Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
sebawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 16 sie 2009, 00:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sebawrc » 22 wrz 2011, 21:50

marcins6 pisze:czyli jesli narazie z filtrem nie mam problemow to nie ma sensu go sciagac, bo wolaja za to 800zl. mysle ze poprostu chcieli naciagnac zeby wiecej zarobic...;/ czy ewentualnie przy chipie lepiej jest sciagnac tego DPF'a?
no tak z tym naciąganiem do nie do końca... z dpf'em nie osiągniesz takich wyników, jak bez niego. Nie wiem jak w 3.0 bo nie mam tego filtra fabrycznie, ale np. w 2.0 170KM z dpf'em hamowanie wyszło na 200KM / 420NM, a bez niego już 210KM i ponad 450NM, więc nie wiem czy faktycznie nie wpływa on na osiągi...
A6 3.0 TDI Quattro 292 KM, 580 NM

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 30 wrz 2011, 10:30

stifii pisze:I jak już usunąłeś ograniczenia? Ja mam podobnie na 5 i 6tce Mariusz mi zdjął o 50nm momentu i tak samo myślę czy by przypadkiem nie pojechać do niego by mi dodał znów tego momentu..
sorki za zwłokę dopiero teraz tu zaglądnąłem

tak ściągnałem te ograniczenia... znaczy nie ja ;)
jak dla mnie jest widoczna zmiana do 180 czy nawet 190 po wciśnieciu gazu redukcja na piątkę i autko sie zbiera :)
jest poprawa na reakcje na gaz w przedziale od 140-150 w górę

ps.
te ograniczenia są zawsze jeżeli zmieniasz program i podnosisz moc to procentowo zwiększasz ją na 5 i 6 biegu ale ograniczenia mocy o momentu zawsze jest
trzeba specjalnie shamować na 5 żeby to zobaczyć ;)

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 11 paź 2011, 09:06

Ogólnie ja Ci tą firmę odradzam... gdzieś jest wątek jak komuś samochód pozamiatali
i dość żłę opinie o nich
najbliżej masz dynosoft we Wrocku nie robiłem tam ale dużo ludzi poleca ;)

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 11 paź 2011, 21:15

Nie pobiera, albo wtryski dolewają ON i stan się zgadza ;)

Awatar użytkownika
ozi_dafit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C4
Lokalizacja: kielce

Post autor: ozi_dafit » 11 paź 2011, 22:23

44tuning unikaj jak ognia. We wroclawiu masz 2 porzadne firmy.

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 12 paź 2011, 11:42

buca pisze:Dzieki Vonito.Jak myślisz auto z przebiegiem 202000tyś zniesie wirusa na jakieś 260 koni czy morze się coś posypać po takim wzroście mocy.Zaznacze jeszcze że autko niepobiera oleju,turbina i cały uklad jest szczelny.c6 to 3.0tdi 224konie manual.
posypać zawsze się coś może... zwłaszcza w Audiku <lol>
najsłapszym punktem są;
skrzynia i turbina bo wtryski raczej nie dużo mają do chipa
do tej pory nie wiem czy bardziej wytrzymały jest tip czy manuala w A6 <mysli>
ale najwięcej zależy od stylu Twojej jazdy
jeśli jeżdzisz agresywnie zawsze... to może być problem po dłuższym użytkowaniu
ale to raczej prorokowanie a ja wróżką nie jest ;)

ps. 260 koni jest OK, bylebyś z momentem obrowym nie przesadził proponuję do 540 max 550 NM.

mysza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 267
Rejestracja: 03 lip 2008, 11:04
Lokalizacja: Lebork/Pomorskie

Post autor: mysza » 12 paź 2011, 13:45

ja mam 300KM I 602NM i samichód lata jak ta lala <okok> na ori częsciach tylko turbo na hybryde wymienione <lol>
dla mnie było warto mam na liczniku 147tys

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 12 paź 2011, 14:06

mysza pisze:ja mam 300KM I 602NM i samichód lata jak ta lala <okok> na ori częsciach tylko turbo na hybryde wymienione <lol>
dla mnie było warto mam na liczniku 147tys
zrób 50 kk pogadamy o Tipie ;)
ale życzę jak najlepiej... obym nie wykrakał <nie powiem>

mysza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 267
Rejestracja: 03 lip 2008, 11:04
Lokalizacja: Lebork/Pomorskie

Post autor: mysza » 12 paź 2011, 15:34

juz na tym zrobiłem 22tysie i nie ma problemu trzeba wiedziec kiedy dac mu ognia <radocha>

nie mówie jak strzeli to strzeli i sie wymieni ale do tej pory nic sie nie dzieje biegi ładnie bez szarpania zmienia

50kk to dla mnie 3lata eksploatacji wiec juz go napewno sprzedam i zamienie na c7 <figielek>

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 12 paź 2011, 18:15

buca Ty niczego nie wycinaj...
najpierw sprawdź czy go w ogóle masz bo mamy te same silniki a ja u siebie nie mam :-D
po chipsie dopiero zobaczysz czy będzie przeszkadzał jeśli go masz i wtedy zdecydujesz... nie wcześniej ;-)

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 12 paź 2011, 21:33

ja jechałem do goohope i tam robiłem
prędkość max jest ta sama bo ograniczona do 250 ;-)
przyspieszenie lepsze ale nie wiem dokładnie ile... może 6,5~6,8
spalanie takie samo jak przed... ja nie umiem zaoszczędzić
trasa 10~10,5 miasto 11~12 l

Awatar użytkownika
ozi_dafit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C4
Lokalizacja: kielce

Post autor: ozi_dafit » 12 paź 2011, 23:34

np; jetronik, ecu project. w katowicach masz aligatora(dynosoft), w BB comsport itd
dpf nie musisz wogole ruszac jesli nie chcesz, ja osobiscie za tym nie jestem, chyba zalezy na max. wartosciach.
A problemy z dpf zaleza w duzej mierze od stylu jazdy itd. Ja nigdy z njim nie mialem problemow.

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

chip a skrzynka

Post autor: MaciejTFSI » 14 paź 2011, 13:14

Ja powiem ze to zabawa w uda sie albo i nie :) Mialem 3.0 TDI bez tego PDFa i mialem 280KM oraz jakies 530 Niutona i przejechalem chyba jakies 60tys km i skrzynka poszla sie jeb#%^%c . Zaczela szarpac,kopac az wkoncu siadla.Naprawa to ok 7tys zl a sam chip 3 tys. droga zabawa.... sam teraz sie przymierzam na chipa ale mam obiekcje chociaz mam juz inna skrzynie biegow w 3.0 TFSI niz te w TDI

[ Dodano: 2011-10-14, 13:14 ]
vonito pisze:
mysza pisze:ja mam 300KM I 602NM i samichód lata jak ta lala <okok> na ori częsciach tylko turbo na hybryde wymienione <lol>
dla mnie było warto mam na liczniku 147tys
zrób 50 kk pogadamy o Tipie ;)
ale życzę jak najlepiej... obym nie wykrakał <nie powiem>
Tu sie rozumiemy :)

Awatar użytkownika
ozi_dafit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C4
Lokalizacja: kielce

Post autor: ozi_dafit » 14 paź 2011, 14:17

maciej moze mialem pecha, a moze chip skopany i moment za duzy dla niej, lub jego rozlozenie nie takie jak powinno byc i moze to mialo wplyw. Dobry soft nie zmienia trwalosci silnika/skrzyni.

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 14 paź 2011, 16:18

Tez tak myślę że jeżeli profesjonalnie wykonany to powinno być wszystko dobrze. Sam myślę nad czipem u siebie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja