Ja u siebie w stajni mam turka v10 do 100 rewelacji nie ma ale potem to juz przeciag jest
[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?
-
Filip wawa
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
- Lokalizacja: Warszawa
Audi jest odczuwalnie żwawsze w każdym zakresie , Tur jest trochę klocowaty ale po zrobieniu programu różnica była kolosalna - odżył , da się jeżdzić , u mnie podobnie powyżej setki równo ciągnie.
Audi wydawało mi się od zakupu nadzwyczaj żwawe, ale wszyscy tak pieją że tak śmigają te 3 litrówki
to myślałemże to standart a że zawsze ujeżdżałem raczej żwawe auta to te parametry z nóg mnie nie zwalały i byłem zajarany że w Audi będzie taka różnica po sofcie jak w Turze i banan na gębie na dłużej.
Audi wydawało mi się od zakupu nadzwyczaj żwawe, ale wszyscy tak pieją że tak śmigają te 3 litrówki
to myślałemże to standart a że zawsze ujeżdżałem raczej żwawe auta to te parametry z nóg mnie nie zwalały i byłem zajarany że w Audi będzie taka różnica po sofcie jak w Turze i banan na gębie na dłużej.
- Soft 282 KM i 551 NM
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6
-
Filip wawa
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
- Lokalizacja: Warszawa
Właśnie dół nie jest specjalnie podciągnięty żeby skrzyni nie nadwyrężać , jest o tyle fajnie że jak chcesz pojeżdżić delikatnie to jest ok. W razie czego zostawiam na S i śmiga :mrgreen:
Maks moment jest na wykresie przy 2450 obrotów .
Maks moment jest na wykresie przy 2450 obrotów .
stifii pisze:Ja u siebie w stajni mam turka v10 do 100 rewelacji nie ma ale potem to juz przeciag jest
Zapraszam wobec tego na www.touaregclub.pl777equity pisze:v10 diesel to silnik marzenie
- Soft 282 KM i 551 NM
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6
-
Filip wawa
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
- Lokalizacja: Warszawa
-
Forum Audi A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
- azet
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Panowie, z doświadczenia wiem, że każdy, kto uważa, że jemu CHIP nie jest potrzebny i seria mu w 100% wystarcza, powinien przejechać się autem po virusie i wtedy zweryfikować swój pogląd. Jak kupiłem swoje A4 B7 2.0 TDI 140KM to po przesiadce z 90KM benzyny wydawało mi się, że to jest potwór. 3-4 miesiące i już brakowało mocy... Zapodałem więc hybrydowe turbo gdzie jak się później okazało - auto bez zmiany softu zyskało kilkanaście koni. Po kolejnych kilku miesiącach zebrałem się do zrobienia porządnego programu. Wypluło 200KM i 424nm. Jak na ośkę w dieslu wynik zadowalający... do czasu aż nie stanąłem na światłach ze wspólnikiem w 3.0 TDI w serii
Różnica w lekkości, z jaką auto przyspiesza w porównaniu do dość mocnego, to jednak 2.0 TDI jest nie do opisania, a to było jeszcze 3.0 w serii. Aktualnie auto wspólnika jest po sofcie na 270KM i 560Nm i tu był kolejny mały szok. Wydawało się, że to auto jedzie świetnie w serii... ale dopiero po sofcie pokazało swój potencjał i to co w nim drzemie. I mowa tu o samej reakcji na gaz, o elastyczności, o tym że w każdej sekundzie czuć, że auto jest ZOPTYMALIZOWANE i chodzi tak jak powinno. Mała prezentacja 3.0 TDI ASB w A4 B7 po optymalnym sofcie, bez szaleństw:
[youtube][/youtube]
Odpowiadając na tytułowe pytanie, czy warto? Moja odpowiedź: TAK !
Różnica w lekkości, z jaką auto przyspiesza w porównaniu do dość mocnego, to jednak 2.0 TDI jest nie do opisania, a to było jeszcze 3.0 w serii. Aktualnie auto wspólnika jest po sofcie na 270KM i 560Nm i tu był kolejny mały szok. Wydawało się, że to auto jedzie świetnie w serii... ale dopiero po sofcie pokazało swój potencjał i to co w nim drzemie. I mowa tu o samej reakcji na gaz, o elastyczności, o tym że w każdej sekundzie czuć, że auto jest ZOPTYMALIZOWANE i chodzi tak jak powinno. Mała prezentacja 3.0 TDI ASB w A4 B7 po optymalnym sofcie, bez szaleństw:
[youtube][/youtube]
Odpowiadając na tytułowe pytanie, czy warto? Moja odpowiedź: TAK !
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
- stifii
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 362
- Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: kuj-pom
- Kontakt:
Oo witam Robertrob555 pisze:Czesc Pieromowisz ze seryjne 3.0tdi tak Cie zlalo? eeeee
4.2tdi w a8 robilem wczoraj. Nie ma co sie meczyc ze swapem bo motorownia zacna ale szalu nie robi (jak na pojemnosc).
Powiem wiecej wykrecone a8 4.2tdi wg dupohamowni chodzi gorzej niz 3.0tdi podkrecone pod 300KM w budzie a6
Teraz mam 3.0tdi q i zrobiłem softa na 287.5km i jakoś rewelacji nie ma.. Myslalem ze bedzie lepiej klepało
No ale wiaodmo droga zweryfikuje wszystko
Mi już zaczyna mocy brakować szczególnie przy wyprzedzaniu bo zanim automat zredukuje to zawsze ciut zamułki jest.. No i kombinuje tak co by jeszcze można zmodzic w 3.0tdi żeby ciut tych koników przybylo...
stifii nie wiem czy wiesz ale jestem wlascicielem takiego jednego czarnego wscieklego audi 200 z 3.0tdi na podtlenku pod maska :P
Poligon doswiadczalny jest ... na ten sezon chce odpalic na wydajniejszych szprycach i wiekszej turbinie. Jak to sie uda...ciezko powiedziec nie mniej jak wystroje na samej ropie 340-350KM i bedzie to mialo ekonomiczny sens to wtedy oficjalnie bede mogl klientom modowac.
Na dzien dzisiejszy okolice 300KM i to wszystko w temacie "normalnych" przerobek 3.0TDI
Poligon doswiadczalny jest ... na ten sezon chce odpalic na wydajniejszych szprycach i wiekszej turbinie. Jak to sie uda...ciezko powiedziec nie mniej jak wystroje na samej ropie 340-350KM i bedzie to mialo ekonomiczny sens to wtedy oficjalnie bede mogl klientom modowac.
Na dzien dzisiejszy okolice 300KM i to wszystko w temacie "normalnych" przerobek 3.0TDI
- stifii
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 362
- Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: kuj-pom
- Kontakt:
No rok temu bynajmniej jeszcze nie miałeś tej audiczki, a coś nowego wiem że kupiłeś bo dobierałeś albo motnowałeś akurat zawias
Ale dobrze wiedzieć, masz jakiegoś może onboarda jak to jeździ ? No i czekam na rozwój wydarzeń bo nie ukrywam, że na pewno byłbym zainteresowany :lol: A własnie masz w manualu czy automacie? No i bazowo BMK czy ASB?
- stifii
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 362
- Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: kuj-pom
- Kontakt:
Hymm ABT jakieś turbulum niby ma do 3.0tdi więc może na tym cos dało by się więcej niż 310km bezawaryjne ugrać..
http://www.abt-sportsline.de/tuning/sho ... erung-841/
Na dole "Abt Power S"
http://www.abt-sportsline.de/tuning/sho ... erung-841/
Na dole "Abt Power S"








