakał
