Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] Słabo ciągnie do 2tyś

Silniki wysokoprężne
mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 26 lut 2020, 11:26

Zaznaczona strzałka wskazuje klapę, która jest zamknięta, bo nie widać nic głębiej.

Obrazek

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 26 lut 2020, 12:36

ollyon86 pisze:Przecież na zdjęciu jak byk widać zamknięta klapę 🤨 Czy wogule wiesz jak wyglądają klapy w kolektorze? Kolektor do czyszczenia .
Na 100% klapy są wywalone zostało tylko cięgło A pręt wycięty może na zdjęciu tego nie widać przez ten syf
Obrazek


W zaznaczonym miejscu powinna być klapa A jej niema tzn że są wywalone

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 26 lut 2020, 18:27

Zrób lepsze zdjęcie.
Nie będzie niedomówień

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 26 lut 2020, 21:29

konradkry77 pisze:Zrób lepsze zdjęcie.
Nie będzie niedomówień
Narazie nie mam tego rozebranego zdjęcia z poprzedniego czyszczenia. Jutro turbo jedzie do regeneracji zobaczę co będzie

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 26 lut 2020, 22:06

Po regeneracji gość ma dać ci wykres z testów.
A także pomiar z ustawienia ogranicznika w innym przypadku szkoda kasy na jego robotę.

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 28 lut 2020, 13:26

konradkry77 pisze:Po regeneracji gość ma dać ci wykres z testów.
A także pomiar z ustawienia ogranicznika w innym przypadku szkoda kasy na jego robotę.
Czy nową turbinę wystarczy zalać olejem przed pierwszym uruchomieniem czy może coś odłączyć żeby kręcił A nie zapalił ?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 28 lut 2020, 15:24

Można zalać,
ale i tak wszystko spłynie do miski zanim to złożyć
w PD odpinałem wtyczkę z pompek i kręciłem 2 min rozrusznikiem
w CR odpinam wtyczkę z nastawnika pompy i kręcę 2 min.
pompa wtedy nabija ciśnienie i działa

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 01 mar 2020, 22:32

Po wymianie turbo tak prezentują się logi grupy 008 010 i 011
http://vaglogi.pl/log-008_010_011_j901S4.html

gozdzik77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
Imię: Tomek
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: gozdzik77 » 02 mar 2020, 17:05

Damian1320 pisze:Po wymianie turbo tak prezentują się logi grupy 008 010 i 011
http://vaglogi.pl/log-008_010_011_j901S4.html
I jakie odczucia po wymianie turbiny? Jest poprawa, lepiej się zbiera z dołu?

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 05 mar 2020, 06:37

gozdzik77 pisze:
Damian1320 pisze:Po wymianie turbo tak prezentują się logi grupy 008 010 i 011
http://vaglogi.pl/log-008_010_011_j901S4.html
I jakie odczucia po wymianie turbiny? Jest poprawa, lepiej się zbiera z dołu?
Mi się wydaję że jest lepiej ale nie wiem czy na prawdę coś się zmieniło czy to tylko moje nastawienie

[ Dodano: 2020-03-05, 06:37 ]
Jeden z mechaników stwierdził że może być winny rozrząd i po podłączeniu vcds w grupie 24 i 25 w drugim oknie pokazuje -7 kw. Rozrząd słychać tylko po odpaleniu 1-2s ale za każdym razem po postoju dłuższym niż 20min. Czy to znaczy że rozrząd jest na pewno do wymiany ?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 05 mar 2020, 15:14

Damian1320 pisze:
gozdzik77 pisze:
Damian1320 pisze:Po wymianie turbo tak prezentują się logi grupy 008 010 i 011
http://vaglogi.pl/log-008_010_011_j901S4.html
I jakie odczucia po wymianie turbiny? Jest poprawa, lepiej się zbiera z dołu?
Mi się wydaję że jest lepiej ale nie wiem czy na prawdę coś się zmieniło czy to tylko moje nastawienie

[ Dodano: 2020-03-05, 06:37 ]
Jeden z mechaników stwierdził że może być winny rozrząd i po podłączeniu vcds w grupie 24 i 25 w drugim oknie pokazuje -7 kw. Rozrząd słychać tylko po odpaleniu 1-2s ale za każdym razem po postoju dłuższym niż 20min. Czy to znaczy że rozrząd jest na pewno do wymiany ?
w BMK miałem -7 zas w ASB mam -3
w obu przy odpaleniu zawsze coś było słychać. i to losowo

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 05 mar 2020, 17:52

Można jakoś inaczej sprawdzić ten rozrząd. Na przykład bez rozbierania sprawdzić napięcie łańcucha ?

gozdzik77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
Imię: Tomek
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: gozdzik77 » 05 mar 2020, 18:10

Jaką masz turbinę KKK czy Garretta?
Stanu rozrządu raczej nie da się sprawdzić bez poważnej rozbiórki silnika lub skrzyni bięgów.
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r

Damian1320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2020, 10:47
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damian1320 » 05 mar 2020, 18:27

gozdzik77 pisze:Jaką masz turbinę KKK czy Garretta?
Stanu rozrządu raczej nie da się sprawdzić bez poważnej rozbiórki silnika lub skrzyni bięgów.
KKK

gozdzik77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
Imię: Tomek
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: gozdzik77 » 05 mar 2020, 20:07

Gdzieś słyszałem opinię że właśnie KKK słabiej wstają z niskich obrotów niż garrett, ale za to z górnego zakresu obrotów KKK może więcej wyciągnąć (że ma większą wydajność). Ale nie zmienia to faktu że V6 3.0TDI powinno zbierać się bardzo dobrze od samego dołu.Producent podaje że 450Nm jest już od ok. 1500obr/min a nie od 2000.
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja