Dziękujemy za pozytywną opinię. Pierwsze wrażenie jest ważne. Czekamy na dalszy rozwój wydarzeń i na Państwa opinie po upływie większej ilości km =)krolpemo pisze:Zamontowalem u siebie również komplet z skv. Narazie zrobiłem 1k km i auto dużo lepiej się prowadzi,jest cicho(stare miałem prawie wszystkie od nowości). Jest sztywno. Dostajemy cały komplet, nic nie brakuje w zestawie. Jak dla mnie to są dobrze wykonane. Zobaczymy ile wytrzymają. Jak narazie jestem zadowolony
Zawieszenie SKV Germany - wahacze i końcówki drążków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Zauwazylem cos dziwnego po zmianie wahaczy (chyba ze wczesniej nie zwracalem uwagi) a mianowicie w momencie wjechania na kraweznik jak i zjezdzania z niego (nie zawsze ale przewaznie) jest jedno piskniecie,typowy dzwiek gumy. Czy moze to byc zwiazane z nowymi tulejami i tym ze auto stalo na sloncu i to mialo jakis wplyw?zawieszenie nie bylo skladane w zwisie, co prawda na podnosniku ale byly kobylki podkladane.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7171
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Udało mi się w końcu w weekend wymienić wahacze. Praktycznie u mnie wszystko z pierwszego montażu w fabryce - po założeniu 235/45/17 niestety zacząłem oddczuwać lekkie pływanie i ciąganie w koleinach
Pierwsze wrażenie po otrzymianiu paczuszki pozywtywne. Wahacze oddzielnie popoakowane , komplet śrub powlekanych. Sprawiaja wrażenie solidnych , odlew wygląda ok.
Nie wymieniłem jedynie końcówek drążków bo w zeszłym roku były założone nowe Lemfordera.
Cały przód zajął mi około 3,5 godziny , ale nie miałem niespodzianek ze śrubami ( górna od sworzni 1,5 roku temu przy wymianie amortyzatorów zasmarowana smarem ) , ze zdejmowanych wahaczy najbardziej zużyte były Banany i górne tylne ( rozciągnięte i pozrywane tuleje , luźne sworznie ale bez luzów pionowych ). Śruby dokręcone po opuszczeniu na klocki drewniane.
Jeszcze nie byłem na zbieżności ale raczej nic się nie zmieniło bo aiuto jeździ prosto i kierownica też bez zmian , odbija sam itd. - postaram się jak najszybciej skontrolować żeby nie było niespodzianek.
Pierwsze wrażenia super , auto jedzie jak po szynach , w koleinach trzyma , nie ciąga kierownicą , brak skrzypienia , pisków itd. Wahacze zmienione przy 237800 KM będą na bieżąco zdawał relację.
Parę fotek:
przed pracą
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Jedyna różnica w wahaczach , tak jak u kolegi dawid018
![Obrazek]()
Po zamontowaniu:
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Pierwsze wrażenie po otrzymianiu paczuszki pozywtywne. Wahacze oddzielnie popoakowane , komplet śrub powlekanych. Sprawiaja wrażenie solidnych , odlew wygląda ok.
Nie wymieniłem jedynie końcówek drążków bo w zeszłym roku były założone nowe Lemfordera.
Cały przód zajął mi około 3,5 godziny , ale nie miałem niespodzianek ze śrubami ( górna od sworzni 1,5 roku temu przy wymianie amortyzatorów zasmarowana smarem ) , ze zdejmowanych wahaczy najbardziej zużyte były Banany i górne tylne ( rozciągnięte i pozrywane tuleje , luźne sworznie ale bez luzów pionowych ). Śruby dokręcone po opuszczeniu na klocki drewniane.
Jeszcze nie byłem na zbieżności ale raczej nic się nie zmieniło bo aiuto jeździ prosto i kierownica też bez zmian , odbija sam itd. - postaram się jak najszybciej skontrolować żeby nie było niespodzianek.
Pierwsze wrażenia super , auto jedzie jak po szynach , w koleinach trzyma , nie ciąga kierownicą , brak skrzypienia , pisków itd. Wahacze zmienione przy 237800 KM będą na bieżąco zdawał relację.
Parę fotek:
przed pracą
![<okok> <okok>](https://a6klub.pl/images/smilies/okok.gif)
Jedyna różnica w wahaczach , tak jak u kolegi dawid018
Po zamontowaniu:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Po prostu nie wiesz czy czegoś nie przestawiłeś, czy elementy się minimalnie nie różnią wielkością, czy poprzednio zbieżność nie była ustawiana poprawnie i co tam jeszcze chcesz. Grunt jest taki, że na oko nie ocenisz czy wszystko jest ok i po prostu należy odżałować te 80-100 zł i mieć pewność... a to akurat rzecz która wpływa na bezpieczeństwo jazdy. :P
Nie ma żadnej regulacji geometrii u mnie chyba że bede przesuwał sanki. Zbieznośc jesli była przed OK to bedzie i po-musi. Jeśli sie skopie cos tzn że zawiecha nie jest kompatybilna czyli jakies sa oznice w wymiarach które byc nie powinny ![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Nie jeden się ze mna na forach wykłócał a ja swoje twierdze i przy 300km/h wczoraj mi szło jak po szynie :P
Moja A8 nigdy nie widziała żadnego huntera 3d itp jedynie pan Henio i jego PRLowskie lampy 2x przez 8lat![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Nie jeden się ze mna na forach wykłócał a ja swoje twierdze i przy 300km/h wczoraj mi szło jak po szynie :P
Moja A8 nigdy nie widziała żadnego huntera 3d itp jedynie pan Henio i jego PRLowskie lampy 2x przez 8lat
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Bo nie liczy się żaden hunter, tylko właśnie Pan Henio. Dobry fachowiec to i na "sznurki" ustawi :P
Natomiast właśnie co do tego 'być nie powinny' pije i do tego, że przykładowo odkręcając zwrotnicę, co musisz zrobić w A6, też możesz minimalnie coś przestawić. Zatem stosując zasadę ograniczonego zaufania, należy po takiej ingerencji odwiedzić Pana Henia i mieć pewność a nie gdybać :P
Takie moje zdanie![;) ;)](https://a6klub.pl/images/smilies/oczko.gif)
Natomiast właśnie co do tego 'być nie powinny' pije i do tego, że przykładowo odkręcając zwrotnicę, co musisz zrobić w A6, też możesz minimalnie coś przestawić. Zatem stosując zasadę ograniczonego zaufania, należy po takiej ingerencji odwiedzić Pana Henia i mieć pewność a nie gdybać :P
Takie moje zdanie
![;) ;)](https://a6klub.pl/images/smilies/oczko.gif)
Za to mnie zlinczowali nie razmrporpoise pisze:Bo nie liczy się żaden hunter, tylko właśnie Pan Henio. Dobry fachowiec to i na "sznurki" ustawi :P
![:d :d](https://a6klub.pl/images/smilies/zeby.gif)
Henio ustawiał tylko zbieżnośc po wymianie drazków bo jak sam powiedział nie ma możliwości by przy zwykłym serwisie zawieszenia cokolwiek sie mogło zmienić.
Tak samo twierdza mechanicy i ja też. Zwrotnice wykrecałem tez i no nie ma opcji sruba wejdzie na miejsce skrecamy i jest jak było.
Możecie oczywiście inwestowac i sprawdzać(henio 30-40zł za sprawdzenie 60-70 za jakies regulacje w zaleznoci jak śrubki bedą szły) Huntery juz 150 wzwyż ja slyszaałem i zawsze knocą
![:d :d](https://a6klub.pl/images/smilies/zeby.gif)
Jelsli po sprawdzeniu jednak bedzie ok a auto nie teges to hmm zawiecha nie dobra.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga