[ A6 C5] Upgrade hampli w C5
[ A6 C5] Upgrade hampli w C5
Chłopaki mam z przodu tarcze 288mm a chciałbym coś zwiększyć, wiem że do 312mm wystarczy nowe jarzmo, natomiast zdziwiłem się jak zobaczyłem w zwykłej FWD C5 po lifcie 2.5TDI jeszcze większe tarcze z przodu. Czyżby wrzucali tam 321mm? Co trzeba zmienić, żeby to zamontować? Przerabiał już ktoś taki temat?
No i ewentualnie czy tylne hample też można zmienić tak bezproblemowo jak przód z 288 na 312 ?
thx
No i ewentualnie czy tylne hample też można zmienić tak bezproblemowo jak przód z 288 na 312 ?
thx
A jak ktos mocniej hebluje to dorzucić kierownice powietrza z VW Phaetona i przewody w oplocie i będzie malinaegoonn pisze:321 podchodza do przodu plug&play ja mam u siebie , wszystko trzeba zmienic tarcz , klocki , zacisk , jazmo i oslona tarczy tam bedzie po 4 klocki na tarcz , a 320 maja normalnie , tyl jak zapodasz 269np. z s6 tez plug & play

Tarcze Zimmermann Sport + klocki Brembo/Pagid lub coś podobnego
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
A ja mam ciekawe spostrzeżenie. Po uszkodzeniu zewnetrznej, cienkiej warstwy gumy okazało się, że pod spodem jest metalowy oplotBlade05 pisze: i przewody w oplocie

Przewody wyglądają na fabryczne ori <szok>
Czy to jest norma (wiec nic nie trzeba wymieniać) czy nie i ktoś je kiedys wymienil ?
Bo "w oplocie" to widziałem w necie takie wyglądajace jak wężyki do spłuczki kibla. To to macie na mysli pisząc ' w oplocie", czy może tak jak jest u mnie, że oplot pod cinka warstwą gumy

Części samochodowe online - Motostacja pl
Przewody w oplocie normalnie mają rurke w ktorej jest płyn. Ta rurka jest "w oplocie" ktory powoduje ze guma się nie nadyma podczas wciskania pedału. Sam oplot jeszcze jest zabezpieczony taką cienką warswą gumyRomanS pisze:A ja mam ciekawe spostrzeżenie. Po uszkodzeniu zewnetrznej, cienkiej warstwy gumy okazało się, że pod spodem jest metalowy oplotBlade05 pisze: i przewody w oplocie!
Przewody wyglądają na fabryczne ori <szok>
Czy to jest norma (wiec nic nie trzeba wymieniać) czy nie i ktoś je kiedys wymienil ?
Bo "w oplocie" to widziałem w necie takie wyglądajace jak wężyki do spłuczki kibla. To to macie na mysli pisząc ' w oplocie", czy może tak jak jest u mnie, że oplot pod cinka warstwą gumy?

- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
No to takie węzyki mam obecnie. Czy to jest seryjne, czy jakis poprzedni właściciel cos ulepszylBlade05 pisze:Przewody w oplocie normalnie mają rurke w ktorej jest płyn. Ta rurka jest "w oplocie" ktory powoduje ze guma się nie nadyma podczas wciskania pedału. Sam oplot jeszcze jest zabezpieczony taką cienką warswą gumy

Zaciski mam seryjne, 312 mm średnicy tarcze.
Części samochodowe online - Motostacja pl
Siemanko wszystkim,
Ja w temacie przewodów właśnie - czy ktoś z was orientuje się może czy do A6 2,5tdi BDG z 2003r można dostac gotowy zestaw Goodridge'a/Black Diamond'a/Hel'a
? Drąże już jakiś czas i obdzwoniłem PTM i różne firmy - większość sprowadza się do: proszę przysłać stare to dorobimy w stalowym oplocie.... na to nie mam czasu bo śmigam właściwie codziennie. Interesuje mnie ilość przewodów w moim aucie (4 czy 6szt) oraz ich długość+rodzaj koĂącówek tych z przodu z tyłu i ewentualnie na belce tylnej jeśli też występują. Ewentualne namiary na miejsce gdzie można takie zamówić byłyby na wagę złota.
Z góry dzięki za pomoc!
Ja w temacie przewodów właśnie - czy ktoś z was orientuje się może czy do A6 2,5tdi BDG z 2003r można dostac gotowy zestaw Goodridge'a/Black Diamond'a/Hel'a

Z góry dzięki za pomoc!
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków