Chce znalesc takie rozwiazanie by mialo to ekonomiczny sens. Poprobuje narazie z turbina na wiekszym kompresorze. Jak sie okaze ze daje wymierne efekty oglosze to odpowiednio
[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?
-
robcio464
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 42
- Rejestracja: 30 sty 2011, 12:54
- Lokalizacja: pieseczno/ Warszawa
koledzy mam pytanko czy w Audi 3.0 TDI jest DPF? Czy w każdym czy tylko w tym mocniejszym po liftingu 233KM? jak z jego usunięciem i ile to da dodatkowo KM? i czy w Audi robią wydech? tak jak w 530d np Rogal robi i całkiem konkretną moc już to daję oczywiście wiadomo plus Chip? ile można wyciągnąc z Audi i jak ze skrzynią? manual problemu nie ma, a tiptronic? jak on to znosi? Pozdrowionka
-
Filip wawa
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
- Lokalizacja: Warszawa
Kolego w słabszej wersji tj. 224 km też były filtry DPF ( u mnie jest ) ale oczywiście były też bez w 2004r.
Patrząc na osiągnięte wyniki właśnie u Dankana to nie wiem czy jest sens inwestować w wydech i wywalanie filtra bo niutków przybyło skromniej niż w przypadku samego softu u innych - u mnie też.
Fachowcy - w tym też Rogal twierdzą że tiptronic w tym modelu spokojnie sobie radzi.
Ja mam program w obydwu autach z czego ochoczo korzystam
jakiś rok i jest ok.
Patrząc na osiągnięte wyniki właśnie u Dankana to nie wiem czy jest sens inwestować w wydech i wywalanie filtra bo niutków przybyło skromniej niż w przypadku samego softu u innych - u mnie też.
Fachowcy - w tym też Rogal twierdzą że tiptronic w tym modelu spokojnie sobie radzi.
Ja mam program w obydwu autach z czego ochoczo korzystam
- Soft 282 KM i 551 NM
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6
-
Forum Audi A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
- stifii
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 362
- Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: kuj-pom
- Kontakt:
wziete z podpisu:kamilos_69 pisze:Jakie wartości miał Dankan na hamowni??
Tylko, ze pomiar prawdopodobnie był robiony tylko po sofcie z wkładką i bez dpf'a, bez zrobionego wydechu.Po tuningu 268KM 487Nm bez filtra DPF Ps: Robione w Białymstoku. Parametry zmierzone w V-tech Pomorze s.c. 81-198 Kosakowo .Filtr powietrza do silnika K&N.Wydech cały robiony w RM Motors teraz bez katalizatora! Drugiej modyfikacji jeszcze nie było
!
Ale Dankan zapowiadał że korekta będzie
-
Forum Audi A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Ale zwiększał średnicę wydechu czy robił tylko dla samego efektu dźwiękowego??
Czy może dopiero po korekcie będzie dobijał do konkretnych wartości, bo 268km i 487nm szału nie robi a na seryjnych gratach gdzie ludzie dobijają do 290km i 600 nm w ASB.
No i teraz pytanie .
Na ile się opłaca zwiększenie: średnicy wydechu/ IC/ turbo, wymianę wtrysków/sterownika tipa etc.
Skoro za tysiaka mamy przyrost mocy o ~50km i 100nm bez zmiany ori gratów.
Czy może dopiero po korekcie będzie dobijał do konkretnych wartości, bo 268km i 487nm szału nie robi a na seryjnych gratach gdzie ludzie dobijają do 290km i 600 nm w ASB.
No i teraz pytanie .
Na ile się opłaca zwiększenie: średnicy wydechu/ IC/ turbo, wymianę wtrysków/sterownika tipa etc.
Skoro za tysiaka mamy przyrost mocy o ~50km i 100nm bez zmiany ori gratów.
Ostatnio zmieniony 02 lut 2011, 21:18 przez Forum Audi A6, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Aron
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 405
- Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
- Imię: Artur
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Słupsk
Moje seryjne 3.0TDI (nagrane dzisiaj):
http://w42.wrzuta.pl/film/1EyWNPQg8Gt/0 ... 0tdi_225km
http://w42.wrzuta.pl/film/8eZj1dEZqwF/0 ... 0tdi_225km
Idzie podobnie jak filmik na poprzedniej stronie zapodany przez kolegę Piero (tylko, że tam było "dłubnięte" A4. Ciekawe jakby się zbierało, gdyby A6 miało z 50KM więcej
http://w42.wrzuta.pl/film/1EyWNPQg8Gt/0 ... 0tdi_225km
http://w42.wrzuta.pl/film/8eZj1dEZqwF/0 ... 0tdi_225km
Idzie podobnie jak filmik na poprzedniej stronie zapodany przez kolegę Piero (tylko, że tam było "dłubnięte" A4. Ciekawe jakby się zbierało, gdyby A6 miało z 50KM więcej
-
Aron
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 405
- Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
- Imię: Artur
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Słupsk
Filmik zaczyna się od 0km/h. Otwórz go i od razu zapauzuj to zauważysz, lub otwórz film w jakimś edytorze (do cięcia video) np. Windows Movie Maker.stifii pisze:No idzie podobnie tymbardziej ze Twoj filmik zaczyna się gdy masz ponad 2k obrotów i na licnziku około 10km/h. A to juz spara skraca czas. Także proponuje nagrac filmik gdy stoisz w miejscu i jest to na filmniku i wskazówka pnie się od 0 w górę.
Fakt - ruszam z 2100 RPM, bo jest to skuteczniejsze to szybkiego startu. Też tak popróbuj, zobaczysz jak wbija w fotel
-
Aron
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 405
- Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
- Imię: Artur
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Słupsk
Zazwyczaj jest tak, że to co przyjemne to w sumie nic dobrego...fabiano82 pisze:No dla skrzyni to napewno nic dobrego
Jednak w fotel wbija w imponujący sposób. Trzymając lewą nogę na hamulcu nie można silnika wkręcić powyżej 2100 (pewnie jakieś zabezpieczenie, żeby skrzyni nie rozwalić). Automatem zawsze się rusza trzymając nogę na hamulcu, tylko zazwyczaj przy 1000 obrotów - jak raz kiedyś ruszy się przy 2100 to nic się nie stanie, a wrażenie jest niezapomniane
Witam,
Wiem że ten temat był niejednokrotnie poruszany na forum,ale mam parę wątpliwości. W moim audi posiadam skrzynię typu 6HP19 silnik BMK 165kW czyli ok 224KM.Jak deklaruje audi i ZF skrzynia jest w stanie przenieść moment rzędu 450Nm. Mam pytanie czy ktoś z forumowiczów chipował podobne auto?Jak skrzynia znosi taką operację?Czy są jakieś negatywne skutki?
Pozdrawiam
Wiem że ten temat był niejednokrotnie poruszany na forum,ale mam parę wątpliwości. W moim audi posiadam skrzynię typu 6HP19 silnik BMK 165kW czyli ok 224KM.Jak deklaruje audi i ZF skrzynia jest w stanie przenieść moment rzędu 450Nm. Mam pytanie czy ktoś z forumowiczów chipował podobne auto?Jak skrzynia znosi taką operację?Czy są jakieś negatywne skutki?
Pozdrawiam
-
Aron
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 405
- Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
- Imię: Artur
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Słupsk
o, kolego...KubaCichy pisze:Witam,
Wiem że ten temat był niejednokrotnie poruszany na forum,ale mam parę wątpliwości. W moim audi posiadam skrzynię typu 6HP19 silnik BMK 165kW czyli ok 224KM.Jak deklaruje audi i ZF skrzynia jest w stanie przenieść moment rzędu 450Nm. Mam pytanie czy ktoś z forumowiczów chipował podobne auto?Jak skrzynia znosi taką operację?Czy są jakieś negatywne skutki?
Pozdrawiam
Chipował nie jeden, jest o tym mnóstwo postów - poszukaj, poczytaj... Tip do 550Nm wytrzyma.









