
Chce znalesc takie rozwiazanie by mialo to ekonomiczny sens. Poprobuje narazie z turbina na wiekszym kompresorze. Jak sie okaze ze daje wymierne efekty oglosze to odpowiednio

wziete z podpisu:kamilos_69 pisze:Jakie wartości miał Dankan na hamowni??
Tylko, ze pomiar prawdopodobnie był robiony tylko po sofcie z wkładką i bez dpf'a, bez zrobionego wydechu.Po tuningu 268KM 487Nm bez filtra DPF Ps: Robione w Białymstoku. Parametry zmierzone w V-tech Pomorze s.c. 81-198 Kosakowo .Filtr powietrza do silnika K&N.Wydech cały robiony w RM Motors teraz bez katalizatora! Drugiej modyfikacji jeszcze nie było
!
Filmik zaczyna się od 0km/h. Otwórz go i od razu zapauzuj to zauważysz, lub otwórz film w jakimś edytorze (do cięcia video) np. Windows Movie Maker.stifii pisze:No idzie podobnie tymbardziej ze Twoj filmik zaczyna się gdy masz ponad 2k obrotów i na licnziku około 10km/h. A to juz spara skraca czas. Także proponuje nagrac filmik gdy stoisz w miejscu i jest to na filmniku i wskazówka pnie się od 0 w górę.
Zazwyczaj jest tak, że to co przyjemne to w sumie nic dobrego...fabiano82 pisze:No dla skrzyni to napewno nic dobrego
o, kolego...KubaCichy pisze:Witam,
Wiem że ten temat był niejednokrotnie poruszany na forum,ale mam parę wątpliwości. W moim audi posiadam skrzynię typu 6HP19 silnik BMK 165kW czyli ok 224KM.Jak deklaruje audi i ZF skrzynia jest w stanie przenieść moment rzędu 450Nm. Mam pytanie czy ktoś z forumowiczów chipował podobne auto?Jak skrzynia znosi taką operację?Czy są jakieś negatywne skutki?
Pozdrawiam