[ BMK 3.0 224 KM] Słabo ciągnie do 2tyś
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
Znałazłem zdjęcie korekt 2 cylindra i przed zastosowanie liqui moly diesel system reinigerkonradkry77 pisze:Korekty długoterminowe wskazują że pierwsze dwa do kibla.
Zaś korekty biegu jałowego super.
Tak jak pisałem wcześniej turbo wtryski przepływ możesz zalogować jeszcze blok 10 czy przepływa nie tnie w kulki
Ten płyn mu zaszkodził ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
Około 2500 kmkonradkry77 pisze:Wygląda dobrze pierwszy ma minus zbyt już duży .
Pytanie zasadnicze, jaki jest przebieg pomiędzy tymi pomiarami
Jest to korekta długoterminowa i zmienia się z przebiegiem
Ale wartości z pierwszych 3 wtryskiwaczy pogorszyły się po około 1000 km
[ Dodano: 2020-02-25, 08:15 ]
http://vaglogi.pl/log-008_p3k5C.html
http://vaglogi.pl/log-010_9v3Zn.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
Klapy mam wywalone przez poprzedniego właściciela ( czy jest możliwe że przy wyłączeniu klap ktoś coś pomieszał z turbo )konradkry77 pisze:przepławka wygląda OK
Do sedna, albo z tym trzeba żyć albo turbo do regulacji, wydech do sprawdzenia czy nie przytkany, klapy na kolektorze czy nie zawalone syfem ogólnie dolot czy drożny bez złogów
Jak nie pomoże to cóż zmiany w sofcie i tyla.
Dolot jest zasyfiony
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
Tak odłączyłem i dalej to samogozdzik77 pisze:Bardzo prawdopodobne że to przez brak klap wirowych masz problem. One są właśnie po to by w niskim zakresie obrotów się przymykały i kierowały powietrze do jednego kanału co ma skutkować bardziej efektywnym spalaniem i lepszym momentem. Taka jest teoria.
Odłączyłeś dla testu przepływomierz?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Wszystko zależy jaka wiedzą dysponuje ten kto dłubie w mapie.
Pytanie czy sa wywalone również nastawniki czy nie, pytanie czy sa w pozycji otwartej czy zamkniętej, w najgorszym wypadku masz cały czas zamknięte klapy co zmniejsza przepływ spalin.
kalpy otwierają sie w zależności od prędkości obrotowej i ilości podawanego paliwa.
Na twoim miejscu - czyszczenie dolotu, reanimacja klap to taniocha za 100 zrobisz porządnie na obie strony wgranie serii i wtedy zabawa w tuning.
Pytanie czy sa wywalone również nastawniki czy nie, pytanie czy sa w pozycji otwartej czy zamkniętej, w najgorszym wypadku masz cały czas zamknięte klapy co zmniejsza przepływ spalin.
kalpy otwierają sie w zależności od prędkości obrotowej i ilości podawanego paliwa.
Na twoim miejscu - czyszczenie dolotu, reanimacja klap to taniocha za 100 zrobisz porządnie na obie strony wgranie serii i wtedy zabawa w tuning.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
Klapy mam wywalone mechanicznie w kolektorach nic niemakonradkry77 pisze:Wszystko zależy jaka wiedzą dysponuje ten kto dłubie w mapie.
Pytanie czy sa wywalone również nastawniki czy nie, pytanie czy sa w pozycji otwartej czy zamkniętej, w najgorszym wypadku masz cały czas zamknięte klapy co zmniejsza przepływ spalin.
kalpy otwierają sie w zależności od prędkości obrotowej i ilości podawanego paliwa.
Na twoim miejscu - czyszczenie dolotu, reanimacja klap to taniocha za 100 zrobisz porządnie na obie strony wgranie serii i wtedy zabawa w tuning.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża