Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
shaqal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1127
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
Imię: hmm?
Rocznik: 2021
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
Kontakt:

Post autor: shaqal » 06 sie 2018, 23:49

Pczester pisze:
shaqal pisze:
Pczester pisze:Witam koledzy, chciałbym wskrzesić ten temat, ponieważ interesuje mnie modyfikacja silnika na wzór kolego dankan czyli zmienić turbo, dłubnąć wydech, IC zostawić seryjny póki co i osiągnąć coś w okolicy 300KM 600Nm. Jeśli ma ktoś kontakt do kolegi dankan to byłbym bardzo wdzięczny, ponieważ dawno był tu na forum (napisałem do niego oczywiście). Ewentualnie może ktoś wie jak ogarnąć takie większe turbo o którym on pisał kilka postów wcześniej. Wydech to już temat mnie skomplikowany bo mam firmy w okolicy, i program zostanie zrobić pod nowe turbo i wydech ale to oczywiście też w profesjonalnym warsztacie. Najbardziej to szukam turbo.
Warto sprawdzić czy auto trzyma serię, bo czasem przywrócenie serii może być już kosztowne.
Serię trzymał, poszedł lekko wydech do modyfikacji oraz mapa, ale mało. Mam namiary na firmę która robi turbo hybrydy rozwiercane, będę dzwonił pytał o koszty i wtedy pod te turbo nowy program.
Najsłabszym ogniwem jest skrzynia, bezpieczna granica to 590-600Nm.

gozdzik77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
Imię: Tomek
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: gozdzik77 » 07 maja 2019, 19:01

Mam pytanie do osób które zdecydowały się na zrobienie programu: Czy macie wyłączony EGR (dla tych co nie mają DPF-a) i wyłączone(otwarte na stałe) kalpy wirowe lub usunięte te klapy? Przeczytałem cały ten wątek ale nikt o tym nie wspomniał.
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r

gom4z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 04 cze 2018, 20:15
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8 TFSI 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: gom4z » 08 maja 2019, 11:00

Ja bym te klapy i egr pousuwal w cholere i święty spokój. A i auto wtedy robi się zwawsze. Szczególnie różnice można to odczuć przy mniejszym motorze.

Awatar użytkownika
polok777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 11 mar 2014, 22:11
Imię: Patryk
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Istebna

Post autor: polok777 » 10 lis 2019, 09:42

Czołem, czy ktokolwiek z forumowiczów montował Downpipe do 3.0 w manu ?
Jako że jeżdze manualem mam apetyt na większe moce w grę wchodzi Stage III GTB2260VK,klapy wirowe out, egr out, dpf out i FMIC centralny. Pytanie tylko czy oferowane DP na Alledrogo podejda?

https://allegro.pl/oferta/downpipe-audi ... 8612321927

https://allegro.pl/oferta/downpipe-audi ... 7501047919

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja