[ BMK 3.0 224 KM] Słabo ciągnie do 2tyś
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
Na 100% klapy są wywalone zostało tylko cięgło A pręt wycięty może na zdjęciu tego nie widać przez ten syfollyon86 pisze:Przecież na zdjęciu jak byk widać zamknięta klapę 🤨 Czy wogule wiesz jak wyglądają klapy w kolektorze? Kolektor do czyszczenia .
W zaznaczonym miejscu powinna być klapa A jej niema tzn że są wywalone
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
Po wymianie turbo tak prezentują się logi grupy 008 010 i 011
http://vaglogi.pl/log-008_010_011_j901S4.html
http://vaglogi.pl/log-008_010_011_j901S4.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz
I jakie odczucia po wymianie turbiny? Jest poprawa, lepiej się zbiera z dołu?Damian1320 pisze:Po wymianie turbo tak prezentują się logi grupy 008 010 i 011
http://vaglogi.pl/log-008_010_011_j901S4.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
Mi się wydaję że jest lepiej ale nie wiem czy na prawdę coś się zmieniło czy to tylko moje nastawieniegozdzik77 pisze:I jakie odczucia po wymianie turbiny? Jest poprawa, lepiej się zbiera z dołu?Damian1320 pisze:Po wymianie turbo tak prezentują się logi grupy 008 010 i 011
http://vaglogi.pl/log-008_010_011_j901S4.html
[ Dodano: 2020-03-05, 06:37 ]
Jeden z mechaników stwierdził że może być winny rozrząd i po podłączeniu vcds w grupie 24 i 25 w drugim oknie pokazuje -7 kw. Rozrząd słychać tylko po odpaleniu 1-2s ale za każdym razem po postoju dłuższym niż 20min. Czy to znaczy że rozrząd jest na pewno do wymiany ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
w BMK miałem -7 zas w ASB mam -3Damian1320 pisze:Mi się wydaję że jest lepiej ale nie wiem czy na prawdę coś się zmieniło czy to tylko moje nastawieniegozdzik77 pisze:I jakie odczucia po wymianie turbiny? Jest poprawa, lepiej się zbiera z dołu?Damian1320 pisze:Po wymianie turbo tak prezentują się logi grupy 008 010 i 011
http://vaglogi.pl/log-008_010_011_j901S4.html
[ Dodano: 2020-03-05, 06:37 ]
Jeden z mechaników stwierdził że może być winny rozrząd i po podłączeniu vcds w grupie 24 i 25 w drugim oknie pokazuje -7 kw. Rozrząd słychać tylko po odpaleniu 1-2s ale za każdym razem po postoju dłuższym niż 20min. Czy to znaczy że rozrząd jest na pewno do wymiany ?
w obu przy odpaleniu zawsze coś było słychać. i to losowo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
- Lokalizacja: Łomża
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz
Gdzieś słyszałem opinię że właśnie KKK słabiej wstają z niskich obrotów niż garrett, ale za to z górnego zakresu obrotów KKK może więcej wyciągnąć (że ma większą wydajność). Ale nie zmienia to faktu że V6 3.0TDI powinno zbierać się bardzo dobrze od samego dołu.Producent podaje że 450Nm jest już od ok. 1500obr/min a nie od 2000.
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r