ADAMS91 pisze:
to pomoże ktoś?
W zrobieniu Tobie krzywdy? Oby nie.
Na szczęście taka przeróbka wymagałaby dużej dawki rezania i kombinowania, więc jest mała szansa że coś sklecisz
Poza tym, że to nie ma sensu i jest potencjalnie niebezpieczne to jeszcze oznacza zupełnie niepotrzebne zwiększanie masy nieresorowanej, czyli pogorszenie właściwości trakcyjnych.
Jeśli bardzo razi Cię róznica wielkości tarcz z przodu i z tyłu to może pomyśl o bardziej zabudowanych felgach - C5 ładnie na takich wygląda. Wyjdzie taniej i bezpieczniej.
Jest jeszcze opcja zaczerpnięcia rozwiązania od posiadaczy Passata B5. Oni zakładają na tyle adapter odsuwający zacisk na zewnątrz i tarczę 280x13, która normalnie występuje na przedzie w jakiejś słabowitej wersji A4. Różnica między 320 a 280 jest już mniejsza i wizualnie może będzie lepiej.
Ostatnio zmieniony 07 lip 2015, 11:55 przez
mwx, łącznie zmieniany 1 raz.