[ A6 C5] Upgrade hampli w C5
[ A6 C5] Upgrade hampli w C5
Chłopaki mam z przodu tarcze 288mm a chciałbym coś zwiększyć, wiem że do 312mm wystarczy nowe jarzmo, natomiast zdziwiłem się jak zobaczyłem w zwykłej FWD C5 po lifcie 2.5TDI jeszcze większe tarcze z przodu. Czyżby wrzucali tam 321mm? Co trzeba zmienić, żeby to zamontować? Przerabiał już ktoś taki temat?
No i ewentualnie czy tylne hample też można zmienić tak bezproblemowo jak przód z 288 na 312 ?
thx
			
			
									
									
						No i ewentualnie czy tylne hample też można zmienić tak bezproblemowo jak przód z 288 na 312 ?
thx
- 
				
				Blade-Karol
A jak ktos mocniej hebluje to dorzucić kierownice powietrza z VW Phaetona i przewody w oplocie i będzie malinaegoonn pisze:321 podchodza do przodu plug&play ja mam u siebie , wszystko trzeba zmienic tarcz , klocki , zacisk , jazmo i oslona tarczy tam bedzie po 4 klocki na tarcz , a 320 maja normalnie , tyl jak zapodasz 269np. z s6 tez plug & play
 
 Tarcze Zimmermann Sport + klocki Brembo/Pagid lub coś podobnego
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
A ja mam ciekawe spostrzeżenie. Po uszkodzeniu zewnetrznej, cienkiej warstwy gumy okazało się, że pod spodem jest metalowy oplotBlade05 pisze: i przewody w oplocie
 !
!Przewody wyglądają na fabryczne ori <szok>
Czy to jest norma (wiec nic nie trzeba wymieniać) czy nie i ktoś je kiedys wymienil ?
Bo "w oplocie" to widziałem w necie takie wyglądajace jak wężyki do spłuczki kibla. To to macie na mysli pisząc ' w oplocie", czy może tak jak jest u mnie, że oplot pod cinka warstwą gumy
 ?
?Części samochodowe online - Motostacja pl
						- 
				
				Blade-Karol
Przewody w oplocie normalnie mają rurke w ktorej jest płyn. Ta rurka jest "w oplocie" ktory powoduje ze guma się nie nadyma podczas wciskania pedału. Sam oplot jeszcze jest zabezpieczony taką cienką warswą gumyRomanS pisze:A ja mam ciekawe spostrzeżenie. Po uszkodzeniu zewnetrznej, cienkiej warstwy gumy okazało się, że pod spodem jest metalowy oplotBlade05 pisze: i przewody w oplocie!
Przewody wyglądają na fabryczne ori <szok>
Czy to jest norma (wiec nic nie trzeba wymieniać) czy nie i ktoś je kiedys wymienil ?
Bo "w oplocie" to widziałem w necie takie wyglądajace jak wężyki do spłuczki kibla. To to macie na mysli pisząc ' w oplocie", czy może tak jak jest u mnie, że oplot pod cinka warstwą gumy?

- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
No to takie węzyki mam obecnie. Czy to jest seryjne, czy jakis poprzedni właściciel cos ulepszylBlade05 pisze:Przewody w oplocie normalnie mają rurke w ktorej jest płyn. Ta rurka jest "w oplocie" ktory powoduje ze guma się nie nadyma podczas wciskania pedału. Sam oplot jeszcze jest zabezpieczony taką cienką warswą gumy
 ?
?Zaciski mam seryjne, 312 mm średnicy tarcze.
Części samochodowe online - Motostacja pl
						Siemanko wszystkim,
Ja w temacie przewodów właśnie - czy ktoś z was orientuje się może czy do A6 2,5tdi BDG z 2003r można dostac gotowy zestaw Goodridge'a/Black Diamond'a/Hel'a ? Drąże już jakiś czas i obdzwoniłem PTM i różne firmy - większość sprowadza się do: proszę przysłać stare to dorobimy w stalowym oplocie.... na to nie mam czasu bo śmigam właściwie codziennie. Interesuje mnie ilość przewodów w moim aucie (4 czy 6szt) oraz ich długość+rodzaj koĂącówek tych z przodu z tyłu i ewentualnie na belce tylnej jeśli też występują. Ewentualne namiary na miejsce gdzie można takie zamówić byłyby na wagę złota.
? Drąże już jakiś czas i obdzwoniłem PTM i różne firmy - większość sprowadza się do: proszę przysłać stare to dorobimy w stalowym oplocie.... na to nie mam czasu bo śmigam właściwie codziennie. Interesuje mnie ilość przewodów w moim aucie (4 czy 6szt) oraz ich długość+rodzaj koĂącówek tych z przodu z tyłu i ewentualnie na belce tylnej jeśli też występują. Ewentualne namiary na miejsce gdzie można takie zamówić byłyby na wagę złota. 
Z góry dzięki za pomoc!
			
			
									
									
						Ja w temacie przewodów właśnie - czy ktoś z was orientuje się może czy do A6 2,5tdi BDG z 2003r można dostac gotowy zestaw Goodridge'a/Black Diamond'a/Hel'a
 ? Drąże już jakiś czas i obdzwoniłem PTM i różne firmy - większość sprowadza się do: proszę przysłać stare to dorobimy w stalowym oplocie.... na to nie mam czasu bo śmigam właściwie codziennie. Interesuje mnie ilość przewodów w moim aucie (4 czy 6szt) oraz ich długość+rodzaj koĂącówek tych z przodu z tyłu i ewentualnie na belce tylnej jeśli też występują. Ewentualne namiary na miejsce gdzie można takie zamówić byłyby na wagę złota.
? Drąże już jakiś czas i obdzwoniłem PTM i różne firmy - większość sprowadza się do: proszę przysłać stare to dorobimy w stalowym oplocie.... na to nie mam czasu bo śmigam właściwie codziennie. Interesuje mnie ilość przewodów w moim aucie (4 czy 6szt) oraz ich długość+rodzaj koĂącówek tych z przodu z tyłu i ewentualnie na belce tylnej jeśli też występują. Ewentualne namiary na miejsce gdzie można takie zamówić byłyby na wagę złota. Z góry dzięki za pomoc!
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
 
							













 
 
