Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] Słabo ciągnie do 2tyś

Silniki wysokoprężne
konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 22 lut 2020, 14:31

Tak

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 24 lut 2020, 13:44

konradkry77 pisze:Korekty długoterminowe wskazują że pierwsze dwa do kibla.
Zaś korekty biegu jałowego super.
Tak jak pisałem wcześniej turbo wtryski przepływ możesz zalogować jeszcze blok 10 czy przepływa nie tnie w kulki
Znałazłem zdjęcie korekt 2 cylindra i przed zastosowanie liqui moly diesel system reiniger
Obrazek
Ten płyn mu zaszkodził ?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 24 lut 2020, 15:20

to akurat są super wartości.

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 24 lut 2020, 15:46

konradkry77 pisze:to akurat są super wartości.
No właśnie przed zastosowaniem tego preparatu tak było



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 25 lut 2020, 07:34

Wygląda dobrze pierwszy ma minus zbyt już duży .
Pytanie zasadnicze, jaki jest przebieg pomiędzy tymi pomiarami ??
Jest to korekta długoterminowa i zmienia się z przebiegiem

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 25 lut 2020, 08:15

konradkry77 pisze:Wygląda dobrze pierwszy ma minus zbyt już duży .
Pytanie zasadnicze, jaki jest przebieg pomiędzy tymi pomiarami ??
Jest to korekta długoterminowa i zmienia się z przebiegiem
Około 2500 km

Ale wartości z pierwszych 3 wtryskiwaczy pogorszyły się po około 1000 km

[ Dodano: 2020-02-25, 08:15 ]
http://vaglogi.pl/log-008_p3k5C.html

http://vaglogi.pl/log-010_9v3Zn.html

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 25 lut 2020, 09:59

przepławka wygląda OK

Do sedna, albo z tym trzeba żyć albo turbo do regulacji, wydech do sprawdzenia czy nie przytkany, klapy na kolektorze czy nie zawalone syfem ogólnie dolot czy drożny bez złogów
Jak nie pomoże to cóż zmiany w sofcie i tyla.

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 25 lut 2020, 10:52

konradkry77 pisze:przepławka wygląda OK

Do sedna, albo z tym trzeba żyć albo turbo do regulacji, wydech do sprawdzenia czy nie przytkany, klapy na kolektorze czy nie zawalone syfem ogólnie dolot czy drożny bez złogów
Jak nie pomoże to cóż zmiany w sofcie i tyla.
Klapy mam wywalone przez poprzedniego właściciela ( czy jest możliwe że przy wyłączeniu klap ktoś coś pomieszał z turbo )

Dolot jest zasyfiony

gozdzik77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
Imię: Tomek
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: gozdzik77 » 25 lut 2020, 19:43

Bardzo prawdopodobne że to przez brak klap wirowych masz problem. One są właśnie po to by w niskim zakresie obrotów się przymykały i kierowały powietrze do jednego kanału co ma skutkować bardziej efektywnym spalaniem i lepszym momentem. Taka jest teoria.

Odłączyłeś dla testu przepływomierz?

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 25 lut 2020, 19:54

gozdzik77 pisze:Bardzo prawdopodobne że to przez brak klap wirowych masz problem. One są właśnie po to by w niskim zakresie obrotów się przymykały i kierowały powietrze do jednego kanału co ma skutkować bardziej efektywnym spalaniem i lepszym momentem. Taka jest teoria.

Odłączyłeś dla testu przepływomierz?
Tak odłączyłem i dalej to samo

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 25 lut 2020, 21:59

Wszystko zależy jaka wiedzą dysponuje ten kto dłubie w mapie.

Pytanie czy sa wywalone również nastawniki czy nie, pytanie czy sa w pozycji otwartej czy zamkniętej, w najgorszym wypadku masz cały czas zamknięte klapy co zmniejsza przepływ spalin.
kalpy otwierają sie w zależności od prędkości obrotowej i ilości podawanego paliwa.
Na twoim miejscu - czyszczenie dolotu, reanimacja klap to taniocha za 100 zrobisz porządnie na obie strony wgranie serii i wtedy zabawa w tuning.

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 25 lut 2020, 23:04

konradkry77 pisze:Wszystko zależy jaka wiedzą dysponuje ten kto dłubie w mapie.

Pytanie czy sa wywalone również nastawniki czy nie, pytanie czy sa w pozycji otwartej czy zamkniętej, w najgorszym wypadku masz cały czas zamknięte klapy co zmniejsza przepływ spalin.
kalpy otwierają sie w zależności od prędkości obrotowej i ilości podawanego paliwa.
Na twoim miejscu - czyszczenie dolotu, reanimacja klap to taniocha za 100 zrobisz porządnie na obie strony wgranie serii i wtedy zabawa w tuning.
Klapy mam wywalone mechanicznie w kolektorach nic niema

Obrazek

gozdzik77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
Imię: Tomek
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: gozdzik77 » 26 lut 2020, 05:57

Jeżeli to zdjęcie pochodzi z twojego silnika to klapy fizycznie masz i to w dodatku zamkniete. Sprawdz czy po właczeniu zapłonu nastawniki klap wykonują jakieś ruchy.

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 26 lut 2020, 08:05

gozdzik77 pisze:Jeżeli to zdjęcie pochodzi z twojego silnika to klapy fizycznie masz i to w dodatku zamkniete. Sprawdz czy po właczeniu zapłonu nastawniki klap wykonują jakieś ruchy.
Nie nie rozbierałem i ich nie ma

ollyon86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 350
Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
Imię: olyon86
Rocznik: 2016
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ollyon86 » 26 lut 2020, 08:54

Przecież na zdjęciu jak byk widać zamknięta klapę 🤨 Czy wogule wiesz jak wyglądają klapy w kolektorze? Kolektor do czyszczenia .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja