
Audi A6 C5 2.8 30V KOMPRESOR - więcej mocy 300+ /doładowanie
NIE - wszystko chodzi więc nie ma potrzeby jak na tę chwilę. Również mam wrażenie, ze szybciej się zagrzewa.
Już mam podciśnienie 0.7bara jak wszystko polikwiduję to wciągnie mi pompkę podciśnienia do środka
Wiecie jakie podciśnienie powinno być oryginał w tym silniku w kolektorze ssącym???
Być może tuner tego się pozbędzie - nie wiem.
Jarek-LT
Już mam podciśnienie 0.7bara jak wszystko polikwiduję to wciągnie mi pompkę podciśnienia do środka
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Wiecie jakie podciśnienie powinno być oryginał w tym silniku w kolektorze ssącym???
Być może tuner tego się pozbędzie - nie wiem.
Jarek-LT
ACH nie będzie to szybko skończone.
Po kontakcie wczorajszym z tunerem termin kwietnia odpada.
Jednak ja projekt będę zamykał na ostatni guzik gdyż dostałem kilka wytycznych od tunera które musze zrealizować przed przyjazdem. Silnik muszę bardzo'' delikatnie '' jednak objeżdzić z kompresorem, potrzeba jest trochę danych i wyeliminowanie niewiadomych, znalezienie miejsca i wsadzenie blow off-a oczywiście z przyczyn przeładowania. Wiąże się to chyba z przepustnicą kompresora która teraz nie jest na elektronice lecz podciśnieniu i kilka innych pierdółek.
A teraz słabe minusy które mogą być dużym plusem.
Projekt KOMPRESORA tak wyszedł, że samochodem można śmiało jeżdzić po odłączeniu kompresora - starczy tylko zmiana paska.
Wszystko zostaje na swoim miejscu, zmieniam pasek na oryginalny ściągając go z kompresora a zakładam z powrotem na kółko pompy wspomagania krótszy - oryginalny. W tym momencie kompresor działa wyłącznie jako kolektor dolotowy z otwartą przepustnicą kompresora. Nawet siła ciągu - bez paska kręci delikatnie wirnikiem kompresora.......
Ale przypomnę i potwierdzę, że w MAJU do TUNERA pcham się drzwiami i oknami w celu SKOŃCZENIA PROJEKTU.
Głowa do góry w MAJU będą WYKRESY z hamowni.
Jarek-LT
Po kontakcie wczorajszym z tunerem termin kwietnia odpada.

Jednak ja projekt będę zamykał na ostatni guzik gdyż dostałem kilka wytycznych od tunera które musze zrealizować przed przyjazdem. Silnik muszę bardzo'' delikatnie '' jednak objeżdzić z kompresorem, potrzeba jest trochę danych i wyeliminowanie niewiadomych, znalezienie miejsca i wsadzenie blow off-a oczywiście z przyczyn przeładowania. Wiąże się to chyba z przepustnicą kompresora która teraz nie jest na elektronice lecz podciśnieniu i kilka innych pierdółek.
A teraz słabe minusy które mogą być dużym plusem.
Projekt KOMPRESORA tak wyszedł, że samochodem można śmiało jeżdzić po odłączeniu kompresora - starczy tylko zmiana paska.
Wszystko zostaje na swoim miejscu, zmieniam pasek na oryginalny ściągając go z kompresora a zakładam z powrotem na kółko pompy wspomagania krótszy - oryginalny. W tym momencie kompresor działa wyłącznie jako kolektor dolotowy z otwartą przepustnicą kompresora. Nawet siła ciągu - bez paska kręci delikatnie wirnikiem kompresora.......

Ale przypomnę i potwierdzę, że w MAJU do TUNERA pcham się drzwiami i oknami w celu SKOŃCZENIA PROJEKTU.

Głowa do góry w MAJU będą WYKRESY z hamowni.
Jarek-LT

Ten konkretny model - nie wiem jak jest skonstruowany i jest w podwójnej obudowie ale inne eatony są po-prostu bardzo dokładnie obrobione do setnej części mm. Wirniki nie są smarowane ani nie obcierają o siebie - ani przodem czy tyłem ale to co je napędza to dwa kółka zębate i one pracują w oleju jak skrzynia biegów, sprawdza się stan i na tym koniec. Wymiana ewentualna oleju chyba po 100.000km
Jeśli chodzi o powtarzalność projektu, na pewno uruchomię taką ''usługę'' - zrealizowania takiego moda dla potomności ponieważ również i w tym celu chciałem to zrobić jak również dla swojej zabawy.
Chyba nadszedł czas przełamania stereotypu, że z wolno-ssakiem nic nie da się zrobić w realiach.
Bedę liczył ile co wychodzi i ile trzeba byłoby zapłacić za realizację tuningową - zwiększenia mocy DOŁOŻENIE KOMPRESORA.
Jarek-LT
Jeśli chodzi o powtarzalność projektu, na pewno uruchomię taką ''usługę'' - zrealizowania takiego moda dla potomności ponieważ również i w tym celu chciałem to zrobić jak również dla swojej zabawy.
Chyba nadszedł czas przełamania stereotypu, że z wolno-ssakiem nic nie da się zrobić w realiach.
Bedę liczył ile co wychodzi i ile trzeba byłoby zapłacić za realizację tuningową - zwiększenia mocy DOŁOŻENIE KOMPRESORA.

Jarek-LT
I na tym na razie koniec... teraz tuningowiec musi wziąść audiczę w swoje ręce...
Jak na początek i bez grzebania elektronicznego w mapach chodzi bardzo ładnie.
Ile ma komików - nie wiem. Myślę, że tuningowiec Gregor zrobi z niej trzystu konnego potworka...
Jarek-LT
LUXTECH
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()

Na nowych zdjęciach można dostrzec dwa zegary od podciśnienia/vacum i doładowania. Na innych jest dodatkowa chłodnica wody, dwie pompki do pompowania płynu chłodniczego kompresora, na zdjęciach jedna i dodatkowy zbiorniczek wyrównawczy do IC -KOMPRESORA.
ACH - na kompresor trafią jeszcze ory. osłony silnika/ kompresora od 3.0 TFSI.
Jak na początek i bez grzebania elektronicznego w mapach chodzi bardzo ładnie.
Ile ma komików - nie wiem. Myślę, że tuningowiec Gregor zrobi z niej trzystu konnego potworka...
Jarek-LT
LUXTECH




Na nowych zdjęciach można dostrzec dwa zegary od podciśnienia/vacum i doładowania. Na innych jest dodatkowa chłodnica wody, dwie pompki do pompowania płynu chłodniczego kompresora, na zdjęciach jedna i dodatkowy zbiorniczek wyrównawczy do IC -KOMPRESORA.
ACH - na kompresor trafią jeszcze ory. osłony silnika/ kompresora od 3.0 TFSI.
Nie no - buta ma od razu i natychmiast po dotknięciu pedała gazu, czuć, że rwie do przodu. Gdy oswoję się i wszystko posprawdzam że jest OK zrobię próbę od 0 do 100km/h Jest inny odgłos silnika gdy kompresor łapie obroty od 2000tys, słychać tę sportową żyłkę...
Myślę, że to będzie na początek dobrym wskażnikiem/miernikiem
Myślę, że to będzie na początek dobrym wskażnikiem/miernikiem
