Zawieszenie SKV Germany - wahacze i końcówki drążków
- xan
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 173
- Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Olsztyn
No wlasnie dziwna akcja bo przed ta geometria bylo ok. Ludki zmieniali mi prawa koncowke drazka, ustawili łączniki jak powinny byc a przynajmniej mam taka nadzieje i ustawili geometrie. Patrzylem w wypis z geometrii i jedno kolo ma 1.5 stopniastopnia (to w ktorym zmieniali koncowke) i jest na czerwono a cala reszta zielona. Do tego dzis jechałem pierwszy raz w trasie i mi drzala kierownica. Najbardziej bylo to odczuwalne przy ok 80km/h przy hamowaniu silnikiem. Nie wiem moze to normalne przy twardszym zawieszeniu i szerokim kapciu? Chyba musze odwiedzic kolejnego mechanika. 

- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- xan
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 173
- Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Olsztyn
Które dokładnie śruby? Dziwne ze jak jechalem 120km do domu bez ustawionej zbieznosci i geometrii po zmianie zawieszenia to bylo ok. Dopiero po zmianie koncowki, wahaczy i geometrii zaczelo tak bić na tej kierownicy. Już nie mam siły to tej roboty. Jeden poprawia po drugim i jest coraz gorzej a kasy coraz mniej na takie zabawy. Cierpliwość żony też się kończy.
[ Dodano: 2016-06-04, 11:35 ]
Wróciłem od mechanika. Okazało się że koło było nie wyważone i dodatkowo mam głęboką rysę na tym niewyważonym kole. Sam napewno tego nie obtarłem i na zdjęciu z poprzedniego dnia tej rysy też nie ma. Jestem mega wkur....... bo nawet najprostrza naprawa sprawiła że odebrałem rozwalony samochód. Najgorsze że teraz pewnie nie będę mógł tego reklamować bo jak w coś walneli to napewno się tego wyprą. Morał z tego taki, do niesprawdzonego mechanika nie ma co nawet jechać na wymianę żarówki bo może spier.....

[ Dodano: 2016-06-04, 11:35 ]
Wróciłem od mechanika. Okazało się że koło było nie wyważone i dodatkowo mam głęboką rysę na tym niewyważonym kole. Sam napewno tego nie obtarłem i na zdjęciu z poprzedniego dnia tej rysy też nie ma. Jestem mega wkur....... bo nawet najprostrza naprawa sprawiła że odebrałem rozwalony samochód. Najgorsze że teraz pewnie nie będę mógł tego reklamować bo jak w coś walneli to napewno się tego wyprą. Morał z tego taki, do niesprawdzonego mechanika nie ma co nawet jechać na wymianę żarówki bo może spier.....



-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Ja jutro w koncu rano odstawiam auto na wymiane zawieszenia. A tak odnosnie postow wyzej, te 1,5 stopnia to mowicie o zbieznosci?jutro tez bede jechal na zbieznosc i mysle jaka maja mi ustawic. W tamtym roku gosc ustawial mi na 1,8 i dosyc fajnie sie jezdzilo. Opon tez mi nie darlo.
[ Dodano: 2016-06-07, 13:54 ]
Dobra juz widze ze chyba chodzilo o pochylenie kola:)ale pyatnie o zbieznosc nadal aktualne. Z przedzialu 1-3 jaka jest optymalna zeby autko sie stabilnie prowadzilo?na zakretach nie szaleje wiec bardziej o stabilnosc na wprost i nierownosciach mi chodzi.
[ Dodano: 2016-06-08, 15:02 ]
No wiec ja tez jestem w koncu po wymianie (kilka fotek pozniej wrzuce). U mnie wygladalo to tak ze sworznie od bananow i w kilku wahaczach jak rowniez koncowke drazka mozna bylo dwoma palcami bez zadnego wysilku ruszac, masakra. Chyba mam juz problem niepewnego prowadzenia od 120 km/h mam rozwiazany jak rowniez kierownica prawie prosto juz jest a byla przekrzywiona mimo wielokrotnego ustawiania zbieznosci (teraz jeszcze nie ustawialem,zrobie to jutro lub moze jeszcze dzisiaj to opisze calkowite wrazenia). Poki co mam wrazenie jak by kierownica sztywniejsza sie zrobila i sztywniej jechalo. Pozniej dam fotki i wrazenia po ustawieniu zbieznosci.
Kilka fotek z montazu:
http://www.fotosik.pl/zdjecie/629d8183352b3df5
http://www.fotosik.pl/zdjecie/384cbd29ac0744aa
http://www.fotosik.pl/zdjecie/8313b68f1a4d60b5
http://www.fotosik.pl/zdjecie/b27f863efc5aa2c1
http://www.fotosik.pl/zdjecie/ea36e9e27a99e345
[ Dodano: 2016-06-07, 13:54 ]
Dobra juz widze ze chyba chodzilo o pochylenie kola:)ale pyatnie o zbieznosc nadal aktualne. Z przedzialu 1-3 jaka jest optymalna zeby autko sie stabilnie prowadzilo?na zakretach nie szaleje wiec bardziej o stabilnosc na wprost i nierownosciach mi chodzi.
[ Dodano: 2016-06-08, 15:02 ]
No wiec ja tez jestem w koncu po wymianie (kilka fotek pozniej wrzuce). U mnie wygladalo to tak ze sworznie od bananow i w kilku wahaczach jak rowniez koncowke drazka mozna bylo dwoma palcami bez zadnego wysilku ruszac, masakra. Chyba mam juz problem niepewnego prowadzenia od 120 km/h mam rozwiazany jak rowniez kierownica prawie prosto juz jest a byla przekrzywiona mimo wielokrotnego ustawiania zbieznosci (teraz jeszcze nie ustawialem,zrobie to jutro lub moze jeszcze dzisiaj to opisze calkowite wrazenia). Poki co mam wrazenie jak by kierownica sztywniejsza sie zrobila i sztywniej jechalo. Pozniej dam fotki i wrazenia po ustawieniu zbieznosci.
Kilka fotek z montazu:
http://www.fotosik.pl/zdjecie/629d8183352b3df5
http://www.fotosik.pl/zdjecie/384cbd29ac0744aa
http://www.fotosik.pl/zdjecie/8313b68f1a4d60b5
http://www.fotosik.pl/zdjecie/b27f863efc5aa2c1
http://www.fotosik.pl/zdjecie/ea36e9e27a99e345
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 674
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojechałeś po bandziepalec85 pisze:Ja pierdziele ale powklejalem. Sory ale nie wiem jak to wklejac.

Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Tylko takie fotki robione na szybko bo mechanik zadzwonil jak bylem zajety wiec wpadlem szybko po auto i dla wywiazania sie z obietnicy zrobilem chociaz kilka fotek na potwierdzenie ze wymieniane na pewno byly.
[ Dodano: 2016-06-08, 23:26 ]
Dzieki maniocek za pomoc:)no niestety nie jestem jeszcze obcykany w wgrywaniu fotek:)
[ Dodano: 2016-06-09, 09:25 ]
Dodam jeszcze tylko tyle,że szarpaki ani mechanicy z breszkami z autem na podnośniku nie wykrywali żadnych awarii wahaczy a po rozpięciu dopiero okazały sie niemałe luzy.
[ Dodano: 2016-06-08, 23:26 ]
Dzieki maniocek za pomoc:)no niestety nie jestem jeszcze obcykany w wgrywaniu fotek:)
[ Dodano: 2016-06-09, 09:25 ]
Dodam jeszcze tylko tyle,że szarpaki ani mechanicy z breszkami z autem na podnośniku nie wykrywali żadnych awarii wahaczy a po rozpięciu dopiero okazały sie niemałe luzy.
Dziękujemy bardzo za te fotki, które póki co wrzuciłeśpalec85 pisze:dla wywiazania sie z obietnicy zrobilem chociaz kilka fotek na potwierdzenie ze wymieniane na pewno byly.

W takim razie jeśli ustawisz już zbieżność to liczymy na jakieś kolejne zdjęcia i na bardziej szczegółową relacjępalec85 pisze:Chyba mam juz problem niepewnego prowadzenia od 120 km/h mam rozwiazany jak rowniez kierownica prawie prosto juz jest a byla przekrzywiona mimo wielokrotnego ustawiania zbieznosci (teraz jeszcze nie ustawialem,zrobie to jutro lub moze jeszcze dzisiaj to opisze calkowite wrazenia). Poki co mam wrazenie jak by kierownica sztywniejsza sie zrobila i sztywniej jechalo. Pozniej dam fotki i wrazenia po ustawieniu zbieznosci.


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
No wiec jestem po ustawieniu zbieznosci i w koncu mam prosto kierownice
tyle razy w tamtym roku ustawialem, tyle razy trzepali zawieszenie i nikt nic w nim nie widzial a okazalo sie ze kulalo juz i ktoras tuleja albo sworzen powodowal to. Wszystkie parametry na zielono wiec jest git. Autko jezdzi teraz stabilnie (jutro przetestuje na trasie), na ruch kierownica reaguje blyskawicznie i pewnie, odczucia jak by cos rozsypanego zebralo sie do kupy i posklejalo:) Kierownica tez jak by ciezej chodzi troche przez co pewniej sie auto czuje. Pierwsze odczucia super pozytywne. Mam 2 fotki dodatkowe zrobione na zbieznosci i zrobilem jeszcze 2 fotki tulei sanek...tylko teraz czy to sa tuleje sanek czy poduszki skrzyni?bo w sankach jest ogolnie 6 tulei (sorry jesli zle cos nazywam, jestem troche laikiem). Jesli moglibyscie mi powiedziec czy te tuleje to poduszki skrzyni czy tuleje sanek...bo te tuleje co sa w kazdym rogu sanek to siedza sztywno i sie nie wysuwaja. Wklejam fotki.
[ Dodano: 2016-06-09, 14:41 ]
Jak by jeszcze mogl mi ktos wytlumaczyc jak bezposrednio wklejac fotki a nie jako linki do nich:)
[ Dodano: 2016-06-09, 14:58 ]
Odnosnie tych tulei sanek, przod auta byl podniesiony, nie stalo na kolach.
![Obrazek]()


[ Dodano: 2016-06-09, 14:41 ]
Jak by jeszcze mogl mi ktos wytlumaczyc jak bezposrednio wklejac fotki a nie jako linki do nich:)
[ Dodano: 2016-06-09, 14:58 ]
Odnosnie tych tulei sanek, przod auta byl podniesiony, nie stalo na kolach.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
A na Twoje oko to one nie sa zajechane juz?nie powinny byc bardziej schowane? bo od dawna juz jak sa takie temperatury jak teraz i chwile pojezdze to cos mi puka w momencie jak by to nazwac zmiany obciazenia,np. podczas zmiany biegow gdy wcisne sprzeglo i po zmianie gdy puszcze sprzeglo jak rowniez na skrzyzowaniach,przewaznie na lewych zakretach i z lewej tez jak by te pukanie,poduchy silnika sa dosyc swieze. To jest takie gluche pukniecie jak by z lewej strony na srodku lub troche z tylu.
Zamontowalem u siebie również komplet z skv. Narazie zrobiłem 1k km i auto dużo lepiej się prowadzi,jest cicho(stare miałem prawie wszystkie od nowości). Jest sztywno. Dostajemy cały komplet, nic nie brakuje w zestawie. Jak dla mnie to są dobrze wykonane. Zobaczymy ile wytrzymają. Jak narazie jestem zadowolony 
