[ ASN 3.0 220 KM] numery katalizatorow wstepnych i głównych
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
A co sądzicie o tym?
http://tlumik-samochodowy.pl/katalizato ... -2367.html
pojawiły się ostatnio błędy:
16815 - Warm Up Catalyst: Bank 2: Efficiency Below Threshold
P0431 - 001 - Upper Limit Exceeded
17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 002 - Lower Limit Exceeded
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Może to być przez jeżdżenie na bardzo krótkich odcinkach, a w trasie spokojnie na niskich obrotach?
http://tlumik-samochodowy.pl/katalizato ... -2367.html
pojawiły się ostatnio błędy:
16815 - Warm Up Catalyst: Bank 2: Efficiency Below Threshold
P0431 - 001 - Upper Limit Exceeded
17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 002 - Lower Limit Exceeded
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Może to być przez jeżdżenie na bardzo krótkich odcinkach, a w trasie spokojnie na niskich obrotach?
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Żaden z błędów wyżej nie jest z tym związany.LOQ pisze:Może to być przez jeżdżenie na bardzo krótkich odcinkach, a w trasie spokojnie na niskich obrotach?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ault_Codes - polecam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
No widziałem ktoś robił ten test w VCDS'ie Mam VagCom'a - muszę zobaczyć czy tam też mogę zapuścić ten 8 bit test.
Przejechałem 120KM i błędów brak, może nie jest tak źle z tymi katami...
[ Dodano: 2014-03-19, 01:43 ]
Przejechałem 120KM i błędów brak, może nie jest tak źle z tymi katami...
[ Dodano: 2014-03-19, 01:43 ]
I co masz już te Magnaflowrafio83 pisze:Cześć, odgrzebie wątek bo już się zgubiłem.
Czyli co polecacie bo rozpatruje parę opcji:
1-Zwykła rura zamiast kata
2-Tlumik przelotowy
3-Katalizator z wkładem metalowym (usportowiony) http://rpmotorsport.pl/katalizator-meta ... 16339.html
4-Katalizator zamienny http://rpmotorsport.pl/katalizator-owal ... 31213.html
Co byście polecili?
Jak sprawdzić który kat i na której stronie nie domaga za pomocą VAG'a?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
Jako, że na tym forum większość nie kończy opowiadań, wyłamię się trochę z tłumu.
Przyczyna wymiany: pojawiające się błędy o zanikach zapłonów na lewej głowicy przy długotrwałym ciągnięciu na wysokich obrotach. Co jakiś czas wyskakiwał również błąd o słabej kondycji katów z tego banku.
Katy Magnaflow kompletne na obie strony zamontowane, pasowały idealnie. W zestawie dostałem uszczelki, śruby ze sprężynami na środkowy uchwyt, obejmy, śruby do zaślepienia niepotrzebnych otworów na sondy za prekatami (w ori też tam mam ? ) i pastę termiczną. Obejmy były zbędne, bo lepiej było skorzystać z oryginalnych które były w bardzo dobrym stanie (lepiej uszczelniają układ).
Auto odzyskało moc choć miałem tak na prawdę uszkodzony tylko lewy prekat który delikatnie wykruszył się i zablokował główny. Do tego wyczyściłem przepustnicę + adaptacja oraz przepływkę na wszelki wypadek. Przestały się pojawiać jakiekolwiek błędy a fura ciągnie jak zła Dźwięk pozostał ten sam.
Koszty: Zestaw katalizatorów z wszystkimi dodatkami i przesyłką 1950zł, robocizna 250zł. Okazuje się, że nie jest tak łatwo odkręcić je od kolektora wydechowego. Gwarancja na 2 lata lub 120tyś km.
Ogólnie polecam takie rozwiązanie - może nie jest to najtańsza opcja, ale są to rewelacyjnie wykonane zamienniki z grubej blachy, ładne spawy i wszystko pasuje idealnie.
Nr oryginałów do A6 C5 3.0 ASN Quattro Tiptronic na podstawie których szukałem:
strona lewa - 4B0253011JX
strona prawa - 4B0253012JX
Edytowałem post zgodnie z regulaminem (szalony)
Przyczyna wymiany: pojawiające się błędy o zanikach zapłonów na lewej głowicy przy długotrwałym ciągnięciu na wysokich obrotach. Co jakiś czas wyskakiwał również błąd o słabej kondycji katów z tego banku.
Katy Magnaflow kompletne na obie strony zamontowane, pasowały idealnie. W zestawie dostałem uszczelki, śruby ze sprężynami na środkowy uchwyt, obejmy, śruby do zaślepienia niepotrzebnych otworów na sondy za prekatami (w ori też tam mam ? ) i pastę termiczną. Obejmy były zbędne, bo lepiej było skorzystać z oryginalnych które były w bardzo dobrym stanie (lepiej uszczelniają układ).
Auto odzyskało moc choć miałem tak na prawdę uszkodzony tylko lewy prekat który delikatnie wykruszył się i zablokował główny. Do tego wyczyściłem przepustnicę + adaptacja oraz przepływkę na wszelki wypadek. Przestały się pojawiać jakiekolwiek błędy a fura ciągnie jak zła Dźwięk pozostał ten sam.
Koszty: Zestaw katalizatorów z wszystkimi dodatkami i przesyłką 1950zł, robocizna 250zł. Okazuje się, że nie jest tak łatwo odkręcić je od kolektora wydechowego. Gwarancja na 2 lata lub 120tyś km.
Ogólnie polecam takie rozwiązanie - może nie jest to najtańsza opcja, ale są to rewelacyjnie wykonane zamienniki z grubej blachy, ładne spawy i wszystko pasuje idealnie.
Nr oryginałów do A6 C5 3.0 ASN Quattro Tiptronic na podstawie których szukałem:
strona lewa - 4B0253011JX
strona prawa - 4B0253012JX
Edytowałem post zgodnie z regulaminem (szalony)
Ostatnio zmieniony 06 maja 2014, 21:59 przez LOQ, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 31 paź 2012, 21:14
- Lokalizacja: Woźniki, Śląskie
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 31 paź 2012, 21:14
- Lokalizacja: Woźniki, Śląskie
Mam okazję kupić cały komplet katalizatorów, tłumika środkowego i ostatnich tłumików z Audi S6. Mam pytanie czy można to wymienić bez żadnych problemów. Głównie chodzi o trójkątne złącze przy prekatach. Czy będzie to pasować do normalnej A6 ?
1. Fiat 126p
2. Golf 3 2.8 - VR 6
3. Ford Cougar 2.5
4. Audi A6 C5 3.0 Quattro Avant
2. Golf 3 2.8 - VR 6
3. Ford Cougar 2.5
4. Audi A6 C5 3.0 Quattro Avant
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
Kupiłem w firmie ARTO PPH Zygmunt Gwiazdastefan1981_25 pisze:LOQ,
gdzie kupiłeś katy Magnaflow kompletne na obie strony. Ja szukałem i nie udało mi się znaleźć.
I cena dość przystępna.
05-082 Stare Babice
Warszawska 362
tel. 22 722 99 77, 22 722 97 79
Były ściągane z usa, bardzo miły kontakt. Zrobiłem z 10tyś na nich i do tej pory żadnego błędu, wszystko chodzi super...
[ Dodano: 2014-12-22, 20:39 ]
Cena u mnie obejmowała 4 katalizatory wykonane w zestawach P&P Z tego co czytałem wcześniej to niektórzy kombinowali z wycinaniem i wstawianiem wkładów. Cena wychodziła niewiele mniej a nie ma się do końca pewności, czy zostanie dobrana odpowiednia kubatura/przepływność - wolałem dopłacić i mieć pewny zestaw z gwarancją. Zaglądałem pod auto w zeszłym tygodniu i po pół roku nie ma śladu rdzy na nichMazdomania pisze:Ja kupowałam katalizatory Magnaflow z rpmotorsport i za dwa zapłaciłam 780zł.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga