[ BMK 3.0 224 KM] Słabo ciągnie do 2tyś
- tomnik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 544
- Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Dlatego też napisałem wcześniej, że regeneracja turbosprężarki (jeśli nie puszczała oleju) było złym, niepotrzebnym pomysłem.gozdzik77 pisze: Ja osobiście nie widziałem takich logów jeszcze żęby turbina wstawała po mapie do 2000obr/min.
Dane z logowania "nowej", regenerowanej turbiny są całkiem inne od tych, które przedstawiłaś wcześniej. Przedstawiają się typowo/standardowo, jak na 3.0.Damian1320 pisze:To jest wykonane na starej turbinie http://vaglogi.pl/log-011_s014Wp.html
Przejazdy wykonane jeden po drugim
A to na nowej http://vaglogi.pl/log-008_010_011_j901S4.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
gozdzik77 pisze:Damian1320 logi robiłeś na 3 czy 4 biegu?
Moim zdaniem logi są całkiem dobre. Ja osobiście nie widziałem takich logów jeszcze żęby turbina wstawała po mapie do 2000obr/min.
Logi robione na 3 biegu
[ Dodano: 2020-03-07, 20:11 ]
Mógłbyś mnie nakierować w czym jest ta różnica? Bo ja nic nie widzę A czuję jakby na nowej było lepiejtomnik pisze:Dlatego też napisałem wcześniej, że regeneracja turbosprężarki (jeśli nie puszczała oleju) było złym, niepotrzebnym pomysłem.gozdzik77 pisze: Ja osobiście nie widziałem takich logów jeszcze żęby turbina wstawała po mapie do 2000obr/min.
Miałem wyciągnięte turbo więc dałem do regeneracji i podobno geometria lekko się przycinała i i puszczała olej na ciepłą stronęDane z logowania "nowej", regenerowanej turbiny są całkiem inne od tych, które przedstawiłaś wcześniej. Przedstawiają się typowo/standardowo, jak na 3.0.Damian1320 pisze:To jest wykonane na starej turbinie http://vaglogi.pl/log-011_s014Wp.html
Przejazdy wykonane jeden po drugim
A to na nowej http://vaglogi.pl/log-008_010_011_j901S4.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
- tomnik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 544
- Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Placebo.Damian1320 pisze: A czuję jakby na nowej było lepiej
Analizuj/porównuj Boost Pressure(ciśnienie doładowania) specified (zadane) do Boost Pressure(ciśnienie doładowania) actual (aktualne/rzeczywiste, "wypracowane" przez turbosprężarkę- dane z czujnika ciśnienia doładowania). Przy porównaniu zwracaj uwagę na Engine Speed (obroty silnika), przy których porównywane dane ciśnienia występują.Damian1320 pisze:Mógłbyś mnie nakierować w czym jest ta różnica? Bo ja nic nie widzę
"Stara" turbina osiąga (ciśnienie doładowania-actual) (w przybliżeniu) zadane ciśnienie (specifed) przy około 1950 rpm.
"Nowa" przy 2100 (z haczykiem) rpm.
Wiem, że wolałbyś tego nie wiedzieć, czytać, widzieć. Pytasz, odpowiadam. Liczby/dane mówią same za siebie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
Oddałem z nastawnikiem i zamontowano mi ten sam. Pytałem się czy trzeba coś adoptować po montażu to powiedziano mi że został zamontowany tak jak satary i adaptacja nie jest koniecznakonradkry77 pisze:A oddawales z nastawnikiem regulowali nastawnik do turbiny,
Wydruk z testów ustawienie śruby stop.
Na jakich komponentach regenerowali ?
Jak znajdę dokumenty od regeneracji turbinka od mojego Toledo to zobaczysz jak to wygląda wygląda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz
Możliwe że nastawnik jest minimalnie przestawiony na tych trzech śrubach i dlatego turbina później wstaje.
Ale to by sie musiał wypowiedzieć ktoś kto sobie przestawiał nastawnik na turbinie KKK i czy w ogóle jest jakaś różnica po przestawieniu nastawnika czy turbo inaczej reaguje(lepiej albo gorzej wstaje).
Ale to by sie musiał wypowiedzieć ktoś kto sobie przestawiał nastawnik na turbinie KKK i czy w ogóle jest jakaś różnica po przestawieniu nastawnika czy turbo inaczej reaguje(lepiej albo gorzej wstaje).
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
http://vaglogi.pl/log-008_010_003_7OUkHu.html
Czy te logi świadczą o uszkodzonej (oszukującej) przepływce?
Może to w niej jest problem
Czy te logi świadczą o uszkodzonej (oszukującej) przepływce?
Może to w niej jest problem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz
Przepływka u ciebie jest ok. W przedziale do 2000 obr przepływka nie osiąga wymaganych parametrów ale to dlatego że turbina nie zasysa bardzo dużych ilości powietrza(dlatego że spaliny jeszcze wirnika nie rozpędziły). Zauważ że gdy osiągasz doładowanie na poziomie 2.2-2.3 bara to przepływomierz wskazuje właściwe wartości.
Moim zdaniem problem u Ciebie leży po stronie braku klap wirowych w kolektorze ssącym. One są tam po to żeby z niskich obrotów było lepsze spalanie mieszanki a co za tym idzie większa siła spalin bedzie napierała na wirnik turbiny. A to powoduje szybciej większe doładowanie.
Taka jest moja teoria.
Moim zdaniem problem u Ciebie leży po stronie braku klap wirowych w kolektorze ssącym. One są tam po to żeby z niskich obrotów było lepsze spalanie mieszanki a co za tym idzie większa siła spalin bedzie napierała na wirnik turbiny. A to powoduje szybciej większe doładowanie.
Taka jest moja teoria.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
Bardzo możliwe A każdy mówi żeby wywalić klapy to będzie lepiej się zbierał.gozdzik77 pisze:Przepływka u ciebie jest ok. W przedziale do 2000 obr przepływka nie osiąga wymaganych parametrów ale to dlatego że turbina nie zasysa bardzo dużych ilości powietrza(dlatego że spaliny jeszcze wirnika nie rozpędziły). Zauważ że gdy osiągasz doładowanie na poziomie 2.2-2.3 bara to przepływomierz wskazuje właściwe wartości.
Moim zdaniem problem u Ciebie leży po stronie braku klap wirowych w kolektorze ssącym. One są tam po to żeby z niskich obrotów było lepsze spalanie mieszanki a co za tym idzie większa siła spalin bedzie napierała na wirnik turbiny. A to powoduje szybciej większe doładowanie.
Taka jest moja teoria.
Może po wyjęciu klap została źle napisana
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 266
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
- Imię: Dawid
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Chyba wstaje prawie identycznie? Mam klapy
http://vaglogi.pl/log-008_011_010_6M74GEK.html
http://vaglogi.pl/log-008_011_010_6M74GEK.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
Z tego co widzę to u Ciebie turbo wstaje od 1950 obr A u mnie grubo powyżej 2000 obrmas0n pisze:Chyba wstaje prawie identycznie? Mam klapy
http://vaglogi.pl/log-008_011_010_6M74GEK.html
Wracając z pracy zauważyłem że jak stopniowo dodaję gazu to turbo wcześniej reaguje niż przy wciśniętym do oporu
Którą grupę oprócz 011 warto zlogowac żeby było widać wciśnięcie pedału gazu ?