Tak siada 350 bez kombinowania przy zacisku i uszach zwrotnicy:



Gdzieś na forum chyba audizone czytałem, że najlepszy offset do S6 (ktoś tam to sprawdzał) jest 57,2 czyli pokrywa się to z tym, co piszesz Gosia.Mazdomania pisze:Kwestia jeszcze jakich zwrotnic użyjesz. U mnie trzeba było użyć podkładek między uszy zwrotnicy, a zacisk o grubości ok. 1.5mm, czyli realnie aby było bez podkładek offset 58mm byłby idealny do wycentrowania zacisku nad tarczą.
Właśnie takie rozwiązanie jest najlepsze i nie stanowi ono problemu jeżeli bym był w kraju niestety w tej chwili jestem poza, a tutaj jest problem kupić tarcze, z którymi w Polsce nie ma problemu. Wszystko na zamówienie ceny z du… y wyjęte poszukam czegoś na szrocie lub zrobię kopię tarczy ze sklejki do pomiarów jak dobrze zrobię to zostawię już ją na aucie (klocki z drewna będą tańsze).Mazdomania pisze:Najlepiej jakbyś miał zacisk i komplet tarcz do przymiarki - byłby wtedy punkt odniesienia w którą stronę najlepiej iść.
Ja u siebie mam takie same zwrotnice w V6 TDI one były montowane A6 C5 od nr Vin 4B-2-031 500marcin85 pisze:w poliftowej esie i rsie szla ta sama zwrotnica dla przykładu lewa to 4B3407253G
Natomiast co do modyfikowania samych zacisków raczej nie wejdę w ten temat z tej strony wolał bym już dorabiać adaptery do połączenia zacsku ze zwrotnicą. Widziałem już jednego co to w 17Z zaspawał otwory na śruby i potem wiercił w innych miejscach w celu przesunięcia zacisku właśnie - niech mu ziemia lekką będzie hehemarcin85 pisze:Hej,
co do zacisków, to trzeba przerobić otwory w uszach tzn. przesunąć o 2mm w dół i najlepiej zmniejszyć średnicę o 2mm (bodajże z fi14 na fi12), żeby odsunąć zacisk od osi piasty. Ja liznąłem jeszcze minimalnie owal zacisku od wewnątrz, ale nie wiem czy to konieczne. Wolałem tak zrobić żeby tarcza nie wchodziła na styk tylko miała luz techniczny
także wnioskuje że tej wypowiedzi że siada tarcza 360



