Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ BMK 3.0 224 KM] Słabo ciągnie do 2tyś

Silniki wysokoprężne
gozdzik77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
Imię: Tomek
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: gozdzik77 » 07 mar 2020, 18:10

Damian1320 logi robiłeś na 3 czy 4 biegu?
Moim zdaniem logi są całkiem dobre. Ja osobiście nie widziałem takich logów jeszcze żęby turbina wstawała po mapie do 2000obr/min.
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r

Awatar użytkownika
tomnik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 544
Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
Imię: Tomasz
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: tomnik » 07 mar 2020, 19:07

gozdzik77 pisze: Ja osobiście nie widziałem takich logów jeszcze żęby turbina wstawała po mapie do 2000obr/min.
Dlatego też napisałem wcześniej, że regeneracja turbosprężarki (jeśli nie puszczała oleju) było złym, niepotrzebnym pomysłem.
Damian1320 pisze:To jest wykonane na starej turbinie http://vaglogi.pl/log-011_s014Wp.html
Przejazdy wykonane jeden po drugim

A to na nowej http://vaglogi.pl/log-008_010_011_j901S4.html
Dane z logowania "nowej", regenerowanej turbiny są całkiem inne od tych, które przedstawiłaś wcześniej. Przedstawiają się typowo/standardowo, jak na 3.0.

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 07 mar 2020, 20:11

gozdzik77 pisze:Damian1320 logi robiłeś na 3 czy 4 biegu?
Moim zdaniem logi są całkiem dobre. Ja osobiście nie widziałem takich logów jeszcze żęby turbina wstawała po mapie do 2000obr/min.


Logi robione na 3 biegu

[ Dodano: 2020-03-07, 20:11 ]
tomnik pisze:
gozdzik77 pisze: Ja osobiście nie widziałem takich logów jeszcze żęby turbina wstawała po mapie do 2000obr/min.
Dlatego też napisałem wcześniej, że regeneracja turbosprężarki (jeśli nie puszczała oleju) było złym, niepotrzebnym pomysłem.

Miałem wyciągnięte turbo więc dałem do regeneracji i podobno geometria lekko się przycinała i i puszczała olej na ciepłą stronę
Damian1320 pisze:To jest wykonane na starej turbinie http://vaglogi.pl/log-011_s014Wp.html
Przejazdy wykonane jeden po drugim

A to na nowej http://vaglogi.pl/log-008_010_011_j901S4.html
Dane z logowania "nowej", regenerowanej turbiny są całkiem inne od tych, które przedstawiłaś wcześniej. Przedstawiają się typowo/standardowo, jak na 3.0.
Mógłbyś mnie nakierować w czym jest ta różnica? Bo ja nic nie widzę A czuję jakby na nowej było lepiej

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 07 mar 2020, 21:43

A po regeneracji oprócz paragonu dostałeś coś jeszcze.

Awatar użytkownika
tomnik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 544
Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
Imię: Tomasz
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: tomnik » 07 mar 2020, 23:18

Damian1320 pisze: A czuję jakby na nowej było lepiej
Placebo.
Damian1320 pisze:Mógłbyś mnie nakierować w czym jest ta różnica? Bo ja nic nie widzę
Analizuj/porównuj Boost Pressure(ciśnienie doładowania) specified (zadane) do Boost Pressure(ciśnienie doładowania) actual (aktualne/rzeczywiste, "wypracowane" przez turbosprężarkę- dane z czujnika ciśnienia doładowania). Przy porównaniu zwracaj uwagę na Engine Speed (obroty silnika), przy których porównywane dane ciśnienia występują.
"Stara" turbina osiąga (ciśnienie doładowania-actual) (w przybliżeniu) zadane ciśnienie (specifed) przy około 1950 rpm.
"Nowa" przy 2100 (z haczykiem) rpm.

Wiem, że wolałbyś tego nie wiedzieć, czytać, widzieć. Pytasz, odpowiadam. Liczby/dane mówią same za siebie.

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 07 mar 2020, 23:25

Na marginesie logi warto robić na 4 biegu.
Przed logowaniem warto pociągnąć brykę dobrze rozgrzać motor i turbinę
Oczywiście skrzynię na tip przełączyć i ogień.

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 08 mar 2020, 07:25

konradkry77 pisze:A po regeneracji oprócz paragonu dostałeś coś jeszcze.
Dostałem tylko kartę gwarancyjną
Robiłem w firmie krymar w Białymstoku

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 08 mar 2020, 08:17

A oddawales z nastawnikiem regulowali nastawnik do turbiny,
Wydruk z testów ustawienie śruby stop.
Na jakich komponentach regenerowali ?
Jak znajdę dokumenty od regeneracji turbinka od mojego Toledo to zobaczysz jak to wygląda wygląda

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 08 mar 2020, 09:24

konradkry77 pisze:A oddawales z nastawnikiem regulowali nastawnik do turbiny,
Wydruk z testów ustawienie śruby stop.
Na jakich komponentach regenerowali ?
Jak znajdę dokumenty od regeneracji turbinka od mojego Toledo to zobaczysz jak to wygląda wygląda
Oddałem z nastawnikiem i zamontowano mi ten sam. Pytałem się czy trzeba coś adoptować po montażu to powiedziano mi że został zamontowany tak jak satary i adaptacja nie jest konieczna

gozdzik77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
Imię: Tomek
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: gozdzik77 » 08 mar 2020, 17:15

Możliwe że nastawnik jest minimalnie przestawiony na tych trzech śrubach i dlatego turbina później wstaje.
Ale to by sie musiał wypowiedzieć ktoś kto sobie przestawiał nastawnik na turbinie KKK i czy w ogóle jest jakaś różnica po przestawieniu nastawnika czy turbo inaczej reaguje(lepiej albo gorzej wstaje).
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 09 mar 2020, 08:46

http://vaglogi.pl/log-008_010_003_7OUkHu.html
Czy te logi świadczą o uszkodzonej (oszukującej) przepływce?
Może to w niej jest problem

gozdzik77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
Imię: Tomek
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: gozdzik77 » 09 mar 2020, 10:15

Przepływka u ciebie jest ok. W przedziale do 2000 obr przepływka nie osiąga wymaganych parametrów ale to dlatego że turbina nie zasysa bardzo dużych ilości powietrza(dlatego że spaliny jeszcze wirnika nie rozpędziły). Zauważ że gdy osiągasz doładowanie na poziomie 2.2-2.3 bara to przepływomierz wskazuje właściwe wartości.
Moim zdaniem problem u Ciebie leży po stronie braku klap wirowych w kolektorze ssącym. One są tam po to żeby z niskich obrotów było lepsze spalanie mieszanki a co za tym idzie większa siła spalin bedzie napierała na wirnik turbiny. A to powoduje szybciej większe doładowanie.
Taka jest moja teoria.

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 09 mar 2020, 10:25

gozdzik77 pisze:Przepływka u ciebie jest ok. W przedziale do 2000 obr przepływka nie osiąga wymaganych parametrów ale to dlatego że turbina nie zasysa bardzo dużych ilości powietrza(dlatego że spaliny jeszcze wirnika nie rozpędziły). Zauważ że gdy osiągasz doładowanie na poziomie 2.2-2.3 bara to przepływomierz wskazuje właściwe wartości.
Moim zdaniem problem u Ciebie leży po stronie braku klap wirowych w kolektorze ssącym. One są tam po to żeby z niskich obrotów było lepsze spalanie mieszanki a co za tym idzie większa siła spalin bedzie napierała na wirnik turbiny. A to powoduje szybciej większe doładowanie.
Taka jest moja teoria.
Bardzo możliwe A każdy mówi żeby wywalić klapy to będzie lepiej się zbierał.
Może po wyjęciu klap została źle napisana

mas0n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 266
Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
Imię: Dawid
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mas0n » 09 mar 2020, 13:09

Chyba wstaje prawie identycznie? Mam klapy
http://vaglogi.pl/log-008_011_010_6M74GEK.html

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 09 mar 2020, 17:22

mas0n pisze:Chyba wstaje prawie identycznie? Mam klapy
http://vaglogi.pl/log-008_011_010_6M74GEK.html
Z tego co widzę to u Ciebie turbo wstaje od 1950 obr A u mnie grubo powyżej 2000 obr

Wracając z pracy zauważyłem że jak stopniowo dodaję gazu to turbo wcześniej reaguje niż przy wciśniętym do oporu
Którą grupę oprócz 011 warto zlogowac żeby było widać wciśnięcie pedału gazu ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl